PDA

Bekijk Volledige Versie : Iedereen was er al bang voor ....



Erik H.
26/09/05, 02:22
.... maar het is toch echt gebeurd !

www.bulltalk.nl is gelanceerd door ons oud mede-forummer Ronald H.

Ronald, vanaf hier veel succes ;)

WH-Tim
26/09/05, 03:54
Oh, ik vind het wel een goed initiatief. Heb ik snachts ook weer iets te doen :p

Enne, pssst! Wie is Ronald? Heb ik iets gemist? :X

Erik H.
26/09/05, 04:00
@ WH-Tim

Als je je toch verveelt ;-)

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=75405&highlight=ronald

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=75112&highlight=ronald

WH-Tim
26/09/05, 04:12
Origineel geplaatst door Erik H.
@ WH-Tim

Als je je toch verveelt ;-)

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=75405&highlight=ronald

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=75112&highlight=ronald

Tja, Rik vraagt er ook wel om he ;)



WHT is hier NIET voor bedoeld.

Plaats je ongenoegen op je eigen forum, zet een Anti-site op, weet ik veel wat je doet, maar hier willen we er niets meer over horen, en dat heeft niets met jou of je 'tegenstander' persoonlijk te maken.

Erik H.
26/09/05, 04:18
Nee die 20lives mis ik een beetje. Wou wel meedoen ... maar geen tijd he.

Ik ga slapen !

WH-Tim
26/09/05, 04:24
*Ik heb toch maar even me offtopic geneuzel eruit gehaald en in een apart topic gezet ;)*

Nou slaap lekker dan voor zover dat mogelijk is. Bij mij vannacht totaal niet :(

Emard
26/09/05, 07:11
Ziet er leeg uit, alleen ik erger me nu al aan die goedkope ROTSKIN! Het ziet eruit als één of ander schilderforum.

MediaServe
26/09/05, 07:38
Wie heeft hier allemaal spam over ontvangen? :D

royen99
26/09/05, 08:17
Had em gisteren ook al ontvangen via ons contact form.

Easyracks
26/09/05, 09:10
Ik heb hier ook spam over ontvangen. Teruggemaild:

"Ik blief geen SPAM"

Succes Ronnieponnie

lastig
26/09/05, 09:15
Totaal zijn er ongeveer een 30 a maximaal 40 spam mailtjes verstuurd. Hiervoor onze excuses. Dit zal niet meer gebeuren.

Erik verzoek jou vriendelijk om de zwartmakerij linkjes te verwijderen alhier in dit topic.

Ik heb beloofd om jou niet meer zwart te maken, dan moet jij je hier ook aan houden !

We zitten beide bij DAS rechtsbijstand ! Ik kan ze dus ook inschakelen.

Triloxigen
26/09/05, 09:16
Mensen met die dit soort forums nog meer starten hebben nog nooit gehoord van marktonderzoek en marktwerking.

Mikey
26/09/05, 09:31
Origineel geplaatst door lastig
We zitten beide bij DAS rechtsbijstand ! Ik kan ze dus ook inschakelen.

Dus ook nog een beetje dreigen ....

Dominic
26/09/05, 09:34
En ook nog hardleers.... 2x geband worden niet genoeg?

lastig
26/09/05, 09:45
nee hoor 2 keer bannen is niet genoeg. Hoeveel mensen zijn hier al niet voor de zoveelste keer gebannen en komen terug onder een proxy en andere nick?

Genoeg dus.

Er is geen sprake van dreigen naar erik toe. Maar wens niet door hem en door niemand trouwens zwart gemaakt te worden.

Als jullie willen kan ik wht vol gooien met allerlei zwart makerij berichten, alleen ik doe dit niet.

lastig
26/09/05, 09:47
Er is zeer veel onvrede over wht, er is ook veel onvrede over een ander zojuist gestart forum, dus ik probeer het maar eens. Ik ben geheel onafhankelijk en daar is bij geen enkel forum sprake van. Ben geen hosting provider die zijn voordeel wilt halen met zo'n site.

Is puur als hobby bedoeld.

En als het niet lukt, jammer dan, lig ik niet wakker van. Ben weer eventjes bezig geweest.

Rik
26/09/05, 10:02
@ Lastig: wat een onzin kerel :D

WHT is niet onafhankelijk ?, moet jij me eens vertellen hoe de eigenaar (klikhosting) WHT 'misbruikt' voor eigen doelen dan ?

En nog iets: je kan helemaal niet WHT volgooien met zwart makkerij, dan krijg je gewon een ban op IP... jouw keuze.

dsigning
26/09/05, 10:05
leuke start voor http://bulltalk.nl het werkt nu al niet :) als het niet werkt hoeven ze ons ook geen spam te sturen.

lastig
26/09/05, 10:08
Er mag vaak over verschillende bedrijven niet negatief gepost worden alhier, of er komt een slotje op !

