PDA

Bekijk Volledige Versie : Zylon internet service KNIP klanten!



NB-Gerd
12/09/05, 03:43
Hoi allemaal,

Steeds meer bedrijven verneuken je waar je bij staat!
b.v. www.zylon.net

Ze bieden rack servers aan op de main pagina en je krijgt dit

http://www.imagehost.nl/view.php?file=images/RLn85669.jpg
http://www.imagehost.nl/view.php?file=images/Uam85660.jpg

en dan dus om de paar week z'n 5 hd's naar de kloten omdat het 63 graden in hun rack is en de klant de schuld geven hiervan.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik ben bezig met een rechtzaak tegen deze heren omdat ze de boel gewoon oplichten.
Z'n 6 maand geleden had ik een dedicated server bij hun die er om de haverklap uit knalde met hardware problemen.

2x hd stuk en 1 geheugen.

The MAzTER
12/09/05, 03:57
mja, zie nergens op hun site dat het om een 1u rackserver gaat en zelfs niet dat het uberhaubt om een rackserver gaat.

enige wat ik kan vinden is dedicated servers.

Tevens staat er in het contract vast niet of het bijvoorbeeld een supermicro server betreft in een 1u case. Dus kan je hun niets maken.

AlfaHosting
12/09/05, 06:27
Origineel geplaatst door The MAzTER
mja, zie nergens op hun site dat het om een 1u rackserver gaat en zelfs niet dat het uberhaubt om een rackserver gaat.

enige wat ik kan vinden is dedicated servers.

Tevens staat er in het contract vast niet of het bijvoorbeeld een supermicro server betreft in een 1u case. Dus kan je hun niets maken.

Maar de foto's op de site en de vermelding van de servermerken doen toch anders vermoeden.

Pantsy
12/09/05, 12:28
TP edit: Let je wel even op je taalgebruik NB-gerd!

Marcelll
12/09/05, 12:50
Geen maxtors gebruiken :P Beetje harddisk kan wel tegen 60+ graden en geheugen helemaal. Maar wat is er verkeerd aan zo een "server" ipv een rackmountable server ?

Marcelll
12/09/05, 12:54
Origineel geplaatst door Mario


Maar de foto's op de site en de vermelding van de servermerken doen toch anders vermoeden.

De servermerken staan op elke pagina, dus denk dat je eerder aan kunt nemen dat die server daar op draait ? ;)

TiMMiEJ
12/09/05, 13:59
Waar heb jij die foto's dan vandaan?

ZIS
12/09/05, 14:55
Beste WHT'ers,

In plaats van ordinair met modder te gaan gooien en laster te verspreiden pakken wij de zaken altijd netjes aan.

Wij bieden servers aan, zowel rackservers als servers in mATX kasten. Zoals jullie zelf ook wel weten maakt het voor een hoop hardware niet uit uit in wat voor een "doosje" het zit.
Grote dedicated server bedrijven, zoals bv. ev1servers.com, hebben hun hardware ook niet altijd in rackservers geplaatst. Zie bv. http://www.ev1servers.net/images/datacenters/dc1/pic1.jpg.

Als professionele hoster weten jullie waarschijnijk ook wel dat hardware soms stuk kan gaan.
En als er dan hardware stuk gaat geven wij zeker de klanten daar niet de schuld van, maar lossen we het probleem op door de hardware te vervangen.

Wat betreft de aantijgingen van NB-Gerd van nbhosting.
Wij hebben geen noemenswaardige problemen met onze klanten behalve met deze klant. Wij proberen altijd op een fatsoenlijke manier problemen op te lossen. Een simpele zoekactie op dit forum op NB-Gerd z'n naam toont aan dat alle aantijgingen van deze persoon ongefundeerd zijn.

Om met zijn eigen woorden te spreken:
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Iets afbreken is erg simpel, maar bouw het maar eens op.

Ik laat mezelf jamer genoeg ook wel eens leiden door negatieve gedachtes, maar meestal als je even rustig gaat zitten en er goed over na denkt weet je wel hoe het echt in elkaar zit.
Er zijn gewoon mensen op dit forum die een ander het liefst kapot willen hebben.
Dit met het oogmerk om meer werk te vergaren of gewoon uit afgunst.
Ondertussen hebben ze niet door dat ze een kuil graven voor zichzelf.
Wij hopen zo wat duidelijkheid te hebben verschaft.
Mochten jullie meer informatie willen hebben omtrent onze dienstverlening dan kunnen jullie altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Zylon Internet Services

crazycoder
12/09/05, 15:28
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Ze bieden rack servers aan op de main pagina en je krijgt dit

http://www.imagehost.nl/view.php?file=images/RLn85669.jpg
http://www.imagehost.nl/view.php?file=images/Uam85660.jpg

en dan dus om de paar week z'n 5 hd's naar de kloten omdat het 63 graden in hun rack is en de klant de schuld geven hiervan.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik ben bezig met een rechtzaak tegen deze heren omdat ze de boel gewoon oplichten.
Z'n 6 maand geleden had ik een dedicated server bij hun die er om de haverklap uit knalde met hardware problemen.

