PDA

Bekijk Volledige Versie : Comple Profielsite met WYSIWYG



MarcVisser
20/09/05, 17:19
Te koop:

Profielsite met een WYSIWYG editor, Het hoogste bod wordt geaccepteerd.

http://profiel.clane2m.nl << Is maar een teidelijke host om hem aan jullie te laten zien! Ookal is ie best druk :P

PS: De layout wil ik wel veranderen voor je ;)

Moch je nog vragen hebben voeg me dan maar ff toe op msn: webmaster@clane2m.nl

D. ter Horst
20/09/05, 17:57
Bieden vanaf?

Ik bied iig 10 EURO aangezien je toch geen vanaf prijs geeft. Denk overigens ook niet dat het veel meer waard is. Tot wanneer loopt de veiling?

Heb je mischien een test account zodat ik het verder kan bekijken? Ik wil de boel niet vervuilen met test account(s).

Geert-Jan
20/09/05, 18:02
€ 15.00 mits je laten weten tot wanneer er geboden kan worden.

MarcVisser
20/09/05, 19:01
Voor 50,- doe ik hem weg ps, wrom is ie zo weinig waard dan :S, er zit een zeer goede adminpaneel bij :)

Testaccount:

Login: Test
Pass: test

De veiling duurt tot de 22e, het hoogste bod wordt verkocht :)

Jerbo
20/09/05, 19:07
leuke wysiwyg-editor, maar ik kan niet eens iets veranderen. (firefox)....

MarcVisser
20/09/05, 19:09
Origineel geplaatst door Jerbo
leuke wysiwyg-editor, maar ik kan niet eens iets veranderen. (firefox)....

Oei, nu je het zegt :S wist ik ook nie :(

Ik heb ook ff een paar shots gemaakt van adminpaneel: http://profiel.clane2m.nl/shots/

D. ter Horst
20/09/05, 19:39
Origineel geplaatst door MarcVisser
Voor 50,- doe ik hem weg ps, wrom is ie zo weinig waard dan :S, er zit een zeer goede adminpaneel bij :)

Testaccount:

Login: Test
Pass: test

De veiling duurt tot de 22e, het hoogste bod wordt verkocht :)

Ik wil je niet compleet afzeiken maar zulke scripts zijn voor 75% al kant en klaar te downloaden. Ook kun je een betere WYSIWYG editor downloaden. Dan is het een uurtje prutsen en je hebt hetzelfde bereikt, mischien nog wel beter. Dit is mijn mening, de mensen welke geen PHP kennen moeten het zelf weten :)

Succes, maar persoonlijk denk ik niet dat je hem kwijt raakt voor 50.

MarcVisser
20/09/05, 19:44
Origineel geplaatst door Dnl


Ik wil je niet compleet afzeiken maar zulke scripts zijn voor 75% al kant en klaar te downloaden. Ook kun je een betere WYSIWYG editor downloaden. Dan is het een uurtje prutsen en je hebt hetzelfde bereikt, mischien nog wel beter. Dit is mijn mening, de mensen welke geen PHP kennen moeten het zelf weten :)

Succes, maar persoonlijk denk ik niet dat je hem kwijt raakt voor 50.

Maar als je die scripts kant en klaar download, dan is het ten 1e nie van jou zelf, ten 2e heb je er dan niet zo'n adminpaneel bij, en die WYSIWYG editor is opzich wel te downloaden, maar nooit zo goed in te bouwen :)

D. ter Horst
20/09/05, 19:54
Dan houd je de copyright link in je source? en die WYSIWYG editors zijn behoorlijk simpel in te bouwen, admin panels zitten er vaak bij maargoed ik zit hier offtopic te lullen. Nogmaals success met je verkoop :)

MarcVisser
20/09/05, 20:19
Origineel geplaatst door Dnl
Dan houd je de copyright link in je source? en die WYSIWYG editors zijn behoorlijk simpel in te bouwen, admin panels zitten er vaak bij maargoed ik zit hier offtopic te lullen. Nogmaals success met je verkoop :)

Ondanks je commentaar, bedankt ;) Het moet lukken, ik bedoel, het is een snel en eenvoudig systeem

matchboxradio
20/09/05, 23:10
Ik bied 40 Euro. Heb zelf erg weinig tijd om een site als dee te maken en ben op zoek naar zoiets. Graag email. info [ at ] matchboxradio [punt] nl