PDA

Bekijk Volledige Versie : google-ads



3j3ct
20/08/05, 15:40
Heb sinds een maadnje google-ad op mn website staan (www.counterstrikers.net) maar nou leest google telkens Counter dus krijg ik vrolijk website visitor counters totaal niet mijn doelgroep heeft iemand oplossing of een andere click programma waar je op catogorie kan kiezen?

Triloxigen
20/08/05, 15:47
Ik zie wel goede ads.
Over gameservers ed.

3j3ct
20/08/05, 16:01
oeps kan admin ff topic verplaatsen :D naar verdienen aan domeinamen

@Triloxigen
hij geeft ook wel goed maar ook een hoop nutteloze advertss

Dennis
20/08/05, 16:02
In Google Adsense kun je ook filteren. Als filter kun je "visitor counter" en dergelijke instellen. :)

3j3ct
20/08/05, 16:13
huh? waar dan ik zie alleen maar een optie om concurrende websites te blocken

Furbster
20/08/05, 18:28
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik wil natuurlijk liever niet reclame maken voor andere hostingbedrijven via adsense. Maar die allemaal bannen stuk voor stuk schiet niet op natuurlijk...

3j3ct
20/08/05, 18:39
nu krijg ik zelfs advert over hongerige kinderen in afrika ??!
niet echt mijn doelgroep, snap niet waarom je bij adsense geen categorien kan kiezen

Triloxigen
20/08/05, 19:06
Origineel geplaatst door 3j3ct
nu krijg ik zelfs advert over hongerige kinderen in afrika ??!
niet echt mijn doelgroep, snap niet waarom je bij adsense geen categorien kan kiezen

Omdat je het in honderden categorien kan gooien...
En daarnaast zou je bij sommige websites dan voor iedere pagina apart een categorie moeten gaan bepalen...

3j3ct
20/08/05, 19:06
nou keywords opgeven van mij part dan

The MAzTER
20/08/05, 19:40
http://www.counterstrikers.net/?games

gewoon keyword in url zetten dus.

3j3ct
20/08/05, 20:01
Origineel geplaatst door The MAzTER
http://www.counterstrikers.net/?games

gewoon keyword in url zetten dus.

RESPECT!! :D

®on
20/08/05, 20:17
Origineel geplaatst door The MAzTER
gewoon keyword in url zetten dus.
Grappig, dan zie ik bij zijn site niet langer de juiste ads meer. Zonder keyword in de url weer wél.

rq
20/08/05, 20:31
Origineel geplaatst door 3j3ct
nu krijg ik zelfs advert over hongerige kinderen in afrika ??!
niet echt mijn doelgroep, snap niet waarom je bij adsense geen categorien kan kiezen
Niet je doelgroep? Ze hebben ongeveer evenveel te besteden als de meeste counter-strikertjes die om "sponsoring" komen schooien ;)

Maargoed, die liefdadigheidsbanners zijn alternatieve banners voor pagina's die nog niet zijn geïndexeerd door Googlebot en waarop Google zodoende nog geen relevante advertenties kan laten zien. Je kan voor deze alternatieve advertenties ook een kleurcode kiezen, zodat je geen liefdadigheidsadvertenties krijgt maar een lege ruimte.

Daarnaast zijn content gebaseerde tekstadvertenties juist het hele idee van AdSense. Als webmasters zelf maar wat categorieën of termen konden kiezen zouden ze gelijk gaan voor de woorden waarom het hoogst geboden wordt; niet de bedoeling dus. Maar helaas is de AdSense algoritme ook niet bepaalde foutloos.

3j3ct
20/08/05, 20:36
alleen hoe ga je die keywords verwerken in je site?! zonder dat je de url onaangepast laat zodat mensen makelijk de link kunnen zien van een subdomein(dit eventueel om te laten door te geven aan vrienden en dergelijke)

Dwayne
01/03/06, 00:09
alleen hoe ga je die keywords verwerken in je site?! zonder dat je de url onaangepast laat zodat mensen makelijk de link kunnen zien van een subdomein(dit eventueel om te laten door te geven aan vrienden en dergelijke)

Door de title van die pagina aan te passen daar zoekt google-ads ook in...

xserve
01/03/06, 00:14
Door de title van die pagina aan te passen daar zoekt google-ads ook in...
Beetje oud topic he...

robin1292
04/03/06, 23:23
je kunt de google ads helemaal naar links verplaatsten, dat ze uit je beeldscherm staan, met style.position="absolute"; style.left="-4000px";

robin1292
04/03/06, 23:24
ik dacht, misschien heb je er wat aan;)

Alerd
04/03/06, 23:45
Lijkt me niet de bedoeling denk je niet?:)

janneman
05/03/06, 02:14
Ah, logisch!
Een programma waarbij je betaald wordt PER KLIK, plaats je buiten het beeldscherm.

Ik zou er patent op aanvragen, dat wordt een cashcow!

JumpingJack
05/03/06, 18:22
of wordt betaald per xxxx views

_Leitz
05/03/06, 18:26
zo werkt google-ads helaas niet.

JumpingJack
05/03/06, 18:50
zo werkt google-ads helaas niet.

http://www.google.nl/services/adsense_tour/page2.html


U kunt uw opbrengstenpotentieel maximaliseren door Google-advertenties op uw website te plaatsen. Google zet relevante CPC- (cost-per-click, kosten per klik) en CPM- (Costs per thousand impressions, kosten per duizend vertoningen) advertenties in een veilingsysteem en laat deze met elkaar vergelijken. De veiling vindt onmiddellijk plaats en als dit over is, toont Google AdSense automatisch de tekst- of beeldadvertentie(s) die de maximale opbrengst per pagina, en voor u, genereren.

Daar lees ik toch dat er ook gebruik wordt gemaakt van de xxxx views in de google applicatie.

Ik ken de google add zelf niet maar had dit wel laatst gelezen

Tom V
30/03/06, 23:34
ik zie geen GOOGLE-ADS
en volgens dat ik gehoord heb duurt het enorm lang eer je uitbetaald wordt.

Volgens mij zoek je best vaste adverteerders tegen een vriendenprijsje

®on
31/03/06, 02:21
en volgens dat ik gehoord heb duurt het enorm lang eer je uitbetaald wordt.
Wat je hoort moet je niet altijd geloven, beste "Manager Webdesign".

Google betaalt altijd netjes uit vanaf $100, op een vast tijdstip. Haal je die $100 niet, dan duurt het best lang ja.....

Genesisfm
25/04/06, 13:08
ff een refresh redirect maken naar de url ?counterstrike of ?game of ?countersource

Maar volgens mijn is het ook mogelijk aan te geven dat je juist dezelfde advertenties wilt hebben als een andere site met google ads.

Tenminste zoiets dacht ik tegen te komen.
Dan zoek je een goede counterstrike site en vul je die url in.
Dan krijg je dezelfde info als die counterstrike site te zien.

Suc6