PDA

Bekijk Volledige Versie : waar is bestlevel?



mauriceb
22/08/05, 13:12
Ergens in juni heb ik een server besteld bij Bestlevel. Aangezien dat apparaat niet helemaal lekker werkt wil ik graag in contact komen met iemand van Bestlevel. Ik probeer ze al vanaf 1 aug te bereiken. De contact daarvoor was ook niet bepaald soepel te noemen.

De telefoon wordt niet opgenomen (nooit) op email krijg ik geen antwoord. Een aangetekende brief ligt nog voor ze op het postkantoor.

Op de website lees ik wel een halve melding van vakantie maar ze blijven volgens de tekst wel bereikbaar via email.

Ik weet niet hoe lang ze daar nog weg blijven maar is zoiets reden om een aankoop te ontbinden?

TMourik
22/08/05, 13:21
Wij hebben hetzelfde probleem, maar dan webdesign gericht. Na het sturen van een aantal voorbeelden, opeens helemaal geen communicatie meer met ze. (Dit is onderhand alweer 2 maanden)

Ahead-IT
22/08/05, 13:21
Om dergelijke redenen kan je geen aankoop ontbinden, Bestlevel was inderdaad op verlof tot net voor het weekend.

Als het een Supermicro server betreft kunnen wij misschien helpen, anders bel je ons even? (vragen naar Philippe)

mauriceb
22/08/05, 13:36
Origineel geplaatst door Ahead-IT
Om dergelijke redenen kan je geen aankoop ontbinden, Bestlevel was inderdaad op verlof tot net voor het weekend.

Als het een Supermicro server betreft kunnen wij misschien helpen, anders bel je ons even? (vragen naar Philippe)

bedankt voor je aanbod.
Op het moment dat ik de server ging bestellen heb ik nog in dubio gestaan of ik dit bij jullie zou doen of bij Bestlevel. Eerder had ik al een server bij bestlevel besteld (toen zonder problemen) vandaar dat ik eigenlijk weer voor Bestlevel had gekozen. En daar heb ik me toch een partij spijt van nu :( Dus volgende keer weet ik waar ik m'n server haal :)

Unixadmin
22/08/05, 15:29
Dat is wel een beetje slordig van Bestlevel naar de klant toe, vind ik. Als hij op verlof gaat dan moet hij er voor zorgen dat zijn zaken wel netjes afgehandeld worden.

mauriceb
22/08/05, 15:34
Origineel geplaatst door domper
Dat is wel een beetje slordig van Bestlevel naar de klant toe, vind ik. Als hij op verlof gaat dan moet hij er voor zorgen dat zijn zaken wel netjes afgehandeld worden.

Vanaf het moment dat ik die server daar besteld heb gaat het contact al niet erg soepel. Antwoord op email duurt soms een aantal dagen. De telefoon is helemaal niet beantwoord.

Ik zag ook nog het volgende topic hier bij WHT: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=69249
Dan vraag ik me toch af waar Bestlevel mee bezig is ?!

mauriceb
27/08/05, 14:40
Als het goed is zou bestlevel nu ruim een week terug moeten zijn van vakantie.

Maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad op m'n email. Ook mijn aangetekende brief hebben ze nog niet opgehaald van het postkantoor.

Wel ontving ik een automatisch bericht over een fout in hun ticket systeem. Daarom heb ik mijn eerder gestuurde berichten nogmaals verstuurd.

Het begint nu toch wel een probleem te worden, iemand een suggestie hoe ik in contact kom met bestlevel?

Pantsy
27/08/05, 15:42
Langsgaan bij hun kantoor lijkt mij de enige optie?

CharlieRoot
27/08/05, 15:50
Origineel geplaatst door TrancePitt
Langsgaan bij hun kantoor lijkt mij de enige optie?
Of het allerduurste pakket bestellen op de website, kijken of je reactie krijgt. Klinkt gek, maar dat heb ik een keer gedaan en het werkt.

AlfaHosting
27/08/05, 17:23
Origineel geplaatst door CharlieRoot

Of het allerduurste pakket bestellen op de website, kijken of je reactie krijgt. Klinkt gek, maar dat heb ik een keer gedaan en het werkt.

:p das pas goed gevonden :)

Cybafish
27/08/05, 19:20
Sorry maar wat zijn dit voor een praktijken? Een bedrijf dat op verlof is? Is zoiets normaal in Belgiƫ ofzo?

Dennis
27/08/05, 19:27
Bestlevel => Nederlands :)

Ik ken de eigenaar "Paul" wel, al zij (schrijf ik dat goed? :p) het slechts via MSN, lang niet meer online geweest.

AlfaHosting
27/08/05, 23:07
Origineel geplaatst door Cybafish
Sorry maar wat zijn dit voor een praktijken? Een bedrijf dat op verlof is? Is zoiets normaal in Belgiƫ ofzo?

Het is ee Nederlander :) Is dit normaal in Nederland ? Blijkbaar wel .. net als bij KDISS :p

Zenda
27/08/05, 23:27
Origineel geplaatst door CharlieRoot
Of het allerduurste pakket bestellen op de website, kijken of je reactie krijgt. Klinkt gek, maar dat heb ik een keer gedaan en het werkt.Als je iets bestelt dan zit je er aan vast ;).

