PDA

Bekijk Volledige Versie : Mededeling aan klanten Websspace



devolder
30/08/05, 22:10
Geachte mevrouw, geachte heer,

Na juridisch advies te hebben ingewonnen kunnen wij u het volgende mededelen.

De eenzijdige vernietiging door GNS-NL van de overdracht van Websspace is niet bekrachtigd door een rechterlijke uitspraak zodat u op dit moment nog steeds klant bent van GNS-NL.

Alle verplichtingen tegenover klanten en leveranciers zijn op 5 augustus 2005 door GNS-NL mee overgenomen en zijn en blijven sindsdien ten laste van GNS-NL.

We betreuren diep dat GNS-NL zonder waarschuwing en zonder gegronde redenen haar beloften tegenover u niet is nagekomen.

Wij van onze kant blijven de verkoopovereenkomst loyaal uitvoeren en zullen via juridische weg hetzelfde afdwingen van GNS-NL.

Wij hopen dat GNS-NL snel haar verantwoordelijkheid weer opneemt inzake serverbeheer en support, want jammer genoeg kunnen en mogen wij u daar niet meer bij helpen.

Met oprechte hoogachting,

M. De Volder

Triloxigen
30/08/05, 22:15
Heb je ook uitgezocht of er uberhaupt wel een bedrijf staat als GNS-NL en dat er eigenlijk wel ooit een echte koopovereenkomst is geweest?

winmodify
30/08/05, 22:39
Wij van onze kant blijven de verkoopovereenkomst loyaal uitvoeren

Wat bedoeld U hier precies mee?

smurf
30/08/05, 22:55
En ondertussen kunnen de klanten nergens terecht...

Domeinnaman op naam van Jan De Volder worden niet op naam van de klant gezet noch geunlocked.

Als een domein op naam van dhr Devolder persoonlijk staat kan GNS_NL toch ook niets doen?

xYnta
30/08/05, 22:59
Is het voortaan niet makkelijker om uit te zoeken aan wie je je bedrijf overdraagt voordat je daadwerkelijk iets gaat ondertekenen want GNS_NL is nog geen eens een officiele onderneming.

mohabo
30/08/05, 22:59
Mijn belangrijkste domeinnaam staat gelinkt aan dns@websspace.com en ik hoop niet dat ik moet wachten tot het gevecht voorbij is.

Het is dus niet de bedoeling dat men domeinnamen aan een eigen e-mailadres linkt. Het is tijd voor een blacklist van webhosters die op die manier werken.

mohabo
30/08/05, 23:39
Origineel geplaatst door devolder
...
M. De Volder

Maurice de Volder = vader van Jan...ter info

winmodify
31/08/05, 00:32
Waar is Jan dan?

itc
31/08/05, 01:21
Voor eenieder die gedupeerd is doordat een (.nl)domeinnaam niet vrijgegeven wordt omdat het op naam van het bedrijf of iets dergelijks geregistreerd staat kan via PM contact opnemen, wellicht kan ik een poging doen om te helpen! In het verleden heb ik met succes deze domeinen alsnog naar de rechtmatige eigenaar weten te krijgen. Graag alleen serieuze reacties (en dus per PM).

Esbes
31/08/05, 12:42
Origineel geplaatst door smurf
En ondertussen kunnen de klanten nergens terecht...

Domeinnaman op naam van Jan De Volder worden niet op naam van de klant gezet noch geunlocked.

Als een domein op naam van dhr Devolder persoonlijk staat kan GNS_NL toch ook niets doen?

Verschillende klanten zijn naar ons toe gekomen met meerdere domeinnamen. Ook .com, .net, .org. Deze zijn door Websspace/GSN-NL/whatever gepushed naar ons eNom account. Uitstekende medewerking, naar mijn mening...

smurf
31/08/05, 13:35
Tot op heden nog geen reactie terug gebregen van GNS of websspace...

WebXtra
31/08/05, 13:48
same here,

Domeinnaam van mijn nieuwe klanten staat op naam van Webspace/devolder..

Unlocken en/of reacties nog niet gehad.

beetje jammer dat alle domeinnamen niet op naam van de klant geregistreerd zijn....

andree
31/08/05, 14:32
ik probeer nu al 2 maanden mijn hosting pakket op te zeggen met subdomein andreera@websspace.com maar nog geen reactie.mijn vraag is dit normaal??

Unixadmin
31/08/05, 14:51
Origineel geplaatst door andree
ik probeer nu al 2 maanden mijn hosting pakket op te zeggen met subdomein andreera@websspace.com maar nog geen reactie.mijn vraag is dit normaal??
Nee. Tis niet normaal. Maar ja, de hele gang van zaken is ook niet normaal dus.....

Pantsy
31/08/05, 21:26
Ik gooi er een slotje op, persbericht lijkt mij duidelijk.