PDA

Bekijk Volledige Versie : Complete winstgevende GPT site te koop!



wzshop
17/08/05, 14:04
Beste mensen,

Omdat ik in september op stage ga in het buitenland bied ik een een complete gpt site te koop aan. U kunt de site vinden op: www.qixmail.nl

Wat krijgt u?
Het totale script + design
Meerdere plugins gratis!
Een jaar gratis hosting twv €179.99 euro!
Omzet van rond de 250 en 300 pm.
2300+ leden!

Total cash: 3064.05

Bieden vanaf 600 euro, buy now is 900 euro!

Intresse? reageer hier of op msn: rteelen@hotmail.com
mvg,
Robbert

Eurovps
17/08/05, 14:33
Ik bied 600 graag zou ik stats willen zien in mijn pm van inkomsten en bezoekers ook zou ik graag willen horen wat de kosten er van zijn om deze website te onderhouden denk hier bij aan uitbetalen van mensen.

Wanneer ik deze stats heb binnen gekregen ben ik bereid om de buynow prijs te betalen

CharlieRoot
17/08/05, 14:51
Waar komen de inkomsten ongeveer vandaan? Hoe regel je dat met de site?

Waar staat GPT eigelijk voor, kan ik zo snel even niet opkomen.

Ik zou ook graag screenshots (zoals euroVPS) ontvangen.

The MAzTER
17/08/05, 14:55
is er al uitbetaald, zoja hoeveel? of hoeveel moet er nog uitbetaald worden

wzshop
17/08/05, 15:00
gpt is get paid to.. je verstuurd mailtjes naar leden die daarvoor betaald krijgt. De reclame die je in zo'n mailtje zet verdien jij weer aan. Dat zijn de grootste inkomsten.

Verder is er al uitbetaald.. maar de statistieken die op qixmail.nl staan tellen ook uitbetalingen van spellen etc mee. Als iemand verliest met zo'n spelletje wordt dat bij de uitbetaling opgeteld aangezien dit dan van hun account saldo afgaat.

Hoop dat het wat duidelijker geworden is zo.
mvg,
robbert

WH-Tim
17/08/05, 15:40
@TS: ik heb van meerdere mensen vernomen dat Qixmail op de soort van blacklist staat van websites die niet doen uitbetalen. Wat kun je hier over zeggen?

wzshop
17/08/05, 15:44
grote onzin. dat is alles wat ik daar over kan zeggen. Ik betaal alles uit. Mensen die dat dus zeggen liegen simpelweg, hebben misschien een eigen gpt en proberen zo de concurrent de grond in te drukken. Maar moet je niet serieus nemen aangezien er veel wordt gezegd over alle gpt's.. niet alleen qixmail en daar moet je je gewoon niet mee bezig houden.

dit staat ook in onze voorwaarden:

'QixMail is niet verantwoordelijk voor de gevoerde discussies op de operbare forums van QixMail. '

XS-24
17/08/05, 15:57
En de winst?

wzshop
17/08/05, 15:59
gem. uitbetalingen per maand: 5.. Omzet rond de 250/300 euro. Natuurlijk zijn er bepaalde uitgaven per mail per lid. maar u moet er rekening mee houden dat 75% nooit uitbetaling(8 euro) haalt. Dus dat is moeilijk te zeggen

CharlieRoot
17/08/05, 16:03
Origineel geplaatst door wzshop
gem. uitbetalingen per maand: 5.. Omzet rond de 250/300 euro. Natuurlijk zijn er bepaalde uitgaven per mail per lid. maar u moet er rekening mee houden dat 75% nooit uitbetaling(8 euro) haalt. Dus dat is moeilijk te zeggen

En nu wat duidelijker, want je draait er omheen hoeveel winst er nou daadwerkelijk is.


Orgineel ook door mijzelf
Waar komen de inkomsten ongeveer vandaan? Hoe regel je dat met de site?

....

Ik zou ook graag screenshots (zoals euroVPS) ontvangen.

wzshop
17/08/05, 16:07
ik draai er helemaal niet omheen! Je moet de werking van een gpt snappen..

Omzet=250/300 per maand
uitebalingen=rond de 40 euro

Verder:
Je verstuurd emails. Leden krijgen per mail betaald. Zo kunnen ze aan de 8 euro(uitbetaling) komen. De omzet is ongeveer gelijk aan de uitgaven maar zoals ik al zei komt gem. 75% van de leden nooit aan een uitbetaling. Dus is de exacte winst moeilijk te zeggen

ivs
17/08/05, 16:59
Origineel geplaatst door wzshop
ik draai er helemaal niet omheen! Je moet de werking van een gpt snappen..

Omzet=250/300 per maand
uitebalingen=rond de 40 euro

Verder:
Je verstuurd emails. Leden krijgen per mail betaald. Zo kunnen ze aan de 8 euro(uitbetaling) komen. De omzet is ongeveer gelijk aan de uitgaven maar zoals ik al zei komt gem. 75% van de leden nooit aan een uitbetaling. Dus is de exacte winst moeilijk te zeggen

Ok nu wordt het me duidelijk, maar hoeveel zit er nog in de pipeline wat eventueel uitbetaald moeten worden?

wzshop
17/08/05, 17:07
ik betaal alle openstaande uitbetalingen uit voor de overdracht. Inmiddels is er 600 geboden

wzshop
18/08/05, 15:00
site verkocht!