2x hd stuk en 1 geheugen.
Ik zie zo snel nergens de vermelding 'rack server'.

Zolang je een product 'server' bestel en krijg is het m.i. geen probleem. Al zit het ding, bij wijze van spreken, in een sinaasappelkistje.

Snap niet dat je er niet gewoon weg ga als je zo ontevreden bent. Colo en dedi kan je bij meer dan genoeg bedrijven afnemen.

InstantXs
12/09/05, 15:45
Origineel geplaatst door crazycoder

Ik zie zo snel nergens de vermelding 'rack server'.

Zolang je een product 'server' bestel en krijg is het m.i. geen probleem. Al zit het ding, bij wijze van spreken, in een sinaasappelkistje.

Snap niet dat je er niet gewoon weg ga als je zo ontevreden bent. Colo en dedi kan je bij meer dan genoeg bedrijven afnemen.

De vraag is alleen of er veel bedrijven zijn die zulke klanten willen hebben ;)

mdf
12/09/05, 15:56
Ik heb met Zylon erg goede ervaringen als collega; nooit te beroerd om je ergens mee te helpen en Erik staat altijd voor je klaar. Voor zover ik kan zien probeert hij altijd het uiterste aan service te leveren voor zijn klanten en collega's.

Het gebruik van desktops ipv. 19" rackmounts hoeft niet per definitie slecht te zijn; er zijn zoals gezegd meerdere bedrijven die dit zo doen. Je moet alleen niet adverteren met 19" servers als je deze niet gebruikt; dat is misleiding, echter voor zover ik kan zien misleid Zylon niemand dus zie ik geen probleem.

Bob2
12/09/05, 15:59
Als neutrale lezer van deze thread zou ik de volgende pagina best misleidend kunnen vinden:
http://www.zylon.net/diensten/dedicated.php
Als het klopt dat bij pakket 1 tm 6 geen gebruik wordt gemaakt van Supermicro hardware, lijkt het me onterecht dat er wel een supermicro server en logo wordt afgebeeld op deze pagina.
Fiat adverteert ook niet met een Ferrari ;)

Maar dat is mijn mening, ken de zaak verder niet, en wil me hier ook verder niet mee bemoeien :)

smurf
12/09/05, 16:13
Supermicro levert ook niet-19 inch cases... het kan ook goed zijn dat het een SM moederbord is en zo...

TiMMiEJ
12/09/05, 17:07
Origineel geplaatst door smurf
Supermicro levert ook niet-19 inch cases... het kan ook goed zijn dat het een SM moederbord is en zo...

Precies, dat jij net pech hebt gehad met je dedi is jammer. Maar niet gaan flamen op dit forum.

En ik meen dat jij vorige week hebt gezegd dat je nooit meer op dit forum zou komen :/

JayvD
12/09/05, 17:35
Naar mijn mening is het niet misleiding, ik kan wel begrijpen dat hij door het plaatje rechtsboven van mening was dat hij een 19" rack had. http://www.zylon.net/diensten/dedicated.php

NB-Gerd ik raad je aan om op je taal te letten. (Zie topic naam)

Marcelll
12/09/05, 17:37
Origineel geplaatst door smurf
Supermicro levert ook niet-19 inch cases... het kan ook goed zijn dat het een SM moederbord is en zo...

? Ze plakken anders wel hun SM stickertje op 19" cases :)

NB-Gerd
12/09/05, 19:23
Ik heb hier kopieen van de oude site van zylon waar duidelijk rackmount afbeeldingen worden gebruikt, tevens heb ik vaak genoeg voor de kasten van zylon gestaan en deze worden veel te heet!

Het is dus puur misleiding!
Hierop gaan zij ook zeker de rechtzaak verliezen

Om even presies tezijn, zylon heeft 4 rackmount servers
Die voor eigen gebruik worden gebruikt en aan paar colo klanten die een rack server hebben, de rest is allemaal aopen kastjes met de goedkoopste hardware die je kunt bedenken.

Met als gevolg veel problemen in het netwerk.

1 van hun aanbieding plaatjes http://www.imagehost.nl/view.php?file=images/EdK42349.gif

ju5t
12/09/05, 19:27
Je gaat die rechtzaak echt niet winnen. Ga eerst maar even langs een advokaten kantoor voor je van die loze opmerkingen plaatst.

Veel problemen in het netwerk door hardware wat kapot is? Kapotte hardware belast het netwerk juist minder.

Kinderachtig gedrag zeg.

