PDA

Bekijk Volledige Versie : GTACrime



Jos2
29/08/05, 13:43
GTACrime is dé Nederlandse Grand Theft Auto community.

Het bestaat uit de volgende domeinen:
- www.gtacrime.nl (De hoofdwebsite met meer dan 5100 leden -> dagelijks verwelkom ik meer dan 30 nieuwe)
- www.gtacrime.com (Placeholder)
- www.sanandreas.nl (San Andreas is het nieuwste deel van de GTA reeks op de PS2)
- www.san-andreas.nl (Zie SanAndreas.nl)
- www.gtaforums.nl (Het Nederlandse GTA forum met bijna 1600 forumleden en 40000 berichten)
- www.gtapsp.nl (De nieuwe GTA game op de Sony PSP die over een maandje komt)
- www.gtaadvance.nl (GTA: Advance is een versie van GTA op de GBA)

Dagelijks hebben we ongeveer 800 unieke bezoekers en ongeveer 8000 pageviews. Een half jaar geleden was dit nog ongeveer het dubbele, maar door tijdgebrek bij het onderhouden van de website is het wat geslonken. Ik verwacht dat de aantallen weer snel op te krikken zijn met wat vernieuwingen aan de website.

De reclameopbrengsten zijn ongeveer € 50 euro per maand, exclusief de popup.

De website bevat een uitgebreid, uiteraard eigen geschreven, CMS systeem. Leden kunnen zich gratis registreren, waarna ze gratis kunnen downloaden uit de goedgevulde downloadsdatabase, reacties kunnen plaatsen op het nieuws en berichten kunnen verzenden naar elkaar. De mensen met hogere rechten op de website kunnen werkelijk alles aanpassen in het administratiecentrum, wat te vinden is op www.gtacrime.nl/admin/index.html.

De website is officieel lid van de "Rockstar Games webring". Dat houdt in dat de webmaster(s) op elk moment contact kan/kunnen zoeken met Rockstar Games, de beroemde makers van de franchise. Bovendien krijgen ze het belangrijkste GTA nieuws als eerste te horen van Rockstar Games. De mensen bij Rockstar Games kennen uikteraard alles van en bij GTACrime, waardoor ze ook nooit moeilijk zullen doen over Trademarks en/of andere dergelijke zaken.

Het maandelijkse dataverkeer is de laatste tijd flink geslonken doordat we de downloadsdatabase alleen voor leden toegankelijk hebben gemaakt en we enkele grote bestanden eruit hebben verwijderd. We zitten deze maand op 23 gb, hoewel dit in bijvoorbeeld mei aanzienlijk meer was.

Kom maar met een goed bod.

CHMOD - Mick
31/08/05, 12:36
Ik heb je een PM gestuurd.

Jos2
01/09/05, 00:06
Je hebt een reactie.

DutchTSE
01/09/05, 19:35
is er al geboden? En wat had je zelf in gedachten?

ik bied 20 euro :)

(iemand moet beginnen :D)

Eris
01/09/05, 20:37
Ik zal je even uit een droom helpen ;)

Er is al een bod van minimaal 250 euro. En dat was te laag. (Richtprijs 750 euro)
(bron: http://www.domeinforum.nl/viewthread.php?tid=5990)

Jos2
03/09/05, 22:59
Inderdaad, de richtpijs is circa 750 euro.