PDA

Bekijk Volledige Versie : leuk voor de hosters met een auto



ExOrDuS
08/09/05, 16:32
Dit is misschien wel leuk voor hosters met een auto..

http://www.pidplates.com/html/main.nl.html

Tis toch een leuke reclame voor op de auto, en is betaalbaar.

ju5t
08/09/05, 16:37
Kijk dat zit er wel erg grappig uit :)

Toon
08/09/05, 16:37
die heb ik al per email spam gehad ;)

Luuc
08/09/05, 16:40
Een PIDPLATES kost 49,00 per stuk exclusief verzendkostenWist niet dat het zo goedkoop was :)

Zenda
08/09/05, 16:52
Ik heb hem inderdaad ook als SPAM ontvangen :(.

Triloxigen
08/09/05, 17:00
Ik heb een keer een golf 4 gezien die had de letters GOLF achterop gewjjzigd in WOLF.

cridea
08/09/05, 17:01
Ik vind het heel leuk bedacht, maar net even iets te kitscherig. Maar je ziet het de laatste tijd steeds vaker.

muisje
08/09/05, 17:11
En hier kan je ook nog eens je text onder je kenteken plaat aanpassen :)

* heeft powered by vaio onder zijn kenteken..

http://www.123sticker.nl/indexnl.html

XBL
08/09/05, 17:15
Ik vind het wel wat hebben. Zoals die foto van de auto met 'AlgemeenDagblad'. Maar moet je denk ik ook wel een vette auto voor hebben, wil het een beetje staan. Helaas kan ik een mooie auto nog niet betalen ;).

Jochem

faisj
08/09/05, 18:14
Origineel geplaatst door Zenda
Ik heb hem inderdaad ook als SPAM ontvangen :(.

Wij ook
op @ -
evibefax.nl
belevibe.nl
evibe.nl
evibehosting.nl

zo te zien hebben ze een behoorlijke spam lijst

Fabian
08/09/05, 18:16
Kreeg 'm ook een tijd geleden als spam in de mailbox. Voor het eerst dat ik iets positiefs gedaan heb met spam ;)

Ze leveren goed spul. Niets op aan te merken.

Zenda
08/09/05, 18:27
Ze zullen best goed spul leveren, maar het verkopen ervan hoeven ze niet d.m.v. SPAM te doen ;). Hierdoor zou ik al naar een ander bedrijf gaan.

Als ik reclame op een auto wil, zou ik liever een stikker/magneet aan de zijkant van de auto doen, vind ik eerlijk gezegd leuker :). Maar ook dit is zeker leuk en tegen een mooie prijs!

wbakker-letsgoonline
08/09/05, 18:57
Hier ook 3 maal al ontvangen, zitten hier ook in de buurt ongeveer 15 min van hier. Het is opzich een leuk project alleen jammer dat het niet meer uniek is.

Pantsy
08/09/05, 20:56
Ik heb hem ook gehad maar kregen jullie ook een plaatje erbij waar www.bedrijfsnaam.nl op een auto stond (in dit geval stond onze bedrijfsnaam al als pidplate op het plaatje).

Moet zeggen dat het wel slim is op die manier, één van de leukste spam die ik ooit heb gehad.

crazycoder
08/09/05, 21:21
SPAM! De conclusie kan alleen maar zijn dat je daar beslist niet moet kopen.

Als je daar wel koop ben jij dat kleine percentage waar de spammers goed door verdienen en waardoor zij niet zullen stoppen.

Een goede direct mailing kost niet eens zo veel.. zodra bedrijven die spammen door hebben dat het niet werkt stopt het vanzelf.

wbakker-letsgoonline
08/09/05, 22:47
Origineel geplaatst door TrancePitt
Ik heb hem ook gehad maar kregen jullie ook een plaatje erbij waar www.bedrijfsnaam.nl op een auto stond (in dit geval stond onze bedrijfsnaam al als pidplate op het plaatje).

Moet zeggen dat het wel slim is op die manier, één van de leukste spam die ik ooit heb gehad.

Yup hadden wij ook :)

EWS
08/09/05, 23:05
Heb hem ook ontvangen als spam ja.

Ik vindt het wel leuke plaatjes... alleen mijn auto mist nog :)

Deltafox
09/09/05, 01:02
ach jee we kregen hem allemaal als spam lijkt het wel...

vond het plaatje wel de moeite waard om op te slaan :P

ExOrDuS
09/09/05, 09:08
en ik had hem niet gekregen via spam, maar stond in een of andere autoblad.

Technotop
09/09/05, 09:27
Ziet er leuk uit, we denken er hier over om het maar ook eens te proberen.. maar hoe moet je dat er op plakken? Hoe krijg je het dan zo recht ?

burp2001
09/09/05, 13:10
Wij hebben er 1tje besteld, duur 3-4 weken totdat hij binnen is. ziet er wel leuk uit.

als hij binnen is maak ik een foto ervan als hij op de auto zit dan.. :)

almar
09/09/05, 13:59
Je kan ook iemand achterop je auto laten rijden en een afspraak maken met CARE over de terug te plaatsen letters ;)

snaaps
13/09/05, 15:24
Origineel geplaatst door crazycoder
SPAM! De conclusie kan alleen maar zijn dat je daar beslist niet moet kopen.

Als je daar wel koop ben jij dat kleine percentage waar de spammers goed door verdienen en waardoor zij niet zullen stoppen.

Een goede direct mailing kost niet eens zo veel.. zodra bedrijven die spammen door hebben dat het niet werkt stopt het vanzelf.

Dat vindt ik nou echt onzin, Spam kan best handig zijn.
Zelf hebben wij wel eens artikelen gekocht vanuit spam.

Dit soort spam vindt ik dus absuluut niet iritant, deze spam wordt eenmailig verstuurd naar bekende e-mail adressen en valt naar mijn mening onder B2B.

De iritante spam komt uit de US en dergelijke.

blaaat
13/09/05, 22:41
ik heb hem dus ook via mail ontvangen...

of ik het nou spam vind...
eigenlijk wel, maar vond het wel super laché:). als ze dit nou per post versturen is de kans dat ik zou bestellen al veel hoger (omdat het spam blijft), maarja heb geen auto :)

Erikcreative
19/09/05, 00:36
Heeft iemand nog voorbeeld foto's ?

Fabian
19/09/05, 08:34
Origineel geplaatst door Erikcreative
Heeft iemand nog voorbeeld foto's ?

Unixadmin
19/09/05, 11:41
Dat is wel erg cool, ja. Ik overweeg ook een aan te schaffen. Maar hoe jij het dan zo recht?.

Fabian
19/09/05, 12:14
Origineel geplaatst door domper
Dat is wel erg cool, ja. Ik overweeg ook een aan te schaffen. Maar hoe jij het dan zo recht?.

Je krijgt 'm aangeleverd als 1 strip.. plastic (transparante) sticker waar alle letters op zitten geplakt. laag aan de achterkant van de letters haal je er af en dan hou je dus die transparante strip met letters over

voordat je die achterkant er af haalt teken je ff de plek af met een whiteboardmarker op je auto en dan plak je 'm er op :)

De 1e keer ging het overigens fout, maar had er gelukkig 2

snaaps
19/09/05, 12:17
denk dat ik er ook maar 1 of 2 ga bestellen.
Is wel lache