PDA

Bekijk Volledige Versie : DA licenties



bascension
30/08/05, 14:51
Hallo,

Wie kan me voor de eind van deze week licenties regelen voor DA,
Wat zijn kosten voor een lifetime en de kosten voor maandelijkse

Het is voor mijn eigen servers in mijn eigen racks dus moet niet binnen jullie netwerk.


Alvast bedankt,
Sebas

Glenn
30/08/05, 15:12
Indien je geen reactie krijgt, hier kan je DA bestellen rechstreeks bij DA:
http://www.directadmin.com/pricing.html

MediaServe
30/08/05, 15:29
Origineel geplaatst door bascension
Het is voor mijn eigen servers in mijn eigen racks dus moet niet binnen jullie netwerk.Je mag dat alleen rechtstreeks inkopen bij DirectAdmin.

thastudio
30/08/05, 18:08
Enkel aan te kopen via directadmin.com zelf of via je provider waar je server(s) staan. Indien het over meerdere licenties gaat (zoals ik vermoed als ik je bericht lees) kan je je ook op directadmin.com registreren en zorgen dat je de prijs voor interne licenties moet betalen.

Esbes
30/08/05, 18:49
Origineel geplaatst door thastudio
Enkel aan te kopen via directadmin.com zelf of via je provider waar je server(s) staan. Indien het over meerdere licenties gaat (zoals ik vermoed als ik je bericht lees) kan je je ook op directadmin.com registreren en zorgen dat je de prijs voor interne licenties moet betalen.

Kan alleen als je dedicated servers e.d. aanbiedt en je mag die internal licenties _niet_ voor je eigen (hosting)servers gebruiken voor zover ik weet. Enkel voor je klanten, maar dit kan ik mis hebben.

Phu
31/08/05, 20:48
PM Imtek ff die kan dit wel regelen

MediaServe
31/08/05, 22:49
Origineel geplaatst door Phu
PM Imtek ff die kan dit wel regelen Kan misschien wel, maar mag dus niet:
Internal licenses must always be sold with a server (reselling the licenses by themselves is not permitted).

RayManZ
31/08/05, 23:01
Gewoon aan je colo boer vragen of die zich aan wil melden en je kan dan via hem licenties kopen voor 90 dollar :) Zo heb ik het nu geregeld.

bascension
01/09/05, 00:19
Ik heb geen colo boer, heb mijn eigen racks.

Esbes
01/09/05, 00:24
Origineel geplaatst door bascension
Ik heb geen colo boer, heb mijn eigen racks.

Ook dan kan je nog wel ergens klant zijn :p

bascension
01/09/05, 00:59
ja das waar ;)

blaaat
01/09/05, 08:14
je kan ze toch voor interne dedi's gebruiken die je aan je zelf verhuurt ;), gewoon ff aanmelden op directadmin site dus.

bascension
01/09/05, 11:31
Maar omdat ik geen colocation doe geeft dat geen problemen. En wat zijn de kosten als je jezelf daarvoor aanmeld?

jinxedworld
01/09/05, 11:34
Als je alleen dedi's aanbied is dit ook geen probleem :). Het aanmelden is kosteloos, je moet daarna een internal resellership aanvragen, en ook dit is kosteloos.