PDA

Bekijk Volledige Versie : easydedicated komt met een oplossing??



snaaps
01/09/05, 17:48
vandaag ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

Momenteel huurt een u een dedicated server bij easyDedicated. Zoals u waarschijnlijk zelf al heeft opgemerkt doen zich daar de nodige probleem voor. Er is op dit moment geen vooruitzicht over een oplossing voor deze problemen. Om u als klant toch een oplossing te bieden om uw dienstverlening op een manier voort te zetten zoals het hoort willen we met u graag kijken naar de volgende oplossing:

InterXS verhuisd uw huidige server van easyDedicated naar InterXS met behoud van uw data
Korte toelichting over InterXS:

- InterXS bestaat al ruim 3 jaar
- InterXS is een stabiel bedrijf zonder schulden
- InterXS heeft haar eigen netwerk met onderhoudscontracten

De verhuizing van uw server naar InterXS houdt kort in:

- verhuizing van het Redbus datacenter naar Interxion datacenter
- ombouw van een desktop naar een rackserver door InterXS
- u behoudt uw eigen hardware en dus alle data
- garantie voor de toekomst, geen onzekerheid meer
- u heeft een minimale downtime om uw dienstverlening voort te zetten

Prijzen:

Eenmalige kosten 150 EUR eenmalig



250 Gb bandbreedte inclusief colocatie en huidige server 85 EUR per maand
500 Gb bandbreedte inclusief colocatie en huidige server 110 EUR per maand
1000 Gb bandbreedte inclusief colocatie en huidige server 160 EUR per maand


Indien nodig kunt u uw server uitbreiden:


Extra IP-adressen (5) 5 EUR per maand
Extra IP-adressen (10) 10 EUR per maand

Cpanel (Onbeperkt gebruiks en domeinen) 35 EUR per maand
Windows 2003 Web editie 25 EUR per maand

U kunt contact met ons opnemen betreffende deze kwestie op 020-6111457 tijdens kantooruren 10:00 - 17:00 uur.


Alle prijzen zijn bij een 1 jarig contract en exclusief 19% BTW

Alsof ik nog eens 150 euro wil betalen voor de verhuizing?
wat zal Adriaan oosthoek hier van vinden?

jinxedworld
01/09/05, 17:53
Ze geven helaas geen oplossing voor het behoud van data (of het verkrijgen van de data) van je server zonder dat je deze moet verhuizen naar InterXS. Ik zie ook niet staan of de tarieven welke je nu betaald ook gelijk blijven als je naar InterXS gaat. Kan je daar iets over melden?

snaaps
01/09/05, 17:57
neem even contact met croese zou ik zeggen:D

Triloxigen
01/09/05, 17:58
Is dit in overeenstemming met easyDedicated?
Of is het spam verstuurd door InterXS naar alle klanten van ED?

jinxedworld
01/09/05, 18:01
Origineel geplaatst door snaaps
neem even contact met croese zou ik zeggen:D
Ik heb geen servers bij ED staan.

snaaps
01/09/05, 18:01
Dit is verstuurd de leon him self.

InterXS is namelijk ook van croese
Easydedicated is een oude handelsnaam van InterXS, dit blijkt uit de kvk uitreksel van InterXS.

Overgens valt het op dat InterXS gerunt wordt door Croese zelf, dus zonder frank en jeroen.

ju5t
01/09/05, 18:06
Ik vind dit geen manier van zakendoen, maar dat daar gelaten.

150 euro voor het verhuizen? En anders? Wat is dat nu voor oplossing?

snaaps
01/09/05, 18:07
HIHI het slaat ook eigelijk nergens op.
Je kan net zo goed het netwerk van InterXS koppelen aan de bestaande servers van Easydedicated.

Lijkt mij een beter plan, maar goed....

rodeto
01/09/05, 18:09
Leon Croese zit in beide bedrijven. En je eigen rommel opruimen en daar nog geld voor vragen ook...... ergens heb ik het gevoel dat er iets niet klopt ..
Het schetst wel een beeld van de huidige situatie bij ED

InstantXs
01/09/05, 18:10
Origineel geplaatst door jinxedworld
Ze geven helaas geen oplossing voor het behoud van data (of het verkrijgen van de data) van je server zonder dat je deze moet verhuizen naar InstantXS. Ik zie ook niet staan of de tarieven welke je nu betaald ook gelijk blijven als je naar InstantXS gaat. Kan je daar iets over melden?

