PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen gevr ivm Euphony



StijnDesmettre
24/09/05, 13:14
Hallo,

We krijgen tegenwoordig nogal veel de vraag van klanten om ook ADSL verbindingen en zo te leveren. (Vooral kleine bedrijfjes die nog steeds annaloog surfen)

We zien hiervoor dan ook even de opties aan het overlopen en dachten er eventueel aan om Euphony verdeler (consulent) te worden.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Aan te raden? Af te raden? Voordelen? Nadelen?

Alvast bedankt voor jullie meningen.

Mvg

Stijn D

D-host
24/09/05, 19:22
Origineel geplaatst door StijnDesmettre
Hallo,

We krijgen tegenwoordig nogal veel de vraag van klanten om ook ADSL verbindingen en zo te leveren. (Vooral kleine bedrijfjes die nog steeds annaloog surfen)

We zien hiervoor dan ook even de opties aan het overlopen en dachten er eventueel aan om Euphony verdeler (consulent) te worden.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Aan te raden? Af te raden? Voordelen? Nadelen?

Alvast bedankt voor jullie meningen.

Mvg

Stijn D
Ik dacht dat je dit bij belgacom ook kon doen ...
Je moet dit even navragen en als ik mij niet vergis zit Euphony in het netwerk van belgacom.

Ik ben nogal pro belgacom ingesteld, ik heb al heel veel klachten gehoord van andere telecom bedrijven.

Leandros
25/09/05, 17:09
Zoek eens precies op wat MLM (Multi Level Marketing) / Euphony is ;)

thastudio
25/09/05, 21:52
Heb al veel slechte dingen gelezen over Euphony, maar dat was dan eigenlijk over de verkooptechnieken van sommige verkopers. Op vergelijking.be kan je wel wat nuttige informatie vinden denk ik...

IT-worX
25/09/05, 21:54
Je kan ook oa verdeler worden van realDSL (www.realdsl.be). Euphonie heb ik dezelfde ervaringen mee als thastudio hier vermeld...

StijnDesmettre
25/09/05, 21:58
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Waarschijnlijk zullen we iets anders zoeken dan Euphony omdat de naam alleen al mensen soms afschrikt.

Daarnaast blijkt de support voor hun adsl verbindingen niet zo heel goed te zijn waardoor we dan weer onze klanten op ons dak zouden krijgen ... .

Ik zal morgen even de mogelijkheden met Telenet, Skynet en Realdsl bekijken

IT-worX
25/09/05, 22:08
Bedrijven zullen TN meestal niet direct zien zitten omdat er dan een coax binnen het bedrijf moet liggen hé. Plus het feit dat er een helehoop 'bakskes' tegen de muur moeten hangen :-)

Eventueel ook ns naar www.edpnet.be kijken?

vandewielegroep
08/11/05, 00:05
Ik raad je aan bij Versatel te gaan! Wij hebben daar ook eens contact mee opgenomen en zij boden ons uiterst goede condities. Maar aangezien na een peiling bij klanten meer interesse bleek te zijn voor VoIP dan ADSL en de klassieke telefoonlijn, zijn we dan maar VoIP beginnen te verkopen.

D-host
08/11/05, 00:06
Origineel geplaatst door vandewielegroep
Ik raad je aan bij Versatel te gaan! Wij hebben daar ook eens contact mee opgenomen en zij boden ons uiterst goede condities. Maar aangezien na een peiling bij klanten meer interesse bleek te zijn voor VoIP dan ADSL en de klassieke telefoonlijn, zijn we dan maar VoIP beginnen te verkopen.

goeie condities miss wel maar ....
Ik werk al een hele tijd in de telecom, heb de laatste tijd niets anders dan klachten gehoord van v.....

frankske
08/11/05, 11:18
Stijn,

Neem zeker eens contact op Evonet (ex-XS4All) en zeg dat Frank Louwers je stuurt :) Zij hebben een interessant reseller-voorstel, en zowat de beste technische helpdesk voor end-users die ik al tegengekomen ben.

mvg,

Frank

clownyenator
08/11/05, 14:17
Er is niks mis met Euphony hoor, alleen bij Euphony is het de bedoeling dat je als BC zelf die support levert dacht ik? *is met telefoon wel zo*. Neem is contact op met Euphony Nederland/Euphony Belgie en vraag ze je in contact te stellen met een consultant die al wat langer in de business zit, hij kan je vaak alles vertellen.

Er is opzich niks mis met MLM hoor, het is gewoon inkoop-verkoop zonder voorraad. Iedereen die bedrijfseconomie heeft gehad en weet wat een bedrijfskolom is snapt dit. *no offence!*

Ik ken ook een aantal mensen die MLM doen en als je niks doet, dan wordt het ook niks, maar de mensen die er wel wat voor doen verdienen allemaal naar een jaar een goed inkomen.

sp-services
08/11/05, 14:37
ik ben zelf al een paar jaar consultant.

hierbij heb ik eerst de produkten getest en dan pas aan de man gedaan.
adsl euphony loopt over mobistar net.

clownyenator
08/11/05, 15:16
Origineel geplaatst door sp-services
ik ben zelf al een paar jaar consultant.

hierbij heb ik eerst de produkten getest en dan pas aan de man gedaan.
adsl euphony loopt over mobistar net.

Al NMC dan?