PDA

Bekijk Volledige Versie : Verzekering



Host4all
31/08/05, 15:45
Ik ben op zoek naar een aansprakelijkheidsverzekering die me beschermt tegen eventuele klachten van stroomuitval, dataverlies, downtimes, etc.

Mijn verzekeringsmakelaar heeft rondvraag gedaan bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen in België, en ze willen wel code en programmeerwerk verzekeren, maar geen opslag of uptimes.

Is er iemand die er wel in geslaagd is om een dergelijke verzekering te verkrijgen bij een maatschappij? Zo ja, dan horen we het graag.

We hebben wel nog nooit een dergelijke schadeclaim gehad, maar het zou wel prettig zijn mocht er een verzekering tegen bestaan. Kwestie van ingedekt te zijn weet je wel.

smurf
31/08/05, 15:49
WIj zijn daarin geslaagd. Je kan deze verzekering onder andere krijgen bij P&V verzekeringen / Specific insurance.

Prijs valt erg goed mee, je zal wel een uitgebrijde lijst aan specifieke zaken meten invullebn

smurf
31/08/05, 15:52
Je kan je data verzekeren voor een bepaald bedrag, hoe hoger het bedrag hoe hoger de kosten uiteraard, in ruil moet je wel aantonen dat je voldoende backup en beveiligingsmaatregelen hebt. Ze vergoeden je enkel als de data, ook de backup verloren is. Je kan je ook verzekeren voor de kosten die gepaard gaan met de data restore.

Als je wil geef ik het contact van onze verzekeringsagent?

Daarnaast is er ook een ALL risk electonica die je vergoed in geval van schade en uitval van de hardware.

Host4all
31/08/05, 15:53
Ok, bedankt. Ik heb al gebeld. Krijg binnenkort meer info.

Host4all
31/08/05, 15:54
Nummer is dus al niet meer nodig, heb aan de hand van je eerste bericht zelf al contact opgenomen. Bedankt alvast!

smurf
31/08/05, 16:06
Ok, het is wel een vrij secuur werkje... ze vragen alle details tot het type sloten in het datacenter toe... Nu hopen dat we het nooit nodig gaan hebben...

luser
31/08/05, 16:13
Kan je die info ook even naar mij sturen (degene waar ik navraag had gedaan hielden zich dom) ;)

smurf
31/08/05, 16:40
OK, de persoon waar wij contact mee hadden wist het ook niet onmiddelijk, maar nu ze er mee bezig zijn denk ik dat het voor hen vrij eenvoudig is het in 'batch' te behandelen daar ik veronderstel dat de gegevens dezelfde zijn.

Contactgegevens van de makelaar die ermee bezig is liggen nu wel bij mijn collega, je kan hem normaal bereiken op pierre@stone-is.com .

Best4U
31/08/05, 19:03
Zijn er in nederland ook hosters die hier ervaring mee hebben?