PDA

Bekijk Volledige Versie : Complete website PCexperience.nl



Axe24
11/08/05, 13:19
Hallo daar,

Door familieomstandigheden bied ik de alles rond pcexperience.nl aan.

Momenteel is de site niet te bezoeken, vanwege de V3, waar net het ledensysteem van af is. U krijgt de V2 erbij met auteursrechten (die heb ik overgekocht ca. 2 weken geleden). U kunt beslissen wat u doet met de V2, deze is opensource gemaakt om van te leren, door de oude eigenaar ervan, maar is ILLEGAAL te gebruiken, ikzelf heb al 6 sites offline gehaald, en 2 sites hebben een boete van €75 betaald, die ik rekende voor het illegaal gebruik na 2 waarschuwingen, dit kunnen nog meer sites worden.

U krijgt het domein PCexperience.nl erbij, (Pcexperience is tevens een computerbeurs) en een webhostingpakket met onderstaande specificaties:

250 MB Webruimte
8 GB Dataverkeer
MySQL databases, pop3 email e.d. onbeperkt

Gehost op mijn reseller bij 4U-Web.

Site is te koop, voor de minimale prijs van €320, opbieden met €10, Buy-Now is €400

Bieden kan via PB, een reply, of email: d-fresh580@hotmail.com

Met vriendelijke Groet

zone
11/08/05, 13:33
Maar wat krijg ik dan voor die 320 Euro? Ja, v2 of v3, maar wat is dat dan? Je hebt geen site online, dus geen voorbeeld. Lijkt me wel handig om wat meer uit te leggen, voorbeelden te geven etc. zodat men weet wat je aanbied.

Axe24
11/08/05, 13:56
moment,

U krijgt de V2, voorbeeld: http://pcexperience.nl/pcexp/

Ik kon bericht net al niet meer wijzigen, deze scripting krijgt U erbij, inclusief layout, PSD niet beschikbaar

minime
11/08/05, 16:35
waar baseer je je vraagprijs op? Zijn er in het verleden inkomsten geweest? zo ja hoeveel? Wat zijn de bezoekers statiestieken? graag wat meer info

WilcoOnline
11/08/05, 16:56
Hmm die source heb ik hier trouwens ook gewoon liggen mogen de mensen ook wel van mij kopen voor een leuk bedrag.

Source van de site staat trouwens op de meeste php community's wel.

Maar inderdaadt waar baseer je de vraagprijs op?

Axe24
11/08/05, 17:26
Ik heb al gezegd dat de source opensource is geworden om van te leren, elk gebruik zal worden bestraft, er zijn al juridische stappen ondernomen door de oude eigenaar, dit kan zo weer, WilcoOnline heeft geenr echt te verkopen :)

Er zijn wel statistieken geweest, dit waren zon 50 tot 100 bezoekers per dag, er zijn inkomsten geweest aan een adverteerder, maar dat was slechts €12,50, domein is een topdomein ivm met pcexperience de computerbeurs.

Met vriendelijke Groet

Axe24
11/08/05, 18:32
Startbod verlaagt naar €200

minime
11/08/05, 20:38
gewoon uit nieuwsgierigheid: welke opensource script is dit?

Axe24
11/08/05, 21:10
Script recht krijg je er NIET bij, Wij zijn dus ook opgelicht, is nu enkel domein, dit topic kan dus weg!

Remigius
11/08/05, 21:24
Ben ik nou de enige die dit allemaal een beetje vreemd vind??

Als ik het goed begrijp ziet de TS dus van de verkoop af of is het verkocht?

Rens
11/08/05, 22:10
Origineel geplaatst door Axe24
Script recht krijg je er NIET bij, Wij zijn dus ook opgelicht, is nu enkel domein, dit topic kan dus weg!
Dan heb je dus ook ten onrechte mensen een boete van €75,- afgetrocheld, of zie ik dat verkeerd?

minime
11/08/05, 23:16
lol, lekker is dat, ga je gewoon even wat sites zoeken die opensource script gebruiken en eisen om de script eraf te halen en een boete laten betalen.

Henky!
12/08/05, 00:15
De opgelichte probeert op te lichten. Niet zo netjes....

Rens
12/08/05, 09:12
Maar welk script is dit nou?
ziet er wel leuk uit...

_arno_
12/08/05, 09:33
ik ben ook benieuwd naar het script. :)

Axe24
12/08/05, 13:57
Het is niet de bedoeling op te lichten!

Ik heb al contact opgenomen met de eigenaren van die sites, en die krijgen hun geld netjes terug

janneman
12/08/05, 21:18
Wat een onwaarschijnlijke soap is dit weer :mad:

Met alle respect, maar het is voor de zoveelste keer een 14-jarige waarbij het misloopt!
Waar is de tijd gebleven van de krantenwijk.... :(

Slotje.