PDA

Bekijk Volledige Versie : Tjekme.com (jongeren community) Script



HD-Hosting
25/09/05, 18:39
Op dit moment zijn wij begonnen aan www.Tjekme.com een jongeren community gericht naar de partyscene.

Omdat er nog al veel vraag is naar zo'n script bieden wij het script 1malig te koop aan.

Je krijgt dan het script binnen 24uur toegezonden (plus de mogelijkheid dat we hem voor je online zetten)

De functies van tjekme zijn:

Je eigen profiel (op html basis)
Gastenboek
vriendenlijst
berichtenbalk
prive berichten
Forum
Profiel waardering
Foto album (10 foto's)
Foto upload
Forum Avater upload


Wij staan op dit moment open voor een redelijk en bespreekbaar bod.

Voor minder dan honderd euro is dit script zeker niet te koop.

Voor vragen/opmerkingen beschikken we over een msn adres: msn@hd-hosting.nl

Vriendelijke groet.

Predor
25/09/05, 19:06
Dit is een illegaal script, is namelijk vrijgegeven door een paar hackers, Dat is wat ik er van weet, aangezien ik het script ook op mijn harde schijf heb staan ;)

http://dopetown.com/ lijkt er wel op he :)

Enige uitleg voor?

BsHosting
25/09/05, 19:22
als dit dus idd hetzelfde is stem ik voor algehele verbanning van deze persoon

xpres
25/09/05, 19:28
als het boven staande illegaal is heb je geen eens de rechten toe om zo maar te verkopen. dat voor 100 euro of meer dan word oplichterij !

HD-Hosting
25/09/05, 19:36
Wij hebben het script gekocht, van de eigenaar van dopetown en pagal.nl, Dus het verhaal dat het een illegaal script is is voor ons helemaal nieuw, en daar zullen wij dan ook achter aan gaan, voor de verkoop van dit script, kan je hier iig niet meer terecht, ik wil mensen geen illegale dingen aansmeren, dus van mij mag hier een slotje op.

Vriendelijke groet

Predor
25/09/05, 19:44
De eigenaar van pagal is ook erg lang illegaal bezig geweest, ik zou vorig jaar augustus voor hem een nieuw systeem moeten maken, is helaas niet doorgegaan, werd goed geld geboden.

xpres
25/09/05, 19:57
pagal gebruikt het exacte site chek hem maar pagal.nl
Zegt al genoeg
je kan zo traceren via het net

minime
25/09/05, 23:32
pagal en tjekme zien er inderdaad hetzelfde uit, op banner na.
en dan nog € 100 voor vragen?!

xYnta
26/09/05, 00:33
Illigale verspreiding van het script inderdaad, het script is afkomstig van http://www.dv2.nl/. Het lijkt me dus inderdaad niet correct om dit script illigaal verder te verkopen.