Je moet ons (InstantXS) niet verwarren met InterXS.
Wij hebben (en willen) niks met deze situatie te maken.

Euro-Servers
01/09/05, 18:11
Je zou zelf nog 150 EUR moeten bijbetalen voor de verhuis omdat zij problemen hebben en geen oplossing vinden? Ik vind dit op niks slaan.

joriz
01/09/05, 18:17
wat een oplossing zeg. Geld vragen voor alleen aansluiting op ander netwerk. Das voor hem alleen effe een instelling veranderden.

Waarom kan ik mijn server niet overkopen? Dan was ik in 1 keer klaar!

steenkolen Engels Leon: Hi, you riech de voicemail of Leon Croese, Please lief a message after de piep ....

Juist ja!

eMiz0r
01/09/05, 18:29
Eigenaar van InterXS is/was mede-eigenaar van ED :) Dat is toch zo als ik het verhaal goed begrijp? Gaat een beetje ver naar mijn mening.

snaaps
01/09/05, 18:30
Ik heb het er even met onze jurist over gehad:

Zolang jij alles betaald heb heb jij recht op je eigen data!
Easydedicated MOET hierin mee werken, Indien zij dit niet doen begaan zij een strafbaar feit!

(joriz pm mij maar even)

snaaps
01/09/05, 18:32
Ik ga je het zo vertellen:

Eigenaar van InterXS IS OOK de eigenaar van Easydedicated.


Origineel geplaatst door eMiz0r
Eigenaar van InterXS is/was mede-eigenaar van ED :) Dat is toch zo als ik het verhaal goed begrijp? Gaat een beetje ver naar mijn mening.

jinxedworld
01/09/05, 18:56
Origineel geplaatst door InstantXs


Je moet ons (InstantXS) niet verwarren met InterXS.
Wij hebben (en willen) niks met deze situatie te maken.
Mijn welgemeende excuus, ik heb een mod gevraagd om mijn bericht te editten.

bascension
01/09/05, 19:30
Ik heb contact gehad met redbus met ene marcel.
Hij vertelde dat wanneer ik naar een andere zou gaan bij redbus hij ervoor zou zorgen dat die server daarkwam (ook als het een dedicated was) Hij vertelde dat er een achterstalige betaling was dat daardoor de problemen waren begonnen maar dat het netwerk weer ingeschakeld is voor easydedicated, en dat het huidige probleem bij easydedicated nu zelf ligt. Redbus is wel tot overeenstemming dat ze het contract met easydedicated gaan beeindigen.

Sebas

Pantsy
01/09/05, 19:31
Snaaps volgende keer wel opletten waar je het post want het hoort hier helemaal niet thuis.

snaaps
01/09/05, 19:41
sorry...
dank u voor het verplaatsen...

joriz
01/09/05, 19:43
Ik kan dus gewoon met Redbus contact opnemen en zeggen dat ze mijn server naar een ander rack in het datacenter kunnen verplaatsen?
Is dit dan geen diefstal?

Erikcreative
01/09/05, 20:24
Wij hebben vandaag ook contact gehad. Ik dacht laat ik nog eens een bel poging wagen en jahoor, er nam iemand op :)

Verhaal uitgelegd. Persoon aan de telefoon kwam direct met de InterXS aanbieding. Deze meneer ff duidelijk gemaakt dat je zo niet met klanten om gaat en dat elk zichzelf respecterende hostingbedrijf al lang een andere netwerkprovider heeft als een niks van zich laat horen voor 2 weken!!

Leon (of een van de andere eigenaren) zal morgen telefonisch contact met ons opnemen om het een en ander door te spreken! Ben erg benieuwd..

Wat mijn wel opviel en waar ik zwaar van baal is het volgende!

