PDA

Bekijk Volledige Versie : Bereikbaarheid easydedicated



ChemicalWH
10/08/05, 17:55
Hey,

Heeft er iemand hier de laatste tijd nog meer problemen met het bereiken van Easydedicated? Al mijn tickets vanaf 28 juli staan nog op "open" en ik heb daar ook nooit iets van gehoord verder.. daarnaast probeer ik al bijna 3 weken te bellen, maar word de telefoon niet opgenomen (tijdens kantooruren).

1 keer werd de telefoon opgenomen door een gozertje wat eigenlijk nergens iets van wist, ik zou teruggebeld worden.. . naja, niet dus :-/

Ik heb (gelukkig) geen klanten of essentiele diensten meer op de resterende EasyDedicated server staan, maar ik begin dit wel heel erg irritant te vinden.. wat ALS er wel klanten op een server daar stonden en er ging iets mis :-S al 3 weken niet bereikbaar ? leg dat maar eens uit..


Ruud

ChemicalWH
10/08/05, 18:01
Oh, en hun customer controle paneel (my.easydedicated.com) werkt bij mij ook al enige tijd niet meer (time out).

Is er misschien iets aan de hand bij easydedicated wat ik over het hoofd gezien heb?

Ruud

s2software
10/08/05, 19:31
Lijkt er ook op dat al het verkeer via Reasonnet/Hostlab loopt, en niet meer via hun eigen AMS-IX en Level3 lijnen.

XS-24
10/08/05, 21:24
Hun eigen AMS-ix is al maanden weg.

ChemicalWH
10/08/05, 21:27
Origineel geplaatst door XS-24
Hun eigen AMS-ix is al maanden weg.

Wat is hier de reden van? te weinig klanten om te betalen? :-S

kijk, de tijd dat ik bij easydedicated mijn klanten had was het netwerk en de verbinding prima.. alleen als er iets mis ging duurde het allemaal vééél te lang voordat je iemand te pakken kreeg..

ik heb geen idee wat er op dit moment allemaal aan de hand is, maar ik krijg ze echt al weken niet te pakken.. beetje raar voor een dedicated server provider..

Ruud

Wido
11/08/05, 00:32
Origineel geplaatst door s2software
Lijkt er ook op dat al het verkeer via Reasonnet/Hostlab loopt, en niet meer via hun eigen AMS-IX en Level3 lijnen. Reasonnet, Hostlab en Reasonnet zijn niet het zelfde.

Volgens mij heeft ED nooit een eigen Level3 gehad? Was altijd van InterXS toch?

XS-24
11/08/05, 00:35
InterXS == Easydedicated == Global Europe.

Wido
11/08/05, 00:36
Origineel geplaatst door XS-24
InterXS == Easydedicated == Global Europe. Ja, dat was volgens mij al langer duidelijk. Ookal ontkenden ze zelf stellig.

XS-24
11/08/05, 00:41
Juridisch gezien is Easydedicated gescheiden van de andere 2 (B.V.) maar het bestuur, het personeel en het kantoor zijn bij alle 3 hetzelfde.

PB mij even, ik weet wellicht een manier van contact.

Wido
11/08/05, 00:46
Ik las trouwens in een ander topic hier dat Leon zelf op vakantie is? Misschien dat er daardoor niet gereageert wordt?

s2software
11/08/05, 01:34
Origineel geplaatst door Wido

Volgens mij heeft ED nooit een eigen Level3 gehad? Was altijd van InterXS toch? Voor zover ik weet hadden ze Level(3) lijn en AMS-IX via Redbus.

thastudio
11/08/05, 01:49
Origineel geplaatst door Wido
Ik las trouwens in een ander topic hier dat Leon zelf op vakantie is? Misschien dat er daardoor niet gereageert wordt?

Zou me zeer fel verwonderen, in de hostingwereld kan je niet gewoon twee weken op vakantie gaan en je servers + klanten gewoon achterlaten. En als ik zie dat het een B.V. is met personeel en dergelijke zou het niet kunnen dat het bedrijf voor twee weken volledig dicht is.

