PDA

Bekijk Volledige Versie : Server veranderd van naam bij nieuw domein!!!!



Technotop
14/08/05, 19:58
Elke keer als er een nieuw domein op de server is toegevoegd veranderd de naam van de server naar het domein dat is toegevoegd! :S:S:S

Trace maar eens even naar 83.98.177.145 of technotop.nl :S

Er staat dan www.clairedanes.us en dat is het domein die als laatste is toegevoegd. Ik wil hem zelf instellen, hij heeft het altijd gedaan maar sinds een tijdje flipt hij hem!

Wie kent het probleem? of hoe je dit probleem kunt oplossen.

s.vossen
14/08/05, 20:14
kan hier een slotje op mensen?

Technotop
14/08/05, 20:16
Origineel geplaatst door s.vossen
kan hier een slotje op mensen?

hahahahahahaha :D

s.vossen
14/08/05, 20:27
Origineel geplaatst door trebbor


hahahahahahaha :D

Ja !

Technotop
14/08/05, 20:29
Origineel geplaatst door s.vossen


Ja !

Nu kan er een slotje op :D S.Vossen bedankt voor je hulp!

MediaServe
14/08/05, 22:28
Oke, blijkbaar mis ik hier iets :p

Misschien nog even uitleggen wat er misging zodat andere gebruikers ook het probleem kunnen oplossen?

Technotop
15/08/05, 10:26
Origineel geplaatst door MediaServe
Oke, blijkbaar mis ik hier iets :p

Misschien nog even uitleggen wat er misging zodat andere gebruikers ook het probleem kunnen oplossen?

Het probleem is nog steeds niet verholpen. Het probleem wat ik geef in dit topic is nog steeds van toepassing.

Ik ben er dus nog steeds niet uit..

xserve
15/08/05, 12:00
Ehm, waarom dan een slotje?

h4ns
18/08/05, 14:46
trebbor start topic en s. vossen zegt slotje. Zijn jullie wel niet zo slim om hem te geloven, die wou gwn grappig overkomen ofzo

s.vossen
18/08/05, 14:50
Jup. Was meer omdat trebbor altijd overal roept dat er een slotje op moet :p.

Maar goed, ik zal eens kijken of ik trebbor's probleem even kan oplossen. :p

Ionstar
18/08/05, 18:08
Ik heb dat ook gehad bij Plesk, maar heb dat opgelost door virtual hosting op een ander IP adres te zetten en het hoofd IP exclusief voor eigen gebruik. :)

Technotop
18/08/05, 18:20
Origineel geplaatst door Adonis
Ik heb dat ook gehad bij Plesk, maar heb dat opgelost door virtual hosting op een ander IP adres te zetten en het hoofd IP exclusief voor eigen gebruik. :)

Ke bedankt :)

XF-RICK
18/08/05, 22:19
Het lijkt erop dat RevDNS is gedelegate naar diezelfde server, dus elke keer als je een domein toevoegt, dan krijgt hij waarschijnlijk ook een PTR record mee.

Je zou eens kunnen proberen om het PTR record weg te halen en kijken wat er gebeurd, mocht dit het probleem verhelpen, probeer dan eens je DNS template aan te passen.