PDA

Bekijk Volledige Versie : Websspace klanten, diensten en afspraken



Websspace
10/08/05, 15:03
Beste Forum leden,

Alle lopende afspraken, diensten worden door ons voortgezet. Zoals al door mijn voorganger aangegeven zal de websspace formule worden voorgezet doch met een andere achtergrond.

Ik verzoek een ieder die meent rechten, afspraken en/of problemen met websspace te hebben deze via de daarvoor bestemde kanalen bij ons kenbaar maakt opdat wij deze kunnen meenemen in de afwikkeling van de overname.

Alle aanspraken die na 5 oktober 2005 worden ingediend die een oorsprong hebben van voor 5 augustus 2005 zullen helaas worden afgewezen. Dus wees op tijd en meld je problemen.

Met vriendelijke groet

Management team GNS-NL

P.the.chicken
10/08/05, 15:10
Kan dit niet in 1 topic ???????? waarom moeten er 6 topics komen.

veenman
10/08/05, 15:52
"Alle aanspraken die na 5 oktober 2005 worden ingediend die een oorsprong hebben van voor 5 augustus 2005 zullen helaas worden afgewezen. Dus wees op tijd en meld je problemen."
Dit is kul, als er een overeenkomst is, dan moet websspace deze gewoon uitdienen/nakomen. Dat ze zijn overgenomen door GNS-NL veranderd daar helemaal niks aan.

Verder is het niet correct en onetisch om iets te roepen als: Indien er overeenkomsten zijn met websspace moet je dat als klant melden, en nog voor een bepaalde datum ook en anders bekijk je het maar.

Dit is een slecht begin van de overname, maar het is nog niet te laat om dat op een nettere manier recht te zetten.

AlfaHosting
10/08/05, 17:08
Origineel geplaatst door Websspace
Beste Forum leden,

Alle lopende afspraken, diensten worden door ons voortgezet. Zoals al door mijn voorganger aangegeven zal de websspace formule worden voorgezet doch met een andere achtergrond.

Ik verzoek een ieder die meent rechten, afspraken en/of problemen met websspace te hebben deze via de daarvoor bestemde kanalen bij ons kenbaar maakt opdat wij deze kunnen meenemen in de afwikkeling van de overname.

Alle aanspraken die na 5 oktober 2005 worden ingediend die een oorsprong hebben van voor 5 augustus 2005 zullen helaas worden afgewezen. Dus wees op tijd en meld je problemen.

Met vriendelijke groet

Management team GNS-NL


Ik denk niet dat je dat juridisch gaat kunnen verdedigen, even zelf een datum bepalen en dat op WHT posten.