Vrij direct dat wij contact hebben gehad met ED en nadat wij de email hebben ontvangen is het downloaden van onze dedicated server van 50 kb/s naar 0.7 kb/s gegaan... Op deze manier krijgen wij onze backups dus nooit op de nieuwe server :| ZOu de lijn "gecapped" zijn nadat wij duidelijk hebben gemaakt dat wij niet mee gaan naar InterXS? Kan iemand controleren van zijn/haar snelheid is bij het downloaden van een ED server?

cmb-nl
01/09/05, 20:27
Interxs.nl en Easydedcated.com staan op dezelfde router en exact dezelfde verbinding. Ja, Leon is aanwezig, ook hier, al de ganse tijd, ik heb van hem nog e-mail gehad eergisteren in dreigende taal, nadien schoot 1 van men 3 servers in dezelfde rack ook naar jou snelheid.

cmb-nl
01/09/05, 20:28
====== Please reply above this line ======
netwerk problemen

Kristof,

Wegens de aantijgingen door de telefoon staan wij u niet meer te woord.
Er zal aangifte gedaan worden van de bedreigingen bij de politie.

Indien dit blijft aanhouden zullen wij verdere stappen doorspreken met onze Advocaat te Amersfoort.


Met vriendelijke groet / With kind regards,

Leon Croese

easyDedicated International B.V.

Email: info@easydedicated.com
Website: http://www.easydedicated.com

Ticket Details
=========
Ticket ID: ********

Department: INFO
Created On: 25 Aug 2005 08:21 AM
Last Update: 25 Aug 2005 08:21 AM
Status: Open

<ticket no="XTX-25473"/>

cmb-nl
01/09/05, 20:29
TP edit: Dit is helemaal niet de bedoeling mensen

Erikcreative
01/09/05, 20:30
Origineel geplaatst door cmb-nl
nadien schoot 1 van men 3 servers in dezelfde rack ook naar jou snelheid.

Grrr gvd het zou toch niet zo zijn hè!! Het is duidelijk dat desbetreffende persoon geen klant meer is en bats, knijpen die handel!!

Morgen sta ik voor de deur van ED!

Erikcreative
01/09/05, 20:33
Origineel geplaatst door cmb-nl
Leon Croese zijn persoonlijke telefoonnummer waar alle oproepen van Easydedicated en InterXS.nl toekomen is: +31 0610028990 Krijg zijn voicemail ervoor :r Perfect engels, dat wel :X

AlfaHosting
01/09/05, 20:34
Origineel geplaatst door snaaps
Ik ga je het zo vertellen:

Eigenaar van InterXS IS OOK de eigenaar van Easydedicated.



Volledig eigenaar of mede-eigenaar ? Beetje sterk lijkt me ... mensen geld uit hun zakken kloppen om te verhuizen van bedrijf a naar bedrijf b dat van dezelfde mensen is ?

cmb-nl
01/09/05, 20:34
Net gebeld met Leon, er zijn problemen met de glasvezel (allemaal leugens natuurlijk aangezien interxs en easydedicated dezelfde upstream provider gebruiken)

Leon beantwoorde zijn oproep en zegde dat hij men server wilde verhuizen naar van Easydedicated naar InterXS vanwege dus dat gelogen glasvezel probleem.

Er zijn helemaal geen glasvezel problemen, LEON CROESE LIGT GEWOON OVERHOOP MET DE MENSEN VAN REDBUS WAARONDER JEROEN VELTHUIS.

cmb-nl
01/09/05, 20:35
TP edit: Echt ophouden! puntjes voor jou, doe eens rustig en vecht het prive met ED maar uit!

cmb-nl
01/09/05, 20:46
Leon gebeld, hij zegde dat het niet goed gaat komen met Easydedicated, er zit geen toekomst in, dat zegde hij zelf Z/W. Hij kan enkel men servers nog verhuizen naar zijn InterXS gedoe, zelfde uplink als Easydedicated. Het enige verschil is dat InterXS in Interxxion staat en Redbus niet, Redbus is een Interhouse waar alle verbindingen gerouteerd kunnen worden naar andere datacenters zonder de klanten het merken. Easydedicated was al gemaakt om te falen vanaf de start.

