PDA

Bekijk Volledige Versie : script voor iets te verkopen



rxr
27/09/05, 19:48
hallo ik ben hier nieuw en ik wil graag een eigen internet bedrijfje willen beginnen

nu is mijn vraag ik zoek een script waar mensen iets kunnen zamen stellen zoal op andere site een winkelmandje en dat ze het dan ook op mijn site het kunnen bestellen

ik ben nu al 3 weken aan het zoeken maar ik kom er niet uit zouden jullie mij kunnen helpen

en trouwens waar halen jullie zulke dingen vandaag

mvg ruben lubben

Raptor
27/09/05, 19:54
uhh, bedoel je een gewone webwinkel?

Easyracks
27/09/05, 19:54
Zijn al kant en klare scripts voor. Wat dacht je van OSCommerce?

rxr
27/09/05, 19:58
Origineel geplaatst door Raptor
uhh, bedoel je een gewone webwinkel?

jah en wat zijn jullie hier snel

Dune
27/09/05, 20:02
webhosting is geen business waar je op je luie reet kan gaan zitten afwachten he :D

rxr
27/09/05, 20:10
maar hebben jullie nog een site voor mij want die OSCommerce kom ik nie zo best uit

minime
27/09/05, 20:50
www.hotscripts.com

Dune
27/09/05, 20:52
Hoe wil je eigenlijk je toekomstige klanten gaan helpen bij vragen als je zelf al moeite hiermee hebt?

ExOrDuS
27/09/05, 21:54
probeer anders eens Quick.Cart das gratis.

zie www.quickcart.nl voor meer info..

cu6

Randy
28/09/05, 18:53
Reseller worden geen optie? (onze) Producten verkopen tegen een percentage of groter inkopen tegen korting? Kun je geheel white label je 'eigen' producten verkopen zonder dat je zelf het beheer hoeft te doen...

Genoeg mensen op het forum die dat aanbieden.

rxr
29/09/05, 09:34
bedankt ik zal wel ff kijken

sp-services
29/09/05, 19:36
zelf een scrip schrijven of laten schrijven is een van de betere oplossingen

rxr
29/09/05, 21:01
jaja ik weet het maar dan kan ik eerst php gaan leren en ik nog maar net html onder de knie maar goed daar heb je vrijetijd voor

maar ik hem net een script gekregen in php maar ik heb daar geen verstand van dus daar moet ik mij nog maar eens even in verdiepen

Energie
29/09/05, 23:25
Gewoon een custom made script laten maken, in personeel gezocht kan je de mensen vinden die dat soort dingen kunnen maken. Of je mag mij pm'en ;)

ChemicalWH
30/09/05, 15:35
Origineel geplaatst door rxr
jaja ik weet het maar dan kan ik eerst php gaan leren en ik nog maar net html onder de knie maar goed daar heb je vrijetijd voor

maar ik hem net een script gekregen in php maar ik heb daar geen verstand van dus daar moet ik mij nog maar eens even in verdiepen


HAH.. Wat dacht je van eerst nederlands leren? Wellicht dat mensen dan een idee hebben van wat je zoekt enzo.

Succes!