PDA

Bekijk Volledige Versie : Goed netwerk bij grote partij ?



Pier
12/08/05, 12:03
In navolging van http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=74596

Iemand ervaring met grote partijen (Tier1's, beursgenoteerden)?

Onze pieken zitten op dit moment op zo'n 300 Mbps, we zijn heel tevreden met onze huidige partij, maar aangezien over niet al te lange tijd ons contract weer verlengd moet worden zijn we begonnen met een inventarisatie.

Level3 is 1 van de partijen op de shortlist, maar welke STABIELE
partijen zijn er nog meer in de markt ? PSINet/ViaNetworks is bijvoorbeeld (bijna) failliet/overgekocht.

We zoeken vooral partijen waar we bijvoorbeeld geen last hebben dan DDOS attacks op vage andere sites in hun netwerk, en met 24/7 staff onsite etc.

Iemand bijvoorbeeld ervaring met Demon ?

s2software
12/08/05, 14:07
KPN of XS4All ?

Triloxigen
12/08/05, 14:11
Wij zijn erg tevreden over Leaseweb. :)

ProServe
12/08/05, 16:58
Origineel geplaatst door Triloxigen
Wij zijn erg tevreden over Leaseweb. :)
Sinds wanneer is Leaseweb een Tier1 of beursgenoteerd? :)

mdf
12/08/05, 17:38
Neem eens contact op met Roland Vrijheid van Global Crossing dan praat je direct met een tier-1.

Triloxigen
12/08/05, 18:59
Origineel geplaatst door ProServe

Sinds wanneer is Leaseweb een Tier1 of beursgenoteerd? :)

Niet.
Maar dat beursgenoteerd leek mij nou niet bepaald een item waar je een keuze op maakt ;)

luser
12/08/05, 19:19
Abovenet / MCI / level3

ProServe
12/08/05, 19:19
Origineel geplaatst door Triloxigen Niet.
Maar dat beursgenoteerd leek mij nou niet bepaald een item waar je een keuze op maakt ;)
Nee, lijkt mij ook niet, maar als de topic starter daar om vraagt...

purehosting
12/08/05, 20:24
Als ik jullie was zou ik maar eens gaan bellen met True, deze partij beschikt over meerdere Suite's twee datacentra in Amsterdam die beide zijn uitgerust met twee Force10 Networks core switching routers.

Het netwerk van True kan maximaal 3,6 Terabit afhandelen en is met een totale capaciteit van ongeveer 60 Gigabit verbonden met de rest van de netwerken.

Hierin heb je dus geen last van DDos atacks, en krijg je op een speciaal
nummer als klant 24/7 iemand aan de lijn.

Wij hebben hele goede ervaringen met True, ik zou zeker even contact met ze opnemen.

EricV
12/08/05, 21:43
Heb al een tijdje niet van me laten horen maar ik sluit me even bij PureHosting aan ;)
Wij zitten op een stuk meer dataverkeer dan jullie en hebben ook voor TRUE gekozen (eigenlijk ervoor gekozen om erbij te blijven). Ze hebben meer ervaring met grote klanten en je kan er ook voor kiezen om je eigen routing te doen, zoals PureHosting doet.
Waar wij voor hebben gekozen is om het door hun laten doen. Tenzij je voldoende mensen, kennis en apparatuur hebt om het zelf te verzorgen is het zeer interessant om het uit te besteden. En ze hebben nog wel wat capaciteit vrij voor jullie ;)

Pier
13/08/05, 14:02
Origineel geplaatst door Triloxigen Niet.
Maar dat beursgenoteerd leek mij nou niet bepaald een item waar je een keuze op maakt
--------------------------------------------------------------------------------
Nee, lijkt mij ook niet, maar als de topic starter daar om vraagt...
Niet specifiek nee, maar het helpt als je de financiele status van een bedrijf kunt tracken en gewoon de openbare SEC filings kunt bekijken. Laatste wat ik wil is alles verhuizen om vervolgens bij een (bijna) failiete partij te staan.

I.i.g. bedankt voor de reacties so far.

ProServe
13/08/05, 15:11
Origineel geplaatst door Pier

Niet specifiek nee, maar het helpt als je de financiele status van een bedrijf kunt tracken en gewoon de openbare SEC filings kunt bekijken. Laatste wat ik wil is alles verhuizen om vervolgens bij een (bijna) failiete partij te staan.
I.i.g. bedankt voor de reacties so far.

Dat soort dingen kan je ook gewoon opvragen bij de meeste bedrijven (bij ons wel in iedergeval). Een accountantsverklaring, en je weet ook waar je aan toe bent. Ik kan me in iedergeval goed voorstellen dat je zo iets wil weten.