Gene enkel persoon kan 6 bedrijven runnen zoals LEON, ok, E20.000 opstartkapitaal, dat weghalen wat niet mag, op een andere rekening zetten en dan met datzelfde geld een andere zaak oprichten, tot 6 keer toe.

Geen enkel degelijk factuur is er tot op heden gemaakt in mijn geval.

Enkel 3 jaar werk verneukt!

cmb-nl
01/09/05, 20:50
Zelfs al verhuist hij je naar Interxs.nl, die site is nog slechter geprogrammeerd dan die van Easydedicated. Meer waar moet je toch niet verwachten daar, toch niet op langdurige periode.

Vergeet niet E35 = 1mbit = 330gb
Hoe kan Leon dan 100mbit verkopen aan E1600

Erikcreative
01/09/05, 20:58
Origineel geplaatst door cmb-nl


KNIP Leon belde ons direct terug :)

In het contact heb ik hem duidelijk gemaakt dat wij en onze klanten geen 2 weken kunnen wachten zonder bericht van ED en daarom een alternatief hebben. Daarna heb ik hem gevraagd hoe wij aan onze data komen. Meneer Kroese antwoorde dat hij een mail had gestuurd met een aanbieding om naar interXS te gaan (met dus alle data) en dat dat de enige mogelijkheid is om aan de data te komen.

Dit lijkt me overduidelijk. De data kan er dus wel af... maar alleen naar interXS voor 150 euro. En ergens anders heen kan de data niet...

Tevens werden de geruchten dat Leon eigenaar van beide bedrijven zou zijn nogmaals door hemzelf bevestigd. Leon nam op met "Leon Kroese van InterXS" maar dit ontkende hij later. Toen we hem vertelde dat bij de KVK hij als eigenaar staat vermeldt had hij weinig meer te zeggen.

Tevens hebben wij opnames gemaakt van desbetreffende telefoongesprekken. Aangezien er niet normaal met Leon naar een oplossing gezocht kan worden hebben wij hem medegedeeld dat wij dat via een andere weg zullen doen...

DennisP
01/09/05, 21:00
Dat is wel maf, want dan zou jij dus 150 Euro moeten betalen voor een verhuizing naar een bedrijf waar de eigenaar 1 en dezelfde is dus?

Rulend bedacht!

cmb-nl
01/09/05, 21:12
Mij kan hij gestolen worden, alle data gaat verloren, dit zal deze maand gebeuren, ik denk dit uit ervaring.

3 jaar werk van me ligt aan diggellen + ik heb men servers vooruitbetaald terwijl het niet werkt!

Erikcreative
01/09/05, 21:16
Origineel geplaatst door cmb-nl
Mij kan hij gestolen worden, alle data gaat verloren, dit zal deze maand gebeuren, ik denk dit uit ervaring.

3 jaar werk van me ligt aan diggellen + ik heb men servers vooruitbetaald terwijl het niet werkt! Neem contact op met Redbus, zoals eerder geschreven kunnen zij het een en ander voor je betekenen

cmb-nl
01/09/05, 21:23
Het is Leon die tot eind deze maand nog de lakens uitdeeld en Redbus heeft daar niets over te zeggen.

Wido
01/09/05, 21:30
Als Leon InterXS alleen runt en ED samen met Frank en Jeroen (?) is hij dan nu niet achter hun rug om klanten aan het jatten en geld in zijn eigen zak aan het steken?

Hij zet zijn klanten nu bijna in een onmogelijke situatie. Geen data tenzij je naar InterXS gaat.

Puur crimineel gedrag. Sinds wanneer draait hun netwerk dan zo bagger?

http://noc.as8312.net/cgi-bin/smokeping.cgi?target=Hosts.NL.EasyDedicated

Bij de onderste grafiek zie je ineens een stijging in de ping? Dat lijkt er op toen ED ineens down was. En vervolgens weer op hun eigen netwerk draaide?

crazycoder
01/09/05, 21:35
Origineel geplaatst door cmb-nl
Mij kan hij gestolen worden, alle data gaat verloren, dit zal deze maand gebeuren, ik denk dit uit ervaring.

