PDA

Bekijk Volledige Versie : kleine host te koop



Anoniem
22/08/05, 14:24
Beste,

Vanwege persoonlijke omstandigheden wil ik mijn net begonnen bedrijfje (6 maanden oud) verkopen. Het gaat om hosting inclusief domeinen op een reseller pakket.
Omzet afgelopen 6 maanden: € 995
Kosten rond € 300 a € 400 (domeinen en reseller pakket).
Verbruik maandelijks rond 40 GB data. 1800 MB webruimte.
Eventueel met domein en website:
heden 400 unieken, elke maand rond 10% groei in de bezoekers aantalen. Google PR 4.
Aantal klanten rond 30 evenals domeinen.
Graag reacties/biedingen via mail/pm. Blijf voorlopig even anoniem.

Remigius
22/08/05, 14:42
Beste,

Zou je iets meer informatie kunnen geven over de pakketten (ruimte, dataverkeer, prijs), de lopende contracten (zowel leveranciers als klanten) en de richtprijs die je in gedachten hebt?

Mvg,
Remigius Barendse

jinxedworld
22/08/05, 14:53
PB verzonden.

WilloW
22/08/05, 15:01
Ik heb ook pb'tje verzonden.

Anoniem
22/08/05, 15:09
alle PB'tjes zijn beantwoord.

Hier nog aanvullend: betreft budget hosting.
Klanten betalen per jaar vooraf (zijn ook nog niet op de hoogte dat ik stop).
Nog geen richtprijs in gedachten: biedingen zijn welkom.

renekosterman
22/08/05, 15:45
Ik heb ook een PB gestuurd.

serverbilly
22/08/05, 15:48
Hoe low budget is low budget :) ?

Remigius
22/08/05, 15:51
Beste,

Zou u mijn vragen ook kunnen beantwoorden? Dit mag ook per PB, maar ik denk dat deze vragen voor meer mensen relevant kunnen zijn.

Mvg,
Remigius Barendse

Anoniem
22/08/05, 16:05
Origineel geplaatst door Remigius
Beste,

Zou je iets meer informatie kunnen geven over de pakketten (ruimte, dataverkeer, prijs), de lopende contracten (zowel leveranciers als klanten) en de richtprijs die je in gedachten hebt?

Mvg,
Remigius Barendse

Pakketten:
200MB en 4GB data € 30,-pj (97%)
1000MB en 20GB data € 90 pj (2 stuks)

Geen lopende contracten tbv reseller pakket (die is betaald en kan per direct opgezegd worden).
Contracten met klanten: AV op de site, niet schriftelijk. ALle bestelling mailtjes + support mail aanwezig ter inzage.

Richtprijs: die heb ik nog niet

Randy
22/08/05, 16:20
Beste,

Indien u het beste wilt voor uw klanten zodat zij geen verassingen achteraf krijgen, zijn wij graag bereid deze over te nemen. Voor uzelf is er uiteraard een gratis hostingpakket.

Ik kan geen biedingen doen, omdat klanten nu eenmaal niet over te nemen zijn. Als u het beste wilt voor de klanten, deze cuntinuïteit wilt bieden voor dezelfde prijs en ook zelf nog gratis gehost wilt blijven, neem dan gerust contact met me op.

crazycoder
22/08/05, 18:03
Is dit een duplicaat van een van de voorgaande?

Die lopen volgens mij ook nog.. ook van zelfde TS...

Heb belangstelling... ben benieuwd.

CharlieRoot
22/08/05, 18:07
Ik ontvang graag meer informatie per PB

Anoniem
22/08/05, 18:09
even voor de duidelijkheid: dit is geen voorganger van een ander thread en biedingen en info aanvragen via pb/mail

AlfaHosting
22/08/05, 18:17
200MB en 4GB data € 30,-pj (97%)
1000MB en 20GB data € 90 pj (2 stuks)

Zijn die prijzen incl of exlc. BTW ?
Welk zijn de prijzen van domeinnamen ?
Welk controlepaneel heb je op je resellerpakket ?

renekosterman
22/08/05, 18:19
Origineel geplaatst door Mario
200MB en 4GB data € 30,-pj (97%)
1000MB en 20GB data € 90 pj (2 stuks)

Zijn die prijzen incl of exlc. BTW ?
Welk zijn de prijzen van domeinnamen ?
Welk controlepaneel heb je op je resellerpakket ?

Hij vraagt om aanvragen voor info via PB of E-mail te sturen.

Anoniem
22/08/05, 19:29
Ik heb even nagedacht over de richtprijs en dacht aan minimaal de omzet dus € 995,- voor klanten/website/domein.
Mocht je dit te veel vinden graag niet bieden. De geïntereseerden kunnen mij contacteren via mail/pb.
NB: Alle genoemde bedragen zijn uiteraard ex. BTW.

xYnta
22/08/05, 21:46
Denk dat dat voor 30 klanten toch echt te veel is.

AlfaHosting
22/08/05, 22:28
Voor een low budget hoster mag je denken aan 1/4 tot de helft van dat bedrag vrees ik, of iemand moet hopeloos op zoek zijn naar klanten.

xYnta
23/08/05, 00:14
Origineel geplaatst door Mario
Voor een low budget hoster mag je denken aan 1/4 tot de helft van dat bedrag vrees ik, of iemand moet hopeloos op zoek zijn naar klanten.

Hetzelfde ben ik van mening, het is al zeer moeilijk je brood te verdienen met budget hosting. Als je nou 100 klanten had, had ik je er misschien wel 800,- euro voor gegeven ofzo. Maar het gevraagde bedrag is na mijn mening veel te hoog.

CharlieRoot
23/08/05, 00:49
Origineel geplaatst door host-te-koop
Ik heb even nagedacht over de richtprijs en dacht aan minimaal de omzet dus € 995,- voor klanten/website/domein.
Mocht je dit te veel vinden graag niet bieden. De geïntereseerden kunnen mij contacteren via mail/pb.
NB: Alle genoemde bedragen zijn uiteraard ex. BTW.
Heb je ook een overzicht van inkomsten/uitgaven?

masterdeals
23/08/05, 18:03
995€ voor de klanten de website en de domein ??
De domeinnaan en de site krijgen we niet te zien,
dat wil hij geheim houden

Dus kan je alleen maar bieden op de klanten.
De huidige klanten brengen 995€ bruto per jaar op dus bij een overname kan je die klanten al niets aanrekenen tot de hosting verloopt
en de hosting loopt nog zeker 6 mnd.

als je dan 995€ betaald moet je nog eens een jaar wachten alvorens je eindelijk iets begint te verdienen. En je moet dan nog hopen dat al de klanten bij je blijven.

Ik had een voorlopig bod gedaan van 300€ dat bod zou omhooggaan als ik de domeinnaam wist en dat ik de site kon bekijken ( kan je niet op bieden als je niet weet over wat je spreekt he, of zie ik dat verkeerd ? )
De reactie was dat er niet onderhandeld werd over de prijs

Dus ik zou zeggen of je speelt open kaart of je haald uw prijs naar beneden want ik denk niet dat er anders veel reactie op komt.

groetjes

Anoniem
23/08/05, 23:37
kan een slotje op, is net verkocht.

aleto
27/08/05, 13:29
Neem aan niet voor 1000 euro of wel ?