Blijven proberen zou ik zeggen en veel succes hiermee!

ChemicalWH
11/08/05, 02:25
Origineel geplaatst door thastudio


Zou me zeer fel verwonderen, in de hostingwereld kan je niet gewoon twee weken op vakantie gaan en je servers + klanten gewoon achterlaten. En als ik zie dat het een B.V. is met personeel en dergelijke zou het niet kunnen dat het bedrijf voor twee weken volledig dicht is.

Blijven proberen zou ik zeggen en veel succes hiermee!

ach, het is niet echt superbelangrijk of zo, maar wel irritant.. ik wil alle huidige diensten stopzetten.. en heb ook e-mails daarmee verstuurd.. zal morgen nogmaals proberen te bellen.. en zo niet.. aangetekende brief.. en daarna zoeken ze het zelf allemaal maar lekker uit..

Ruud

XS-24
11/08/05, 10:01
Je krijgt ongelooflijk veel problemen met opzeggen, doe dit in elk geval met een aangetekende brief, enn vraag ook duidelijk om een bevestiging (handtekening voor ontvangst).

Koste mij nog eens 475 euro extra voor iets wat ik nooit gekregen heb.

ChemicalWH
11/08/05, 10:44
Origineel geplaatst door XS-24
Je krijgt ongelooflijk veel problemen met opzeggen, doe dit in elk geval met een aangetekende brief, enn vraag ook duidelijk om een bevestiging (handtekening voor ontvangst).

Koste mij nog eens 475 euro extra voor iets wat ik nooit gekregen heb.

ik zal ze vanmiddag nog even een aangetekende brief versturen dan en als ze moeilijk doen heb ik een hele goede advocaat tot mijn beschikking ;) ik zou het ze zeer zeker niet aanraden.


Ik heb dat nou nooit begrepen he, waarom vrij veel bedrijven klanten altijd zo moeilijk laten gaan, daar haal je je bedrijfsnaam zo ontzettend mee door het slijk :-X

®on
11/08/05, 20:07
Origineel geplaatst door XS-24
Je krijgt ongelooflijk veel problemen met opzeggen.
Ligt waarschijnlijk aan jezelf. Nooit problemen gehad bij het opzeggen (ooit een testservertje bij hen afgenomen). Gewoon contact gehad met ene Maria (Vasquez??) via het ticketsysteem, aangetekend opgezegd. (Brieven van enige importantie gaan hier altijd aangetekend weg)

Onthoud even dat niet iedereen problemen heeft met dit bedrijf; de ontevreden klanten hoor je veel sneller dan de tevredene ;)

Henky!
12/08/05, 01:20
Nou, wij kregen maanden later nog facturen in de bus. Sterker, na een half jaar kregen we een envelop met facturen van jullie allemaal:-)

Bedoel hoopje facturen die voor andere bedrijven waren:-)

ChemicalWH
12/08/05, 02:01
Origineel geplaatst door headout

Ligt waarschijnlijk aan jezelf. Nooit problemen gehad bij het opzeggen (ooit een testservertje bij hen afgenomen). Gewoon contact gehad met ene Maria (Vasquez??) via het ticketsysteem, aangetekend opgezegd. (Brieven van enige importantie gaan hier altijd aangetekend weg)

Onthoud even dat niet iedereen problemen heeft met dit bedrijf; de ontevreden klanten hoor je veel sneller dan de tevredene ;)

Over het algemeen ben ik vrij tevreden geweest... alleen die bereikbaarheid en support kan wel wat beter :-/ (dit heb ik ze ook per e-mail laten weten, wellicht kunnen ze er wat mee).

De brief is aangetekend verzonden vanmorgen. Tickets hebben geen zin, die blijven letter weken lang onbeantwoord.

Ruud

snaaps
13/08/05, 13:13
transfer van onze accounts op de easydedicated server zijn begonnen!

Na een crash van onze server konden wij niet eens de server herstarten omdat er niet geregeerd word! geen mail en geen telefooon.