3 jaar werk van me ligt aan diggellen + ik heb men servers vooruitbetaald terwijl het niet werkt!
En je backup dan?

XF-RICK
01/09/05, 21:42
Die 150 EURO "setup" moet de aanschaf van de rackmount bekostigen gok ik, dedicated servers in towertjes is gewoon redelijk duur, neemt veel meer ruimte in beslag, daarbij komt ook nog eens, mocht het slecht gaan, geen bedrijf dat een stel towertjes overneemt.

ChemicalWH
01/09/05, 22:30
ik was sinds juli/begin aug. helemaal weg daar, thank god.. zo te zien ben ik ook NET op tijd weg :-|

Succes voor iedereen die er mee zit.

Ruud

AlphaXS
01/09/05, 23:06
Ik ben bang dat er in de loop van deze maand, een flink aantal "providertjes" plat liggen.
Misschien dat de eigenaren van deze bedrijven, organisaties en bureaus hun tijd even in de informatie voorziening naar hun klanten kunnen steken?

Met dit soort geblaat schieten jullie echt niets op.
Ik denk dat wanneer men normaal reageert naar Leon, dat er absoluut dingen te regelen zijn.
Hoewel ik verder niets met deze aak te maken wil hebben, denk ik aan de hand van eerder gelezen berichten uit dit topic, dat er ook niet (niet onbegrijpelijk) ook niet echt meer gereageerd word. Dit zal juist niet helpen, maar nog meer tegen je werken.

Misschien zit ook wel helemaal fout, het is maar een idee immers.

Pantsy
01/09/05, 23:20
Ik wil in dit topic alleen maar nette reacties zien, het houdt ergens op met het flamen en neerzetten van persoonlijke gegevens/tel nummers!!!!

ju5t
01/09/05, 23:23
Origineel geplaatst door cmb-nl
Net gebeld met Leon, er zijn problemen met de glasvezel (allemaal leugens natuurlijk aangezien interxs en easydedicated dezelfde upstream provider gebruiken)

Leon beantwoorde zijn oproep en zegde dat hij men server wilde verhuizen naar van Easydedicated naar InterXS vanwege dus dat gelogen glasvezel probleem.

Er zijn helemaal geen glasvezel problemen, LEON CROESE LIGT GEWOON OVERHOOP MET DE MENSEN VAN REDBUS WAARONDER JEROEN VELTHUIS.

Iedereen heeft die wisseling van netwerk naar Reasonnet afgelopen maand gewoon vreselijk onderschat. Toen kon je wel aan je water voelen dat het geen zuivere koffie was. Ze gaan ook heus niet zomaar naar Interxion toe in plaats van Redbus. De problemen die er nu zijn met de verbinding ligt NIET aan Redbus trouwens. Dat is toch echt de schuld van easyDedicated zelf.

Dat ze 150 euro willen vangen voor die rackmount is op zich logisch, maar dat kun je op een moment als dit toch ECHT NIET van je klanten vragen. Nogmaals, dit alles ruikt niet fris.

snaaps
02/09/05, 01:41
Verder wil ik iedereen erop wijzen dat al deze drie heren bevoegd zijn om te handelen uit naam van Easydedicated. Dit houd in dat je bij aller drie de personen je verhaal kan gaan halen. Ik raad daarom ook aan om in ieder geval geen zaken te doen met de heer Croese omdat er gewoon geen zaken te doen valt met hem. Zelfs frank en jeroen krijgen geen contact meer met de heer Croese.
Overgens wil ik iedereen even medendelen dat al deze drie personen gewoon toegang hebben tot het datacentrum, Dit is altijd al zo geweest!

uiteraard zal InterXS het niet gaan halen, dit vanwege het feit dat redbus nog een aanzienlijk geldsom moet krijgen van Easydedicated.
Uiteraard zou je ED faliet kunnen verklaren en zo op deze manier onder de schuld uitkomen. Echter denk ik dat de FIOD (http://www.belastingdienst.nl/corpinfo/fs/fiod/fr_fiod_corp0.html) hier niet in zal trappen.
Bovendien Zal de directeur (adriaan oosthoek) er alles aan doen om er voor te zorgen dat InterXS de toegang tot redbus geweigerd zal worden.
Overgens vraagt adriaan ooshout aan alle klanten van easydedicated om een mail te sturen naar: adriaan.oosthoek@redbus.nl met daarin een overzicht van al jouw (laaste) betalingen aan easydedicated, om zo te kunne bepalen hoeveel geld ED op dit moment beschikt om de schuld af te betalen.

