PDA

Bekijk Volledige Versie : op zoek naar hosting partij voor overname



Anoniem
07/09/05, 14:30
Hallo,

Ben op zoek naar een hosting partij voor overname. Omzet tot ongeveer 30.000 Euro.

Als je eigenaar bent van een hsp en je wilt eens praten over de mogelijkheden neem dan contact op via PB.

Groet

Marijn

jaapsh
07/09/05, 14:56
Volgens mij is dit forum niet bedoeld voor dit soort aanvragen.

check: Webhosting bedrijf ter overname aangeboden of Te Koop Gevraagd / Te Koop Aangeboden

mguilmot
07/09/05, 15:20
Of aan een mod vragen of deze te verplaatsen.

Anoniem
07/09/05, 15:41
Even om verwarring te voorkomen:

Ik wil graag hosting partijen overnemen. Ben jij dus eigenaar van een hsp en wil je praten over een overname door ons van jouw hosting activiteiten, neem dan contact op.

electric
07/09/05, 16:37
Sorry maar, deze topic is toch voor mensen die hun bedrijf willen VERKOPEN en niet voor mensen die er om VRAGEN?

Misschien dat de mods er een antwoord op kunnen geven?

WilloW
07/09/05, 16:45
voor 80.000 mag jij mij wel overkopen hoor

Anoniem
08/09/05, 10:20
Reageer dan via pb. Vertel wat er over te kopen is en we kunnen gaan praten... Alleen serieuze reacties.

AlfaHosting
08/09/05, 13:34
Origineel geplaatst door electric
Sorry maar, deze topic is toch voor mensen die hun bedrijf willen VERKOPEN en niet voor mensen die er om VRAGEN?

Misschien dat de mods er een antwoord op kunnen geven?

Jongens, waarom zo moeilijk doen ?? De topicstarter vraagt gewoon op een nette manier dat hij een klein bedrijf ter overname zoekt ... waarom moet iederen steeds gaan zeuren over puntjes en komma's.

electric
08/09/05, 13:55
Origineel geplaatst door Mario


Jongens, waarom zo moeilijk doen ?? De topicstarter vraagt gewoon op een nette manier dat hij een klein bedrijf ter overname zoekt ... waarom moet iederen steeds gaan zeuren over puntjes en komma's.

Ik zeg nix over puntjes of komma's. Ik heb het over dat de omschrijving van deze forum gedeelte: "Webhosting bedrijf ter overname aangeboden"
"Hier kan een webhostingbedrijf ter overname worden aangeboden."

word niets gezegt over dat men 't mag vragen.

jos
11/09/05, 15:53
Ik heb intresse, stuur me even wat info op info@studiojfd.com

Luuc
11/09/05, 15:57
Origineel geplaatst door jos
Ik heb intresse, stuur me even wat info op info@studiojfd.com Lees jij wel? Even copy-pasten in allerlei (oude) topic's...

Pantsy
11/09/05, 16:04
Jos schijnt niet te lezen, hopelijk gaat hij dat wel in het vervolg doen!