PDA

Bekijk Volledige Versie : Premium-ringtones.com



twaps
11/09/05, 11:30
Beste WHT'ers,

Na lang twijfelen heb ik toch besloten om www.premium-ringtones.com te verkopen.
De reden hiervoor is dat ik met CareTones.nl ga beginnen.

De site draaide (heel vroeger) zeer goed, toen de vorige eigenaar hem had. De opbrengst lag toen rond de € 200 per maand. Een lange tijd niets aan gedaan, dus alle verkopen zijn gezakt.

De site verkoopt wel af en toe een bestelling (vorige week zo'n beetje elke dag wel 1).

Bij de koop zit de complete site. Het enige wat nodig is dat je even je layout code wijzigd en je hebt meteen een kant en klare site!
Er worden dus alle pagina's bijgeleverd in HTML formaat, de bronbestanden (PSD) en alle afbeeldingen.

Statistieken screenshots:
Adsense: www.premium-ringtones.com/adsense.gif
Ringtonio: www.premium-ringtones.com/ringtonio.gif
Statistieken:
www.premium-ringtones.com/stats1.gif
www.premium-ringtones.com/stats2.gif
www.premium-ringtones.com/stats3.gif
www.premium-ringtones.com/stats4.gif
www.premium-ringtones.com/stats5.gif

De site gaat alleen weg als er het minimumbod geboden is.

Voor vragen kan je altijd contact opnemen: info@inbyte.nl.
MSN: twaps@hotmail.com

E.v.t kosten zoals overdragskosten e.d. zijn voor de koper.

De site is nog nooit gepromoot geweest toen hij in mijn bezit was, dus er valt zeker wat uit te halen!
Wordt ook aangeboden op TrafficBeamer en SiteDeals, dus wanneer er een bod is vermeld ik het hier!

Bieden vanaf € 75
Opbieden met € 10
Nu kopen: € 175.

Er is reeds € 75 en € 85 geboden op TrafficBeamer.

Silverback
22/09/05, 15:34
Ben op zich wel geinteresseerd. Maar hoe kom je aan nieuwe ringtones om op de site te zetten m.a.w. om de site up-to-date te houden?

twaps
22/09/05, 15:37
Beste Silverback,

Via Ringtonio.nl (www.ringtonio.nl)

De site is inmiddels verkocht.

Silverback
23/09/05, 10:57
O okee. Jammer voor mij good for you :)

Maar he, het is natuurlijk veel beter om niet afhankelijk te zijn van zoiets als ringtonio... Is er eigenlijk geen andere manier om aan ringtones te komen? Deze zelf ergens van daan te halen of te rippen (uit je telefoon)?

Rimshaker
23/09/05, 11:01
Origineel geplaatst door Silverback
Is er eigenlijk geen andere manier om aan ringtones te komen? Deze zelf ergens van daan te halen of te rippen (uit je telefoon)? Als je het legaal wilt doen inclusief de afdracht voor rechten aan buma/stemra enzo is dat haast ondoenlijk als je klein gaat beginnen. Tenzij je zelf allemaal originele maakt zonder gebruik van andermans muziek te maken.