Inderdaad blijven proberen om te bellen en anders langs gaan.

eMiz0r
28/08/05, 09:28
Origineel geplaatst door Zenda
Als je iets bestelt dan zit je er aan vast ;).

Inderdaad blijven proberen om te bellen en anders langs gaan.

Binnen 8 dagen annuleren :p (wettelijk geregeld in de wet van e-commerce?!)

crazycoder
28/08/05, 10:04
Origineel geplaatst door eMiz0r


Binnen 8 dagen annuleren :p (wettelijk geregeld in de wet van e-commerce?!)
Nee hoor, alleen als het in de voorwaarden staat. In alle andere gevallen is de veel langere wettelijke termijn van kracht.
AFAIK...

Ahead-IT
28/08/05, 11:26
Die 8 dagen is enkel voor particulieren tot zover ik weet ... dus proberen op eigen risico ;)

mauriceb
28/08/05, 15:43
Maar het lijkt me toch vreemd dat ik als afnemer nu niets kan doen behalve wachten.

Ik heb een niet (goed) werkend product gekocht. Ik neem aan dat zij mij binnen een redelijke termijn verder moeten kunnen helpen met dat probleem.

Anders moest ik misschien ook maar is wat servers gaan verkopen. Klant meldt storing? ..... jammer dan ik reageer gewoon niet kan die toch niks aan doen

crazycoder
28/08/05, 15:46
Origineel geplaatst door mauriceb
Maar het lijkt me toch vreemd dat ik als afnemer nu niets kan doen behalve wachten.

Ik heb een niet (goed) werkend product gekocht. Ik neem aan dat zij mij binnen een redelijke termijn verder moeten kunnen helpen met dat probleem.

Anders moest ik misschien ook maar is wat servers gaan verkopen. Klant meldt storing? ..... jammer dan ik reageer gewoon niet kan die toch niks aan doen
Schriftelijk klagen (aangetekend en per gewone post), redelijke termijn stellen, in gebreke stellen en daarna contract opzeggen.

Werkt ook voor de zakelijke markt :) been there done that..

mauriceb
28/08/05, 15:51
Origineel geplaatst door crazycoder

Schriftelijk klagen (aangetekend en per gewone post), redelijke termijn stellen, in gebreke stellen en daarna contract opzeggen.

Werkt ook voor de zakelijke markt :) been there done that..

ik had eerder al een aangetekende brief gestuurd maar die is nooit aangenomen (niet thuis volgens tpg) en nu ligt ie nog op het postkantoor

mauriceb
29/08/05, 13:57
nou het is een wonder, ik heb een antwoord gehad, ben benieuwd of ik nu weer 4 weken moet wachten op een volgend antwoord

Cybafish
30/08/05, 00:36
Origineel geplaatst door Ahead-IT
Die 8 dagen is enkel voor particulieren tot zover ik weet ... dus proberen op eigen risico ;)

De koop-op-afstand regelgeving is zowel op bedrijven als particulieren toepasbaar. EMZ/VOF zijn in principe gewoon normale mensen die onder een andere naam handelen en vallen daarmee ten dele onder de normale wetgeving. Rechtspersonen zijn ook onderhevig aan de normale wetgeving, met uitsluiting van het strafrecht.

KDISS
07/09/05, 11:31
Origineel geplaatst door Mario


Het is ee Nederlander :) Is dit normaal in Nederland ? Blijkbaar wel .. net als bij KDISS :p

Zoals je weet is er 1 persoon van de technische dienst (Rolf) van KDISS op vakantie geweest. Echter heeft de telefoonistes dit verkeerd door gegeven aan klanten dat de hele support op vakantie was. Natuurlijk klopt deze informatie niet. Dit zou niet best zijn.

Dit was voor KDISS de laatste druppel die de emmer deed overlopen. Wij hebben nu een andere oplossing die wij binnenkort gaan inplementeren. Wij brengen onze klanten hierover op de hoogte met een nieuwsbrief. En nu back on toppic :D Je zorgt inderdaad als bedrijf dat je tenminste 1 of meerdere collega's hebt die het werk overnemen. Want de internet business gaat niet met vakantie.

JumpingJack
07/09/05, 14:07
Origineel geplaatst door KDIS
de internet business gaat niet met vakantie.

jawel hoor en bij mij gaat ie gewoon mee op vakantie. Bij ons is het zo dat geen klant de dupe is van vakanties.

Ook als zet is van alles op de website neer, een telefoonmuts die een ticket aanmaakt kan nooit de service bieden die we persoonlijk bieden.

Een samenwerkingsverband tussen drie bedrijven doet wonderen.

Niemand die er wat van merkt, zo een telefoon muts kan toch ook iemand niet direct te woord staat met een oplossing, ons doorschakelsysteem geeft 24/7 support ondersteuning. Met of zonder SLA.

Als ik ontevreden ben over een aangekochte server ga ik ook niet de technische dienst lastig vallen, de verkoopafdeling zit ervoor om klachten op te lossen.

Beetje vaag allemaal

Shadowfox
10/04/07, 10:55
Apart, ik kan nu ook al sinds 19-3-2007 geen contact meer krijgen?

Telefoon, e-mail, bel mij heeft geen effect gehad...

Dit topic vond ik overigens via Google :X

van de kick