PDA

Bekijk Volledige Versie : De Belfabriek



HereJezus.NL
31/08/05, 19:31
Wij maken sinds een kleine maand gebruik van de diensten van de Belfabriek. Nu hoor ik verhalen over de Belfabriek die mij niet zo bevallen. Zo zouden ze snel zijn als het gaat om debiteuren, maar maanden op zich laten wachten als er wat betaald moet worden.

Zijn er mensen met positieve ervaringen met de Belfabriek ?
Zijn er mensen met negatieve ervaringen ?

Is het beter om zaken te blijven doen met de Belfabriek of zou ik dit beter bijvoorbeeld direct bij Scarlet kunnen onderbrengen ? (Of een andere partij ?)

Frangkje
31/08/05, 20:50
Het lijkt me handig om te vermelden van welke diensten van de belfabriek je gebruik maakt. ze bieden zoveel verschillende dingen aan dat het lastig is er standaard alternatieven of ervaringen voor te noemen.

HereJezus.NL
31/08/05, 21:05
Ik maak gebruik van een 09xx nummer, IVR module en wachtrij module.

eMiz0r
01/09/05, 09:39
maar maanden op zich laten wachten als er wat betaald moet worden.

Kan ik stellig ontkrachten. Ze betalen netjes elke maand het geld wat je verdiend hebt aan het 0900 nummer (waarbij de abokosten en de inkoop van de belminuten a 15 eurocent al afgehaald is).

HereJezus.NL
01/09/05, 14:49
Bedankt. Ik schok toch best wel van die negatieve verhalen.

jos
11/09/05, 17:10
hoe zijn de ervaringen van de belfabriek verder eigenlijk? Zijn er nog andere vergelijkbare bedrijven die dit ook aanbieden?

faisj
11/09/05, 23:09
Origineel geplaatst door jos
hoe zijn de ervaringen van de belfabriek verder eigenlijk? Zijn er nog andere vergelijkbare bedrijven die dit ook aanbieden?

ja (hint) :)

rxr
27/09/05, 21:02
jah ik zat er ook al over natedenken om daar een abonement te nemen maar ik wacht nog wel ff af

1net
23/10/05, 23:33
Ik zit nu bij mttm.nl en bevalt me prima :)

HereJezus.NL
18/11/05, 22:12
Om even deze topic te bumpen met een update:

Tot op heden heb ik nog NIETS van de Belfabriek mogen ontvangen. Inmiddels ruim 25 uur aan belminuten gegenereerd. E-mails blijven onbeantwoord, de "Administratie" is er nooit. Ik krijg altijd dezelfde mevrouw aan de lijn die me vertelt dat ik maar moet mailen.

Ik raad ten STELLIGSTE af in zee te gaan met de Belfabriek. Ik heb veel meer vertrouwen in een partij als Techno Design IP (Waar ik nu ook mee in gesprek ben over een mogelijke IVR applicatie). Die jongens zijn betrouwbaar.

Zojuist heb ik de belfabriek een fax verstuurd, en er gaat een aangetekende brief naartoe.

Sander-
19/11/05, 01:09
Origineel geplaatst door HereJezus.NL
Om even deze topic te bumpen met een update:

Tot op heden heb ik nog NIETS van de Belfabriek mogen ontvangen. Inmiddels ruim 25 uur aan belminuten gegenereerd. E-mails blijven onbeantwoord, de "Administratie" is er nooit. Ik krijg altijd dezelfde mevrouw aan de lijn die me vertelt dat ik maar moet mailen.

Ik raad ten STELLIGSTE af in zee te gaan met de Belfabriek. Ik heb veel meer vertrouwen in een partij als Techno Design IP (Waar ik nu ook mee in gesprek ben over een mogelijke IVR applicatie). Die jongens zijn betrouwbaar.

Zojuist heb ik de belfabriek een fax verstuurd, en er gaat een aangetekende brief naartoe.

Persoonlijk in het verleden ook slechte ervaringen met de belfabriek gehad. En moet zeggen dat de heren van Techno Design IP bij mij tot op heden altijd KEURIG hun betalingen voldeden en ik er nooit gezeik mee heb gehad.

faisj
19/11/05, 01:38
Origineel geplaatst door WE-Create!


Persoonlijk in het verleden ook slechte ervaringen met de belfabriek gehad. En moet zeggen dat de heren van Techno Design IP bij mij tot op heden altijd KEURIG hun betalingen voldeden en ik er nooit gezeik mee heb gehad.

Wij werken ook vaak met Techo Design IP en het is inderdaad
een perfecte club

(Techno Design IP is een partner van ons qua sms. 0800/0900
nummers doen wij zelf)

eMiz0r
20/11/05, 13:00
Heh wat raar, hier nooit problemen :(

iDiensten
20/11/05, 18:41
Eveneens met Techno Design IP goede ervaringen... (via mobilemoney).

HereJezus.NL
21/11/05, 10:35
Update: Net telefoon gehad van de Belfabriek. Ze lezen ook WHT! Blijkbaar berust het op een misverstand mijnerzijds. De tenaamstelling contract versus rekening klopte niet en derhalve zijn de betalingen gebounced. Ze gaan dat nu wijzigen, en dan zou het aankomende betaalronde opgelost moeten zijn.

clownyenator
23/11/05, 01:10
Origineel geplaatst door HereJezus.NL
Update: Net telefoon gehad van de Belfabriek. Ze lezen ook WHT! Blijkbaar berust het op een misverstand mijnerzijds. De tenaamstelling contract versus rekening klopte niet en derhalve zijn de betalingen gebounced. Ze gaan dat nu wijzigen, en dan zou het aankomende betaalronde opgelost moeten zijn.

Klinkt best aannemelijk hoor... heb dit soort ongein vaak zat gezien... heb jij toevallig postbank?

rodrique-h
06/08/12, 11:17
Ze zijn niet te vertrouwen bij de Belfabriek, ik heb een blog gevonden en bevat nogal schokkende informatie <knip>
Mod edit: 7 jaar na de laatste posting?