PDA

Bekijk Volledige Versie : Advertentiesites



Chrisss
12/09/05, 14:01
Sinds kort heb ik een website geregistreerd van een vrij bekent spel waarvan er vorige week een nieuwe "patch" van is uitgebracht.

Op dit moment zijn er vanaf vorige week dinsdag ruim 1500unieke bezoekers per dag, gisteren zelf +- 3000...

Nou dacht ik er over na om een banner op de site te plaatsen.
Echter is de site engels en wil ik dus ook een engelse advertentie plaatsen..

Nu is mijn vraag of toevallig iemand een engelse advertentiesite bestaat die voornamelijk banners die met spellen te maken hebben heeft..

Graag reacties, alvast bedankt :) ..

Overigens weet ik niet precies hoe je zo een soort bedrijf noemt maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel ;)

Hollanda
12/09/05, 15:35
www.google.com/adsense

Nijn
12/09/05, 15:58
Volgens mij zijn er niet echt Game affiliates in de zin van Counter strike etc. Ik denk ook dat adsense het beste is.

Je kan ook bijvoorbeeld bij tradetracker een programma kiezen van bestelspel of game247. Dit zijn online game winkels en dus wel geschikt denk ik.

Zo zijn er nog wel een aantal affiliate programma's die dat kunnen doen of je kan kijken bij internet winkels die een eigen programma hebben.

je kan een aardige lijst vinden op http://www.webaffiliates.nl met winkels die een eigen programma hebben. Er staan ook een aantal affiliates op zoals tradetracker die game gerelateerde programma's hebben.

dopi84
15/09/05, 17:30
Je hebt ook nog tr@dedoubl€r.com, echter deze kan ik je persoonlijk
niet aanraden. Ten eerste vertrouw ik hun gewoon niet, en ten tweede
verdien je totaal geen inkomsten uit hun advertenties.

adsense bevalt me alwel goed.

Verder heb je véél van deze sites .Ze bieden veelal hetzelfde: groot geld d.m.v. uitermate ondoordachte rekentabellen. Trap er niet in.

succes

AlfaHosting
15/09/05, 17:45
Origineel geplaatst door dopi84
Je hebt ook nog tr@dedoubl€r.com, echter deze kan ik je persoonlijk
niet aanraden. Ten eerste vertrouw ik hun gewoon niet, en ten tweede
verdien je totaal geen inkomsten uit hun advertenties.

adsense bevalt me alwel goed.

Verder heb je véél van deze sites .Ze bieden veelal hetzelfde: groot geld d.m.v. uitermate ondoordachte rekentabellen. Trap er niet in.

succes

Tradedoubler werkt anders wel hoor .. en ze betalen we degelijk uit. Volkomen betrouwbaar.

dopi84
15/09/05, 17:48
Zal ongetwijfeld, alleen ben ik niet over ze te spreken.
met 10000 vieuws bijvoorbeeld, maar 5 kliks? terwijl de adds wel degelijk bij de doelgroep aansluiten.

Chrisss
18/09/05, 13:34
Ik heb me zelf aangemeld bij adsense en ben er erg over tevreden :) .

Allemaal bedankt!

Triloxigen
18/09/05, 16:55
Origineel geplaatst door dopi84
Zal ongetwijfeld, alleen ben ik niet over ze te spreken.
met 10000 vieuws bijvoorbeeld, maar 5 kliks? terwijl de adds wel degelijk bij de doelgroep aansluiten.

Dat is niks bijzonders, dat zijn normale klikrates.