PDA

Bekijk Volledige Versie : Rik is maar druk



marijn79
11/08/05, 17:04
Rik heeft het maar druk met die webspace club en de posts die uit hun dienstverlening volgen...

Ik zou een rekening sturen als ik hem was...

Dennis
11/08/05, 17:05
Inderdaad.

Topic sluiten totdat GPS-NL / Websspace zelf met verheldering komen lijkt me inderdaad het beste.

Een topic als deze met zo'n topicstart is trouwens ook gedoemd om een laag niveau te hebben. :)

AlfaHosting
11/08/05, 17:05
1 topic openlaten lijkt me het verstandigts wat betreft werk :)

Rik
11/08/05, 17:13
Gewoon allemaal beetje netjes blijven, geen kloontjes aanmaken en dan doen alsof je klant bent om vervolgens de boel af te kraken.... Ja ja, dat gebeurd allemaal, en dat kost pas tijd ;)

Triloxigen
11/08/05, 17:14
Dat is wel echt triest :|

Technotop
11/08/05, 17:18
Origineel geplaatst door Rik
Gewoon allemaal beetje netjes blijven, geen kloontjes aanmaken en dan doen alsof je klant bent om vervolgens de boel af te kraken.... Ja ja, dat gebeurd allemaal, en dat kost pas tijd ;)

Kan je het forum niet zo aanpassen dat per IP maar 1 account kunt hebben?

Wel triest wie dat doet :S

Dillard
11/08/05, 17:25
Origineel geplaatst door trebbor


Kan je het forum niet zo aanpassen dat per IP maar 1 account kunt hebben?



Is ook niet echt handig, als ik naar mezelf kijk dan kijk ik op WHT vanaf kantoor en vanaf thuis, dat zijn dus al 2 IP's

Triloxigen
11/08/05, 17:27
Origineel geplaatst door Dillard


Is ook niet echt handig, als ik naar mezelf kijk dan kijk ik op WHT vanaf kantoor en vanaf thuis, dat zijn dus al 2 IP's

Hij bedoeld andersom, per nick maar 1 ip.
Niet per IP maar 1 nick.

Maar ik zie wel nadelen door bijv. kantoor. Als op 1 kantoor meerdere nicks zitten kan het al niet.
En met een proxy omzeil je dat te makkelijk..

Dennis
11/08/05, 17:39
1 IP per user -> Je kunt slechts op je hoofd-locatie op webhostingtalk.nl

1 user per IP -> Veel gebruikers worden onterecht geblokkeerd vanwege het gebruik van hetzelfde ip. Ook op kantoor hebben meestal meerdere gebruikers hetzelfde ip.

+ De mensen die een clone-user willen, die zijn hier wel bereid moeite voor te doen. Die komen zo om die beveiliging heen.

Rik
11/08/05, 17:59
Origineel geplaatst door DennisCitus
1 IP per user -> Je kunt slechts op je hoofd-locatie op webhostingtalk.nl

1 user per IP -> Veel gebruikers worden onterecht geblokkeerd vanwege het gebruik van hetzelfde ip. Ook op kantoor hebben meestal meerdere gebruikers hetzelfde ip.

+ De mensen die een clone-user willen, die zijn hier wel bereid moeite voor te doen. Die komen zo om die beveiliging heen.

Helaas !

Er zijn genoeg tools aanwezig op WHT om alles te doorzien, na te zoeken en te detecteren. Daarom kan het soms voor jullie als gebruikers onduidelijk zijn waarom mensen een ban krijgen. Er zijn echter altijd gegronde redenen en het meeste bespreken we ook nog gezamelijk in het Mod-forum.

Ps: ook proxie's worden doorzien ;)

Dennis
11/08/05, 18:03
Owkeej, nu krijgen we een discussie?

Zijn er proxies die niet te doorzien vallen? Jah zeker die zijn er. Standaard-proxies geleverd door ISP's leveren meestal het eigenlijke ip-adres van de gebruiker ook mee. Maar er zijn ook proxy-servers die doen net alsof de surfer gewoon dat ip heeft. Hier valt niets aan te doen.

Rik
11/08/05, 18:04
ik ga niet in discussie hoor Dennis ;)

Ber|Art
11/08/05, 19:40
:D

jmmertens
11/08/05, 20:00
Ik zal rustig wachten tot er een antwoord komt van Websspace of GNS-NL en Rik een beetje ontlasten :)

Iano
11/08/05, 21:27
Origineel geplaatst door Rik
ik ga niet in discussie hoor Dennis ;)

Dennis heeft gelijk hoor ;)

WH-Tim
11/08/05, 23:37
Jep, gewoon je eigen proxy maken, bijvoorbeeld een high anonymous socks5 die je laat tunnelen voor gebruik met http :p

Webhostingtalk.nl zal wel gewoon een cookiesearch oid doen en bijhouden in de database + alle ips(incl. HTTP_X_FORWARDED_FOR) die ooit hebben ingelogd bijhouden + kijken naar het taalgebruik/houding van gebruikers en natuurlijk dingen als User Agent. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt er wel een lijst van bijhouden ;)

Mikey
12/08/05, 01:43
Origineel geplaatst door WH-Tim
Jep, gewoon je eigen proxy maken, bijvoorbeeld een high anonymous socks5 die je laat tunnelen voor gebruik met http :p

Webhostingtalk.nl zal wel gewoon een cookiesearch oid doen en bijhouden in de database + alle ips(incl. HTTP_X_FORWARDED_FOR) die ooit hebben ingelogd bijhouden + kijken naar het taalgebruik/houding van gebruikers en natuurlijk dingen als User Agent. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt er wel een lijst van bijhouden ;)

ECHELON was toch exit ?