PDA

Bekijk Volledige Versie : Paypal creditcard???



firehosting
21/09/05, 10:16
Hallo,

Ik heb een account bij Enom en moet het "tegoed" aanvullen.
Dit wil ik doen via paypal, maar als ik "Refill account" kies en vervolgens voor paypal dan moet ik een creditcard toevoegen.

Deze heb ik niet, maar ik heb wel genoeg "funds" op mijn paypal account staan. Weet iemand hoe ik toch geld kan overmaken van paypal naar Enom?

Alvast bedankt,
Marcel.

PeterT
21/09/05, 10:25
Je moet hiervoor een verified PayPal account hebben.
Dit kan alleen door een creditcard toe te voegen.

Erik H.
21/09/05, 10:55
Ja hier heb ik me ook vreselijk pissig om gemaakt. Heb al gemaild met ze.

Triloxigen
21/09/05, 10:57
Ik vind het een vrij logische manier.
Het is de enige manier waarbij ze kunnen controleren of je bent wie je beweert te zijn.

firehosting
21/09/05, 10:59
Wat me dan niet zint is dat je wel voor het eerst dus geld erheen kan sturen maar als je een refill wil doen dan kan het dus ineens niet.

Best wel slecht dus!

Maargoed, ik heb dus geen tegoed meer bij Enom en moet eigenlijk met spoed tegoed erbij hebben... Weet iemand een andere manier om via Enom met PayPal te betalen of gaat dit gewoon niet?

firehosting
21/09/05, 11:00
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik vind het een vrij logische manier.
Het is de enige manier waarbij ze kunnen controleren of je bent wie je beweert te zijn.

Als ik geld overmaak vanaf mijn bankreking dan weten ze toch ook wie ik ben....

Ben best wel pissig nu dat je dus eerst wel geld kunt overmaken maar niet kunt aanvullen.

Erik H.
21/09/05, 11:22
Er zijn helaas geen opties voor. Wij hebben uit armoede maar een creditcard aangevraagd. Echt *** want ik heb er voorheen elke 2 weken netjes 100 dollar naar toegebracht maar met deze "verbetering" stonden wij nu ook in de kou. Kl*tezooi dus.

Triloxigen
21/09/05, 11:31
Een creditcard is anders erg praktisch, en zo duur zijn ze nou ook weer niet.

®on
21/09/05, 11:31
Origineel geplaatst door Erik H.
Er zijn helaas geen opties voor. Wij hebben uit armoede maar een creditcard aangevraagd. Echt *** want ik heb er voorheen elke 2 weken netjes 100 dollar naar toegebracht maar met deze "verbetering" stonden wij nu ook in de kou. Kl*tezooi dus.
Ik heb over hetzelfde euvel ook contact gehad met Enom. "Nieuwe policy, je kon natuurlijk ook altijd een bank transfer doen". Ik heb me dus ook maar een CC aangeschaft hiervoor, alleen om maar eens in de zoveel tijd een paar honderd dollars over te kunnen maken.....

firehosting
21/09/05, 11:32
Dus het kan alleen nog maar met creditcard...

Echt heel slecht i.d.d.

Eerst mensen lekker maken en geld laten storten en dan dit ineens niet mogelijk maken.

Nu heb ik dus een Enom account met tig domeinnamen erop en die kan ik niet verlengen en geen nieuwe domeinnamen aanvragen.

Hoe slecht kan het zijn!

Enig idee wat ik verder kan doen behalve een creditcard aanvragen?

Dennis
21/09/05, 11:34
Je hoeft niet verified te zijn hoor voor het betalen van eNom.

smurf
21/09/05, 11:35
Waarom vraag je gewoon geen credit card aan... kost hier bij ons nog geen €25 per jaar en het is uitermate handig voor het betalen van allerlei diensten...

®on
21/09/05, 11:46
Origineel geplaatst door DennisCitus
Je hoeft niet verified te zijn hoor voor het betalen van eNom.
Inmiddels dus wel; verified bij Paypal om geld te kunnen storten aan Enom.
http://www.enom.com/news.asp?Prod=ETP&artID=a48
In dat verhaal zit de achter liggende gedachte.

royen99
21/09/05, 11:47
Origineel geplaatst door firehosting

Enig idee wat ik verder kan doen behalve een creditcard aanvragen?

a) Via een bank overschrijving.

b) Een account nemen bij een NL/BE hoster (die via eNom werkt en een DRS systeem heeft), vragen je de domeinen tegen dezelfde tarieven die je nu betaald bij hun kan laten managen, en de domeinen pushen naar dat account.

ju5t
21/09/05, 12:04
Ik zie het probleem niet van een creditcard? Wat kost zo'n kaartje nou?

Domenico
21/09/05, 12:04
Gewoon een company card aanvragen en klaar. Sorry hoor maar dit moet echt geen belemmering zijn om zaken te doen.

ju5t
21/09/05, 12:07
Origineel geplaatst door Domenico
Gewoon een company card aanvragen en klaar. Sorry hoor maar dit moet echt geen belemmering zijn om zaken te doen.