Triloxigen
12/09/05, 19:28
NB-Gerd, ik zie het probleem nog steeds niet.
Al zijn het goedkope, er is eenmaal vraag naar goedkope rammenbakken.
Zylon springt alleen in op de markt en dat doen ze blijkbaar aardig goede.

50% wil eenmaal niet meer betalen en nemen genoegen met lagere kwaliteit.

Je bent niet verplicht te houden.

En van dat schijnheilig gedreig hier op WHT van rechtzaakjes wordt ik behoorlijk moe...

NB-Gerd
12/09/05, 19:30
Word maar moe, mijn advocaat is klaar voor de zaak en is overtuigt deze te winnen.

Het zijn gewoon oplichters eerste klas!

Tevens is dit een waarschuwing voor anderen die erover denk bij zylon te gaan hosten.
Weet waar je aan begint. Troubles troubles en nog es troubles.

En dan begin ik nog niet eens over het feit dat erik graag mag hacken.
Dus tja of je informatie daar zo safe is (ik betwijfel het)

Ik ben al een tijdje weg bij zylon en zal ook zeker nooit weer daar gaan hosten.



Kapotte hardware belast het netwerk juist minder.

DUH! vriendjes van erik?

Luuc
12/09/05, 19:36
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Ik ben al een tijdje weg bij zylon en zal ook zeker nooit weer daar gaan hosten. Heeft Zylon ook geen last meer van je, en jij niet meer van hun. So... what's the problem?

Kinderachtig ventje.

NB-Gerd
12/09/05, 19:37
Ik wil voorkomen dat anderen dit overkomt.
Kijk goed waar je host en kies altijd voor een rackserver.

Deze zijn niet voor niets ontworpen omdat de koeling gewoon tig x beter is.

MIJN MENING: Ga niet in zee met de heren van Zylon internet service
Er zijn genoeg andere bedrijven die kwaliteit aanbieden ipv troep.

®on
12/09/05, 19:45
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Steeds meer bedrijven verneuken je waar je bij staat!
b.v. www.zylon.net
<knip>
Ik ben bezig met een rechtzaak tegen deze heren omdat ze de boel gewoon oplichten.

Origineel geplaatst door NB-Gerd
Het is dus puur misleiding!

Origineel geplaatst door NB-Gerd
Het zijn gewoon oplichters eerste klas!
<knip>
En dan begin ik nog niet eens over het feit dat erik graag mag hacken.
Dus tja of je informatie daar zo safe is (ik betwijfel het)
Laster, anyone? :)

Gerd, begin die rechtszaak nu gewoon en kap met dit soort moddergooierij. Jouw potentiele klanten lezen dit ook. Iemand die bijna iedere regel wel iets roept als "misleiding", "advocaat" of "rechtzaak" wordt door de meeste mensen gemeden. Dus denk ook even aan je eigen imago ipv. te blijven blèren.

Dus, hup naar je advocaat en get it on. De uiteindelijke uitslag zijn we natuurlijk wel benieuwd naar, maar of het zo ver komt? :rolleyes:

NB-Gerd
12/09/05, 19:49
laster = liegen (dit is waarheid)

Laatste wat ik erover gezegt heb
Ze merken wel wat er gebeurt

crazycoder
12/09/05, 19:50
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Word maar moe, mijn advocaat is klaar voor de zaak en is overtuigt deze te winnen.


Als je zo overtuigd ben van jouw gelijk ga je dat toch bij de rechter halen.... Dat hoef je hier niet te komen vertellen. Kom maar terug zodra je de uitspraak heb..

Ik zou overigens maar oppassen met uitspraken die je in het openbaar doe. Wel eens van smaad gehoord?

Je kan je punt namelijk ook maken zonder daar woorden als oplichters e.d. bij te gebruiken.

Triloxigen
12/09/05, 19:55
Als hij werkelijk een rechtzaak zou beginnen dan had hij hier dit topic niet gepost.
Dit soort topics zorgen voor een belemmering van de rechtsgang en je verteld voor een deel al je strategie en je punten waardoor de tegenpartij ruimschoots de tijd heeft om hun tegenaanval te plannen.

ju5t
12/09/05, 20:12
DUH! vriendjes van erik?

Waarom zeg je dat dan? Je praat je zelf tegen, moeilijk om je serieus te nemen. Neem eerst maar echt contact op met je advokaat en geef meteen aan waar je op Internet mee bezig bent. Grote kans dat hij jou ook niet meer serieus neemt.

Ik heb op geen enkele manier een band met Zylon. Gedraag je eens verstandig en stop met deze praktijken en zet eens daad bij je woord.

Wat Ron al zei, we zijn benieuwd naar de voortgang.

Pantsy
12/09/05, 21:32
Gadverdamme moet dit nou weer NB-Gerd? Los dit maar verder met je advocaat op ipv. lekker te flamen op wht.