Begin onderhand een beetje het idee te krijgen dat Leon (of frank) op deze manier er nog wat extra geld uit willen slepen en vervolgens het hazepad zullen kiezen.
Dit zou ik een raar idee vinden want over wat voor een geldbedrag hebben we het nu eigelijk?

snaaps
02/09/05, 01:55
DOMENICO EDIT: dit gaat nu wel erg ver. Geen namen, adressen en telefoonnrs meer!

snaaps
02/09/05, 02:21
dit waren openbare gevens die iedereen kan downloaden via de website van KVK.
Bovendien ben ik zo vriendelijk geweest om de huisnummers te verwijderen.

Dit slaat echt helemaal nergens op!!!
Vooral mijn vorige topic, hier stond aleen maar een functie omschrijving en dergelijke van de bestuurders.

rodeto
02/09/05, 06:57
Origineel geplaatst door cmb-nl
[BWegens de aantijgingen door de telefoon staan wij u niet meer te woord.
Er zal aangifte gedaan worden van de bedreigingen bij de politie.

Indien dit blijft aanhouden zullen wij verdere stappen doorspreken met onze Advocaat te Amersfoort.


Met vriendelijke groet / With kind regards,

Leon Croese

easyDedicated International B.V. [/B]
Ik hoop bijna dat hij mij dit ook verzend. Hij reageert nml al drie weken niet op mijn tickets, brieven en mails. Als we dan bji de rechter zijn kan mijn advocaat gelijk de aansprakelijkstelling en de schadeclaim die wij verzonden hebben ter sprake brengen...

Maar hij is nu duidelijk met de laatste stuiptrekkingen bezig. Ik ben blij dat ik tijdig weg was.

Erikcreative
02/09/05, 09:21
YES, alle backups zijn binnen op de nieuwe server!! Ik kan eindelijk weer verder :)

Ik hoop dat de anderen ook bijna beschikken over hun eigen data

snaaps
02/09/05, 09:25
heb je dat van server naar server gekopieert?
Ik heb dit ook geprobeert echter 80% van de tar bestanden waren beschadicht.

Wido
02/09/05, 10:31
Origineel geplaatst door snaaps
heb je dat van server naar server gekopieert?
Ik heb dit ook geprobeert echter 80% van de tar bestanden waren beschadicht. Probeer het eens via rsync, kan je wat foutcontrole laten plaatsvinden.

Maar een tijdje geleden zat Leon toch ook in de US terwijl ED hier liep te rommelen?

xYnta
02/09/05, 11:41
Nogal een heel erg verhaal. Dit is natuurlijk geen degelijke oplossing voor het probleem, je moet 150 EUR betalen omdat easyDedicated gebrekkige dienstverlening verleend. Het lijkt mij totaal geen stijl.

Domenico
02/09/05, 12:19
Origineel geplaatst door snaaps
dit waren openbare gevens die iedereen kan downloaden via de website van KVK.
Bovendien ben ik zo vriendelijk geweest om de huisnummers te verwijderen.

Dit slaat echt helemaal nergens op!!!
Vooral mijn vorige topic, hier stond aleen maar een functie omschrijving en dergelijke van de bestuurders.

Wet persoonsregistratie al gelezen? En op een forum als tweakers is het verboden om namen, adressen en telefoonnummers te plaatsen. is ook hierom en om verder gezeik te voorkomen. Een naam enzo ok maar je gaat wel erg ver. Als mensen deze info willen hebben kunnen ze dat zelf even opvragen bij de KvK.