Daarnaast is die nieuwe Mastercard van de ABN Amro gewoon een blits kaartje ;)

royen99
21/09/05, 12:14
Als je een beetje veel dingen koopt bij de BCC dan krijg je zelfs (ongevraagd, en dus ook gratis) een Visa kaart toegestuurd.

firehosting
21/09/05, 12:25
Het is uit veiligheidsoverwegingen dat ik geen creditcard wil hebben...

Daarom ook paypal genomen omdat het met paypal niet hoefde. Maarja dat is nu dus ineens anders geworden.

Voel me wel gefuckt door de hele boel....

Domenico
21/09/05, 12:30
Origineel geplaatst door firehosting
Het is uit veiligheidsoverwegingen dat ik geen creditcard wil hebben...

Wat is er nu niet veilig aan? Je kan echt niet veiliger hoor dus geloof nu eens een keer niet al die wild west verhalen over credit cards.

dreamhost_nl
21/09/05, 12:44
Inderdaad. Indien je het niet eens bent met een afschrijving, schrijf je een brief en wordt het de volgende maand er gewoon weer bijgestort... veiliger kan niet... :)

AlfaHosting
21/09/05, 13:13
Origineel geplaatst door firehosting
Het is uit veiligheidsoverwegingen dat ik geen creditcard wil hebben...

Daarom ook paypal genomen omdat het met paypal niet hoefde. Maarja dat is nu dus ineens anders geworden.

Voel me wel gefuckt door de hele boel....

Waarom veiligheidsredenen ?

Je kan toch volledig veilig betalen met creditcards. Gaat er een onterecht bedrag af van je krediekaart doe je een chargeback en je krijgt je geld terug.

WH-Tim
21/09/05, 13:51
En hoe zit het dan met de BKR inschrijving?

ensermo
21/09/05, 20:42
BKR inschrijving? Daar word je automatisch aangemeld als je een crediet neemt bij een van de bedrijven die bij hun is aangesloten.

Bij het vragen van een crediet (Creditkaart, Lening, Mobiel Abbonement) contorleren de aangesloten bedrijven of alles ok is bij BKR.

Veel bedrijven zijn trouwens niet bij hun aangesloten. (Tmobile wel, Orange niet, ABN meld niets bij hun, Rabobank weer wel etc. )

Je kunt naar je bank gaan en voor €4.75 vragen om een overzicht te krijgen van bedrijven die je ooit hebben aangemeld en ooit iets van je hebben gevraagd.

Verder vind ik het juist ontzettend handig om een creditcard te hebben. Ook als mijn klanten het zouden hebben. Er zijn genoeg mogelijkheden om een creditcard aan te vragen waarvoor je heel weinig per jaar betaalt. Als je eentje gaat nemen raad ik je VISA aan. Mastercard (met name Interpay/ABN) hebben vaak wat minpuntjes en "technische storingen".

Tuneboy
21/09/05, 20:59
Wij hebben inderdaad hetzelfde probleem gehad.

Toch kan ik het probleem van hem wel begrijpen, sommige banken willen namelijk geen creditcard verstrekken als je bijvoorbeeld geen vast inkomen hebt, of nog geen 18 jaar oud bent.

AlfaHosting
21/09/05, 21:17
Origineel geplaatst door Tuneboy
Wij hebben inderdaad hetzelfde probleem gehad.

of nog geen 18 jaar oud bent.

Zit daar dan het probleem ?

ensermo
21/09/05, 21:35
Tuneboy ik weet niet of ze het in Nederland hebben maar ik ken de "prepaid" creditcards waar je ouders een bedrag opladen op je kaart. (eigenlijk een debitkaart met een Mastercard/Visa logo). Je zou kunnen vragen bij je bank. Ik weet dat UK, VS en D ze heeft. (heb ik zelf kadeau gegeven aan mijn neefje voor zijn vakantie.)

We Are Online
21/09/05, 21:35
BKR te Tiel: Wanneer je een credit card aanschaft wordt je altijd aangemeld is de gedachte. Echter is het zo dat niet de credit card maar de mogelijkheid tot gespreidbetalen staat geregistreerd. Het is namelijk zo dat het gespreidbetalen onder de noemer krediet valt. Met andere woorden indien je een credit card hebt zonder deze mogelijkheid (tot gespreidbetalen) dan staat deze niet geregistreerd. Bovendien betaal je dan ook nooit rente. Bij elke credit card is dit mogelijk!

De kosten voor een credit card vallen tegenwoordig ook zeker mee. Vanaf een 10 Euro per jaar heb je er al eentje met een limiet vanaf 500 Euro. En met dat laatste is de veiligheid ook gelijk een beetje zekerder. Uiteraard zitten op de meeste credit cards ook nog een fraude verzekering waardoor je vrijgesteld wordt van 'schade' indien fraude wordt geconstateerd.

Het is inderdaad wel zo dat er enige vorm van inkomen nodig is voor een card. Dit lijkt mij vrij normaal net als de minimale leeftijd van 18 jaar .....

Als ik qua card een tip mag geven ING Card Easy (1e jaar gratis en daarnaa 10 euro per jaar)

smurf
21/09/05, 21:40
Vroeger had ik zelfs een VISA Citybank student. Ik was nog geen 18. Wel prepaid. Moest de kredietlijn aanvullen. Het was geen credit card in de credit zin maar ik kon wel mooi overal ter wereld betalen.