PDA

Bekijk Volledige Versie : snelheid ICT recht



Geoschmucker
27/09/05, 09:35
Iemand ervaring met ICT recht? Ik heb vorige week een mailtje gestuurd met vraag voor meer info maar nog steeds geen reactie..

is dit een goede tent en wat zijn de reactie snelheden? is dit normaal of heb ik gewoon een keertje pech?

Gl0be
27/09/05, 09:53
De keren dat ik contact met ze opgenomen heb via email kreeg ik binnen 2 dagen bericht.

Triloxigen
27/09/05, 10:14
Het zijn studenten, vandaar de lage prijs. Maar hou ook rekening dat ze af en toe iets voor de studie moeten doen.
En sommige zaken hebben eenmaal opozoekwerk nodig.

xYnta
27/09/05, 10:20
Heb een keer een offerte aangevraagd maar ontving toen pas een week later bericht. Ben er toen dus niet verder achter aangegaan.

NWO
27/09/05, 11:00
Hoi,

Ik heb er goede ervaring mee.
Kreeg de algemene voorwaarden binnen 2 weken binnen.
Reacties binnen 24 uur.

De laatste tijd duurt het iets langer, maarja iedereen zit in drukke studie tijd nu.

Succes nog verder!

groet,

Rick

Ber|Art
27/09/05, 11:34
Ik heb Steven gisteren een mail gestuurd en gevraagd me te bellen en heb hem dus gisteren gesproken, géén probleem en erg snel. Goede ervaringen dus :)

We Are Online
27/09/05, 12:06
Hier de zelfde ervaringen qua snelheid. Het duurde ongeveer een week alvorens ik een ruwe prijsopgave ontving. Misschien ook wel begrijpelijk maar snel is het zeker niet.

PeterT
27/09/05, 12:27
Prijsopgave binnen een paar dagen (zat een weekend tussen).
Het werk, eerste draft was binnen een paar dagen binnen, het wachten is nu op eindresultaat :)

Henky!
27/09/05, 12:42
Origineel geplaatst door Triloxigen
Het zijn studenten, vandaar de lage prijs. Maar hou ook rekening dat ze af en toe iets voor de studie moeten doen.


Gek, meestal wordt daar iets heel negatiefs mee bedoeld op dit forum. Als eeuwig terugkerend argument in topics over budgethosters bijvoorbeeld. Maar schijnbaar geld dit niet voor juristen ??

Pantsy
27/09/05, 13:18
TP edit: Hou het netjes heren, Henky! dit is dus nergens voor nodig.

Henky!
27/09/05, 13:25
????

Bedoelde er niks mee maar het viel me wel op.

ICTRecht
27/09/05, 13:30
@ Geoschmucker: Misschien kan je een nieuw mailtje opstellen. De spamfilter voor de "info box" van ICTRecht staat vrij hoog ingesteld. Er wordt misbruik gemaakt van het webformulier. Het kan dus zijn dat je e-mailtje is gewist.

Daarbij heb ik het vrij druk. Niet alleen het opstellen van documenten maar ook allerlei juridische problemen worden de laatste tijd voorgelegd. Problemen hebben naar mijn mening voorrang. Binnenkort publiceer ik een telefoonnummer op de website waar direct een prijsopgave kan worden aangevraagd.

Om een spreiding van opdrachten te creëren, hanteer ik soms een langere reactietijd.

Verder wil ik jullie verzoeken gewoon aan mijn adres te klagen over reactietijden e.d.

Steven Ras

dotXS
27/09/05, 17:22
Wij hebben niets dan goede ervaringen met ICT Recht.

En over reactietijd kan ik alleen maar zeggen dat ik ook niet altijd één van de snelste ben. :)

Zenda
27/09/05, 20:18
Wij hebben ook prima ervaringen met Steven. Eén keer reageerde hij pas na 3 dagen, wat voor mij niet echt erg is. Alle andere emails werden goed beantwoord en binnen 24 tot 48 uur.

Overigens vind ik dat er best aandacht besteed mag worden aan het opstellen van een Algemene Voorwaarden of andere juridische dingen. Als de vragen iets sneller beantwoord moeten worden, kun je ook altijd telefonisch met hem contact opnemen!

jinxedworld
27/09/05, 20:29
Ik heb ook goede ervaringen met ICT Recht. Steven heeft onze Algemene Voorwaarden tot in de puntjes verzorgd. En de responsetijd is prima, binnen enkele dagen antwoord.

Santario
27/09/05, 20:35
Ik kan het niet uitstaan dat sommige mensen eerst het keurmerk van ICTrecht stelen om vervolgens een bedrijf als ICTrecht zwart te lopen maken (goh, toevallig op je vingers getikt?). En nee, ik noem geen namen, ik ga niet kinderachtig lopen doen. Echter, ik ken Steven van ICTrecht als een zeer punctioneel bedrijf welke zijn afspraken altijd nakomt, zonder gezeur of gemaar.

Just my 2 cents...

Henky!
27/09/05, 22:12
Eigenlijk vind ik dat je juist wel namen moet noemen of anders zo'n vaag bericht niet moet posten. Wat bedoel je trouwens met 'keurmerk stelen?'.

Santario
27/09/05, 22:26
Origineel geplaatst door Henky!
Eigenlijk vind ik dat je juist wel namen moet noemen of anders zo'n vaag bericht niet moet posten. Wat bedoel je trouwens met 'keurmerk stelen?'.

Wat jij vind is niet belangrijk in dit geval (niet lullig bedoeld overigens), mijn reactie is nl. uitsluitend bedoeld jegens een bepaald persoon die een zeer onredelijke reactie geeft in relatie tot ICTrecht, toppunt van schijnheiligheid. Met betrekking tot het keurmerk: check de website van ICTrecht ;)

Pantsy
28/09/05, 00:12
Op verzoek van ICT recht word dit topic gesloten.