PDA

Bekijk Volledige Versie : De Administratie



groenleer
06/09/05, 20:43
Ik heb na enige tijd wikken en wegen, en vele nachten slapen en vele berekeningen te maken uiteindelijk overwogen om de stap te gaan wagen.

Mijn eigen bedrijf.

Het hoe en wat van mijn bedrijf ga ik jullie op dit moment nog niet mee lastig vallen.
Ik zit namelijk nog met een aantal probleempjes.
Mijn belangrijkste probleem is ik ben op zoek naar een accountant/administratie kantoor dat gericht is op het MKB.
Maar omdat ik zelf in Tilburg gevestigd ben, zoek ik er dus een die in de omgeving van tilburg zit.
Als ik met de telefoongid aan de slag ga heb ik zo'n 50 mogelijkheden (waarvan er vast dubbel tussen zitten).
Om dus met ieder bedrijf contact op te gaan nemen zie ik op dit moment niet zitten.
Wie heeft er positieve en of negatieve ervaringen met accountant/administratie kantoren in tilburg?

Ik hoop dat jullie mij met deze belangrijke vraag kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Martijn Groenleer

pionier
06/09/05, 21:01
Origineel geplaatst door groenleer

Als ik met de telefoongid aan de slag ga heb ik zo'n 50 mogelijkheden (waarvan er vast dubbel tussen zitten).
Om dus met ieder bedrijf contact op te gaan nemen zie ik op dit moment niet zitten.
Wie heeft er positieve en of negatieve ervaringen met accountant/administratie kantoren in tilburg?

Wij hebben bij de belastingdienst geinformeerd en gevraagd of zij ons een betrouwbare en vooral bij de belastingdienst als goed bekend, konden geven.

Hoewel ze dat eigenlijk niet mogen, was een van de ambtenaren toch zo vriendelijk om ons toen 3 adressen te geven. Daaruit hebben we uiteindelijk onze boekhouder gekozen. Natuurlijk ook gelet op de prijs maar ook op de ervaring.
Je zou bij het belastingkantoor waar je bij hoort ook eens kunnen informeren.

Leuker kunnen ze het tenslotte toch niet maken... maar makkelijker natuurlijk wel.

Groet

Fred

RayManZ
06/09/05, 21:12
Mijn opa had daar een hele goede tip voor. Zoek de boekhouder die voor de meeste problemen bij de belasting dienst zorgt. Dus degene die het lastigste is voor hun. Dat betekend dat hij tenminste moeite voor je doet :p

SWINX
06/09/05, 21:16
dus even terugbellen naar de belastingdienst?
"Wie is ook al weer jullie lastigste klant?"

Zit wel wat in natuurlijk...

EWS
06/09/05, 22:08
Ik heb persoonlijk goede ervaring met administratiekantoor A.J. Brok;

www [dot] ajbrok [dot] nl

Zitten niet zo ver weg van Tilburg (waspik), ik weet niet op wat voor afstand van tilburg je opties liggen.

Ze handelen alles zeer correct af en zijn zeer vriendelijk.

robblok
07/09/05, 10:24
@Raymanz, je hebt gelijk en ongelijk. Als iemand als moeilijk te kennen staat worden de boekhoudingen die hij doet ook beter bekeken. Van een vertrouwde wordt vaak meer aangenomen dat het goed is. Maar goed je kan het elke kant op beargumenteren.

RayManZ
07/09/05, 10:34
Ach je moet ook niet alles super letterlijk nemen wat mijn opa zegt, maar hij heeft wel kennis van zaken en het is zeker ook wel logisch wat hij zegt. Gelukkig heb ik iemand in de familie met een accounts kantoor :)

TMourik
07/09/05, 12:26
Onze accountant (Ernst&Young) is inderdaarn et zo, lastig maar zeer goed. Elk dingetje bezwaarscrhift, uistel e.d. Scheelt ten eerste een hoop geld en vele belastingvoordelen al opgeleverd

Johant
07/09/05, 17:46
Wij hebben alles onder 1 dak gevestigd en dat is bij Deloitte. Wij hebben hier zeer goede ervaringen mee en er worden niet zoals bij verschillende adviseurs minuten in rekening gebracht dat je met hun belt.

De boekhouding is ook perfect. 1 keer per maand komt er een boekhouder bij ons cijfers tikken.

Het kost redelijk wat geld, maar dat loont zich ook terug. Zij corresponderen tevens met de belastingdienst, dus je hoeft ook geen brieven te tikken waar je circa 1 uur aan kwijt bent.

groenleer
08/09/05, 10:34
Origineel geplaatst door EWS
Ik heb persoonlijk goede ervaring met administratiekantoor A.J. Brok;

www [dot] ajbrok [dot] nl

Zitten niet zo ver weg van Tilburg (waspik), ik weet niet op wat voor afstand van tilburg je opties liggen.

Ze handelen alles zeer correct af en zijn zeer vriendelijk.

Het liefts heb ik iets in tilburg, omdat ik niet permanent de beschikking heb over een auto. Echter dit is geen groot probleem, ouders vriendelijk vragen doet wonderen.

robblok
09/09/05, 10:08
Ik heb vroeger ook veel profeit gehad van mn ouders. Maar goed ouders staan over het algemeen altijd voor je klaar.