PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is een pitt?



lifeforms
14/09/05, 21:06
Trance is een bekende muziekstroming, dat is het probleem niet. In een vroeger tijdperk bevond ik mij regelmatig op z.g. "trance parties" waar ik mensen als Tiesto en Ferry Corstmos aanschouwde.

Maar wat is een pitt?

Hier je suggesties:

Mvg,

Ic3man
14/09/05, 21:22
ik ken wel een zogenaamde "mosh pitt". Dat is een plek ergens op de dansvloer waar een stelletje gekken op elkaar in gaat slaan op idiote muziek... noemen ze hardcore geloof ik. (niet de "house" hardcore, andere hardcore).

®on
14/09/05, 21:30
Een pitt zoals ik die ken is een plek, meestal centraal van het podium, bij metal concerten waar men tegen elkaar opspringt, inbeukt, clasht etc. "Kissies" zijn verplicht schoeisel :D Overigens, not metal only, bij hiphopconcerten (Osdorp Posse, en wijlen de House of pain) zag je dit ook.

Kan erg leuk zijn, kan echter ook nogal pijnlijk zijn :p

The MAzTER
14/09/05, 21:37
mja, tegen elkaar opbeuken doen ze hier ook op andere muziek hoor... :p

EWS
14/09/05, 23:31
Origineel geplaatst door Ic3man
Dat is een plek ergens op de dansvloer waar een stelletje gekken op elkaar in gaat slaan op idiote muziek... noemen ze hardcore geloof ik.

Fantastische omschrijving van hardcore ja :W:

Toen ik de eerste regels las dacht ik gelijk aan Trancepitt de moderator :p

Pantsy
15/09/05, 00:05
Vraag me aub niet naar de betekenis verder :)

Was oorspronkelijk een naam voor een project wat niet verder is uitgewerkt onder deze naam. Uiteindelijk is het nu zoals het is :D

Catje
15/09/05, 00:57
wat houd het in :D

WI-Hosting
16/09/05, 23:47
lolz.. dit is niet hardcore pitt..

pitt is bij hardrock.. als al die gothics helemaal los gaan en dan vlak voor het podium allemaal op en tegen elkaar gaan springen.. en dan vervolgens stoer eruit komen en je blauwe plekken laten zien..

:x

WH-Tim
16/09/05, 23:53
Ooooooooooooooooohh doe ik dagelijks! :p

Ic3man
17/09/05, 19:11
Origineel geplaatst door WI-Hosting
lolz.. dit is niet hardcore pitt..

pitt is bij hardrock.. als al die gothics helemaal los gaan en dan vlak voor het podium allemaal op en tegen elkaar gaan springen.. en dan vervolgens stoer eruit komen en je blauwe plekken laten zien..

:x

Ja, dat doen ze ook op hardcore. New York Hardcore heet dat geloof ik, lijkt wel beetje op metal enzo.

Ber|Art
17/09/05, 19:44
Mss weet Trance-Pitt dit wel? :D

Wouter K
17/09/05, 20:03
Als je deze TrancePitt bedoelt:


Origineel geplaatst door TrancePitt
Vraag me aub niet naar de betekenis verder :)

Was oorspronkelijk een naam voor een project wat niet verder is uitgewerkt onder deze naam. Uiteindelijk is het nu zoals het is :D

Glenn
17/09/05, 21:32
Zoals gezegd dus beuken midden in de zaal. Ik ken het van voornamelijk gewoon tegen elkaar aanrennen en jezelf met enorme vaart in de beukgroep gooien. Vnl bij ska.

Unixadmin
17/09/05, 22:10
Origineel geplaatst door Glenn
Zoals gezegd dus beuken midden in de zaal. Ik ken het van voornamelijk gewoon tegen elkaar aanrennen en jezelf met enorme vaart in de beukgroep gooien. Vnl bij ska.
En daarna effe Apeldoorn bellen.... :D

Glenn
17/09/05, 22:18
Origineel geplaatst door domper

En daarna effe Apeldoorn bellen.... :D Jah, wel voor je audio- en lichtspullen ja :(

NB-Gerd
18/09/05, 02:33
een pitt is de ruimte die de DJ nodig heeft
dus vanaf de draai tafels tot aan zijn platen/cd koffers

tegenwoordig is het inderdaad een stoeiplek midden in de zaal

mguilmot
18/09/05, 09:39
"Tegenwoordig" ?

Hoe jong zijn jullie ? :p