PDA

Bekijk Volledige Versie : Laatste bod KinderChat.nl



xtend
20/09/05, 14:20
Zie eerdere post voor meer info. Voor statistieken www.kinderchat.nl/stats en www.kinderchat.be/stats.

Kijk op eBay en doe een bod:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5242058488

Dune
20/09/05, 15:47
vind het erg op spam lijken...

xtend
20/09/05, 15:56
Nou Leg Uit...

Waarom vindt je dit op spam lijken? Het bericht is gepost in Adverteren en je stoort je er als nog aan.

Tip: Lees geen berichten in Adverteren, dan kan je nl. wel eens van dit soort berichten tegenkomen.

De Groeten.

Triloxigen
20/09/05, 16:04
Het is niet de bedoeling een link naar een andere website te posten lijkt mij.

Dune
20/09/05, 16:17
dat bedoelde ik ook ja triloxigen.

en xtend: misscien eens de regeltjes gaan lezen voor adverteren?

xtend
20/09/05, 17:54
Het is maar hoe je die regels interpreteert:
5. Gebruikers mogen nooit een link plaatsen naar commerciële bedrijven/sites waar zij een zakenrelatie mee hebben. Wel mag de naam van een site/bedrijf/product genoemd worden. E-mailadressen mogen niet geplaatst worden.

Je mag dus wél een link naar andere sites maken, als deze maar niet naar een commerciële site is. En zelf dan mag het nog, zolang degene die het bericht heeft geplaatst geen zakenrelatie met die site heeft.

Maar om even niet af te dwalen van de bedoeling van dit topic. Ik denk dat ik, als veelvuldig bezoeker van webhostingtalk.nl, bepaalde mensen wél een 'plezier' doe te laten weten dat deze site te koop staat op eBay. En of ik mij daarbij niet heb gehouden aan de regels?

Groeten.

BiLLie
20/09/05, 18:34
vind dit ook ver gezocht. Alle links zijn relevant voor het ontwerp. Laten we daar dan ook bij blijven.

janneman
20/09/05, 20:39
Ik ga er ook mee akkoord.
Ik heb nog steeds geen aparte regels opgesteld voor dit onderdeel. Komt er snel aan.

kevers84
20/09/05, 23:14
Als we dan toch aan het slettebakken zijn en links aan het posten:

chatkids.be heb ik nog te koop staan voor paar euro :)

Aanvulling Janneman:
Hier krijg je een punt voor, de kwaliteit in dit onderdeel is bedroevend.
Zie wat er gebeurt zonder regels......

xtend
21/09/05, 00:18
Suc6 kevers84! Probeer de eigenaar van chatkids.nl eens te bereiken. Chatsites zijn best interessant en om leuk te onderhouden, maar moet je wel tijd ervoor hebben om een leuke site te maken. Dat had ik helaas niet voor KinderChat, daarom ben ik tot dit besluit gekomen.

-!!!-