Ik snap echt niet hoe dit kan voor toch wel een redelijk groot berdijf als easydedicated.
Stel dat onze server niks meer zou doen, dan zou deze server nu 5 dagen offline zijn geweest!

Vandaar dat we maar zijn begonnen om de accounts die nog op deze server staan te verhuizen naar onze eigen servers!
(hadden we natuurlijk veel eerder moeten doen)

P.s ik vraag me af of er klanten van easydedicated zijn die problemen hebben met het e-mail verkeer naar @home.nl gebruikers.

ChemicalWH
13/08/05, 15:26
Origineel geplaatst door snaaps
transfer van onze accounts op de easydedicated server zijn begonnen!

Na een crash van onze server konden wij niet eens de server herstarten omdat er niet geregeerd word! geen mail en geen telefooon.

Ik snap echt niet hoe dit kan voor toch wel een redelijk groot berdijf als easydedicated.
Stel dat onze server niks meer zou doen, dan zou deze server nu 5 dagen offline zijn geweest!


kijk.. dat is dus ook waar ik bang voor was..

snaaps
13/08/05, 15:33
bovendien betalen wij gewoon te veel voor deze server bij easydedicated.

onze eigen servers kosten ongeveer de helf per maand.
en dat zijn dan weer supermicro p4 servers.
terwijl de server van easydedicated een athlon 2200 is met een ide schijfje en een ashrock mombo met een sis chipset in een desktop kast.

xserve
13/08/05, 15:39
Iedereen moet geld verdienen. Dus het is logisch dat het bij een ander bedrijf duurder is dan wanneer je het zelf allemaal regelt. Toch?

snaaps
13/08/05, 15:39
ja das waar,
ben alleen een beetje pissig door alle ellende van de afgelopen dagen

ChemicalWH
15/08/05, 17:36
5 dagen later.. nog steeds geen reactie whatsoever :-S

telefoon word niet opgenomen
e-mail word niet beantwoord
tickets blijven open.

is het bedrijf failliet of zo ? :-S

Danger
16/08/05, 03:01
zou kunnen.. heb je geen storings nummer of een 06 nummer?

ChemicalWH
16/08/05, 03:48
Origineel geplaatst door Danger
zou kunnen.. heb je geen storings nummer of een 06 nummer?

nope..

maar zoals ik eerder al aangaf, ik heb er niets meer lopen wat online hoeft te zijn.. sterker nog, ik heb de server voor het gemak zelf maar even uitgezet.

Maar ik wil die opzegging even bevestigen, ik zit gewoon niet op facturen voor september te wachten terwijl de opzegging ruim op tijd is aangevraagd.

Henky!
16/08/05, 13:47
Gewoon niet betalen. Ons bleven ze ook achtervolgen met facturen. Als ze dan boos bellen gewoon uitleggen dat je geen server meer hebt. Deze procedure drie keer herhalen en dan is alles administratief verwerkt.

ChemicalWH
16/08/05, 15:26
Origineel geplaatst door Henky!
Gewoon niet betalen. Ons bleven ze ook achtervolgen met facturen. Als ze dan boos bellen gewoon uitleggen dat je geen server meer hebt. Deze procedure drie keer herhalen en dan is alles administratief verwerkt.

uhm, maar we zijn het toch allemaal wel met elkaar eens dat dit toch geen manier van zaken doen meer is? kom op zeg.. dedicated servers aanbieden en gewoon NERGENS op reageren..

ChemicalWH
16/08/05, 17:06
Vanmiddag contact gehad en bevestiging gehad voor de opzeggingen. Ik voorzie geen problemen nu..

joriz
17/08/05, 15:45
Goed nieuws.

Easydedicated beantwoorde na 24 uur op een ticket.

Hij ging ook over geld en blijkbaar reageren ze wel als je nog 3 maanden wilt verlengen.
Helaas wel want mijn nieuwe locatie heb ik pas over 2 weken (aangezien de hardware er nog niet is).