PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht: WinXP Home SP 2 (EN) CD



The MAzTER
02/09/05, 21:07
Ik zoek een ISO van WinXP Home SP2, is voor server van klant maar had NL versie gekocht ipv de Engelstalige ;) en klant komt uit de UK dus denk niet dat ie happy zal zijn met een NL versie van WinXP.

Licentie heb ik al, (key) zoek alleen nog de CD.
CD krijg ik op zich ook wel dinsdag of woensdag binnen, maar daar kan ik niet op wachten, server zal vannacht of morgen online moeten.

Iemand die deze CD voor mij kan uploaden?

Gaat dus om engelstalig WinXP Home CD met SP 2 (Version 2002) OEM

Emard
02/09/05, 21:18
Origineel geplaatst door The MAzTER
Ik zoek een ISO van WinXP Home SP2, is voor server van klant maar had NL versie gekocht ipv de Engelstalige ;) en klant komt uit de UK dus denk niet dat ie happy zal zijn met een NL versie van WinXP.

Licentie heb ik al, (key) zoek alleen nog de CD.
CD krijg ik op zich ook wel dinsdag of woensdag binnen, maar daar kan ik niet op wachten, server zal vannacht of morgen online moeten.

Iemand die deze CD voor mij kan uploaden?

Gaat dus om engelstalig WinXP Home CD met SP 2 (Version 2002) OEM

Ik snap dat je de key hebt, alleen is dit wel legaal? Ik zou denken van wel, alleen kan iemand dit bevestigen? Wil hem best opsturen, maar niet zolang het illigaal is, dat gaat me iets te ver!

The MAzTER
02/09/05, 21:32
mja, als je bulk koopt krijg je ook 1 cd en 25 licenties.
er is voor die licentie betaald, waar die cd dan verdaan zou komen zal MS ook worst wezen.

Enige wat ik moet doen is de volgende keer als ik in DC ben het OEM stickertje er op plakken anders is de licentie niet legaal ;)

Het gaat er om dat je op de machine een juiste licentie heb draaien van de software die je gebruikt.

Kurt
02/09/05, 22:29
Je kan ook gewoon alleen win xp home kopen en dan zelf een iso met sp2 maken. Dat heet slipstreamen. Op gathering of tweakers zijn er een aantal topics met tutorials daarover.

Emard
02/09/05, 22:41
Gebruik nieuwsgroepen en haal meteen de complete ISO met SP2 ervanaf. Op FTD staan genoeg posts!

The MAzTER
03/09/05, 02:44
ik heb eventueel een kleine vergoeding over voor de persoon die hem voor mij kan uploaden (iso van orgineel, dus geen warez meuk)

Emard
03/09/05, 10:45
Origineel geplaatst door The MAzTER
ik heb eventueel een kleine vergoeding over voor de persoon die hem voor mij kan uploaden (iso van orgineel, dus geen warez meuk)

Uploaden op een server of nieuwsgroepen? En ingepakt zoals de ISO of op nieuwsgroepen in .rars?

WH-Tim
03/09/05, 10:59
Gewoon iso lijkt me voldoende Emard. Hij is tenslotten geen warezkiddie, of wel dan? :o

SebastiaanStok
03/09/05, 11:25
ISO is eigenlijk het enige :(

Je moet een exsacte copie hebben van de CD anders kan je er niet van booten en kan je heel leuk 8 Disketes maken.

ju5t
03/09/05, 11:54
Professional heb ik, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik ;)

Je zou Microsoft een belletje kunnen geven?

timmeh
03/09/05, 14:58
Ik heb hem in het engels, heb ook pb verstuurd :)

Ic3man
03/09/05, 17:55
laat maar ...

The MAzTER
03/09/05, 21:08
Origineel geplaatst door timmeh
Ik heb hem in het engels, heb ook pb verstuurd :)

tnx :) rond die tijd was iemand hem ook aan het uploaden en die copy werkte, moest alleen even testen of die werkte (cd kwam uit de UK zonder sp 2). Server is ondertussen geinstalleerd en opweg naar amsterdam.

topic mag dicht

Pantsy
03/09/05, 21:34
Op verzoek.. :)