PDA

Bekijk Volledige Versie : Thermaltake Tiny Fin Cooler K7



blerry
02/09/05, 16:18
Ik ben zoek de volgende cooler:

Thermaltake Tiny Fin Cooler K7

Ik heb er 4 nodig , aangezien deze slecht leverbaar zijn doe ik de oproep hier , mischien dat iemand deze nog op voorraad heeft.

svbeek
02/09/05, 19:29
Volgens mij stonden deze een tijdje terug op ebay.de

renekosterman
02/09/05, 20:14
Origineel geplaatst door blerry
Ik ben zoek de volgende cooler:

Thermaltake Tiny Fin Cooler K7

Ik heb er 4 nodig , aangezien deze slecht leverbaar zijn doe ik de oproep hier , mischien dat iemand deze nog op voorraad heeft.

Moet het perse een Thermaltake zijn of kan het ook van een ander merk voor socket a zijn?

blerry
02/09/05, 22:48
Mag ook een ander merk zijn , mits deze geschikt is voor de AMD Athlon XP proccesors (K7), en natuurlijk een gelijkwaardige performance heeft (beter mag altijd)

renekosterman
02/09/05, 23:03
Origineel geplaatst door blerry
Mag ook een ander merk zijn , mits deze geschikt is voor de AMD Athlon XP proccesors (K7), en natuurlijk een gelijkwaardige performance heeft (beter mag altijd)

Ik zou even een kijkje nemen op:

http://www.ahead-it.be/shop/view.php?id=499

Ik heb zeer goede ervaringen met deze, hij houd amd cpu's op 35C.

D. ter Horst
03/09/05, 02:33
Offtopic: Ik weet niet wat ik fout doe, maar in een goed geventileerde kast met bovenstaande koeler op een sempron 2500+ zit de stressed temp al op 90 graden. Nou is de koelpasta oud maar zit zal hoogstens 20 graden schelen (en dat is al best extreem). De koeler maakt gewon goed contact en het koelblok wordt ook wel heet :S

renekosterman
03/09/05, 08:34
Origineel geplaatst door Dnl
Offtopic: Ik weet niet wat ik fout doe, maar in een goed geventileerde kast met bovenstaande koeler op een sempron 2500+ zit de stressed temp al op 90 graden. Nou is de koelpasta oud maar zit zal hoogstens 20 graden schelen (en dat is al best extreem). De koeler maakt gewon goed contact en het koelblok wordt ook wel heet :S

Wat voor kast is het? ik maak enkel gebruik van SuperMicro kasten.