En over sommige bedrijven mag hier nou juist wel veel over gesproken worden als ze maar zwart te maken zijn.

Dat is een veel gelezen klacht hier op wht.

Triloxigen
26/09/05, 10:09
Origineel geplaatst door lastig
We zitten beide bij DAS rechtsbijstand ! Ik kan ze dus ook inschakelen.

Ja, huilen...

Ook hier DAS rechtsbijstand en die gaan echt niet op basis van een topic mensen even aanklagen..
Daarnaast kun je alleen maar averechtse werking verwachten, aanklaging vanwege spam ed.

lastig
26/09/05, 10:09
Er was een kleine storing op de server Jeroen.

Dat gebeurd overal wel eens dus die opmerking slaat ook nergens op.

Catje
26/09/05, 10:16
Dat Forum doet gewoon zeer aan je ogen. Als je daar lang naar kijkt je koppijn. :cool:

®on
26/09/05, 10:50
Heintje Davids is ook weer terug........

Ronald, blijf nu gewoon eens weg, zoals je ons al vaker hebt toegezegd. Geen woorden maar daden :D

NextIT
26/09/05, 10:50
Heb de spam ook ontvangen, eerst SPAMvrij en de provider maar eens gemaild.

4U-Web
26/09/05, 11:04
Origineel geplaatst door lastig
Totaal zijn er ongeveer een 30 a maximaal 40 spam mailtjes verstuurd. Hiervoor onze excuses. Dit zal niet meer gebeuren.

Erik verzoek jou vriendelijk om de zwartmakerij linkjes te verwijderen alhier in dit topic.

Ik heb beloofd om jou niet meer zwart te maken, dan moet jij je hier ook aan houden !

We zitten beide bij DAS rechtsbijstand ! Ik kan ze dus ook inschakelen.

Waarom heb je die mailtjes zowieso verstuurd? Je weet tch dat dat onder spam valt?

lastig
26/09/05, 11:12
Ik heb al eerder in dit topic mijn excuses aangeboden voor die mailtjes en gezegd dat dit niet meer zal voorkomen.

Iedereen maakt wel eens een fout(je) niet waar?

Ik mag mijn site hier verdedigen, daar heb ik gewoon recht op en daarom ben ik hier nu.

Als ik dat recht niet heb, dan verzoek ik de moderators zeer vriendelijk om dit gehele topic te verwijderen en hier geen post meer over toe te staan.

Ik heb er niet om gevraagd om het hier te plaatsen.

NextIT
26/09/05, 11:15
Als er meer mensen zijn die de spam ontvangen hebben, stuur deze even door met headers en al naar abuse@casema.nl

Een vriend van me werkt voor die afdeling. Ik denk dat er dan dit keer wel iets gebeurt. Meestal is er namelijk weinig actie na het sturen van een mailtje naar een abuse afdeling.

lastig
26/09/05, 11:17
voor het versturen van 30 a 40 spam mailtjes zal casema echts niets aan doen.

nogmaals mijn excuses zijn hier allang voor aangeboden bliljf er dan niet op doorzeuren a.u.b.

MODERATORS WILLEN JULLIE DIT TOPIC SLUITEN !!!!!!

anders loopt het uit de hand.

Triloxigen
26/09/05, 11:19
De moderators zijn oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen, doe je naam niet teveel eer aan.

lastig
26/09/05, 11:27
Jullie zijn nu allemaal tevreden:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=76969

Kijk hier maar naar.

Zo'n kinderachtig gedrag is hier nu aanwezig:

Echt een stelletje kleine kinderen zijn jullie.

Snap nu echt weer waarom de grotere hostingproviders hier niet actief zijn wegens het kinderachtige gedrag van veel mensen hier.

Elkaar AFZEIKEN zijn jullie allemaal goed in !

Mochten de moderators van wht nog iets van wht willen maken dan moeten jullie dit soort ZEER KINDERACHTIGE gedrag van iedereen maar eens afleren. Anders is wht wat het ten zeerste verdiend ten dode opgeschreven !

Jullie worden bedankt !

Erik H.
26/09/05, 11:35
Ronald is weer terug, waar is mijn champagne ?

*bladert door zijn papieren voor het nummer van DAS rechtsbijstand*

Rik
26/09/05, 11:37
1) alle providers lezen hier GRAAG mee (ook de grote..)
2) Jij bent de gene die elke keer (niet voor niets) een ban krijgt...
3) Jij bent de gene die je als kind profileerd hier....

En ik ben de gene die je nu weer een ban gaat geven...