PDA

Bekijk Volledige Versie : Nettuning.nl



germane
07/08/05, 11:54
Hallo,

wie kennt dit nieuwe bedrijf Nettuning.nl ,zijn ook al in Zweden en Zwitzerland sinds 1999, nu ook in nederland,

zij bieden van alles en als ik goed heb met snelle verbindingen(9.6Gbit)

graag u reactie

crazycoder
07/08/05, 12:23
Kennen? Nee. Maar laten we eens kijken....
nettuning.nl:
ns1.nettuning.nl 83.233.41.5
Ripe:
Net-Tuning-SE-1 83.233.41.0 - 83.233.41.31
Hmmm dat zijn niet zo erg veel ip adressen..

ns2.nettuning.nl 213.84.160.99
Ripe:
xs4all ADSL...........

ns3 (niet bekend bij SIDN):
145.53.182.226
Ripe: Planet ADSL

Nettuning.ch:
zelfde DNS

IP van www.nettuning.nl: 83.233.41.5
IP van www.nettuning.ch: 83.233.41.5

Verder hebben ze maar 1 MX record...

Mogelijk hebben zij nog meer IP ranges, uitgaande van de openbaar aanwezige gegevens die ik snel kon vinden weet ik niet wat ik ervan moet denken... Op zich hoeft het niet slecht te zijn, maar ik heb mijn twijfels bij het achter ADSL verbindingen zetten van DNS servers..
Ongetwijfeld kunt u bij nettuning.nl meer informatie krijgen.

Euro-Servers
07/08/05, 12:41
Waarom post je dit zowel in het Webhosting Forum als hier??

s.vossen
07/08/05, 12:49
Spam?

Daarnaast bestaat het domein in zijn/haar profiel niet...

flen
07/08/05, 12:52
Er is geen hoster in Nederland die kan zeggen dat zij een datacentrum voorzichzelf ter beschikking hebben

Superior? Concepts-ICT? BIT? Unilogic Networks? Euro IP? etc...

germane
07/08/05, 12:53
sorry

germane
07/08/05, 12:54
dacht ik ook Flen,

TSG-Hans
07/08/05, 13:19
Origineel geplaatst door germane
dacht ik ook Flen,

Durf te wedden dat TS hetzelfde IP adres heeft als die 9,6 Gbit ADSL aansluiting van nettuning.nl

Furbster
07/08/05, 13:24
Zowel Germane als Nettuning komen uit Alkmaar...

ju5t
07/08/05, 13:33
In 1999 kochten 3 jongen ondernemers een van de bekenste monumenten van de stad ´Atom Real´, dit is een atoom bunker uit de 2de wereld oorlog! Zodra je binnen loopt langs de beveliging kom je na 15 minuten lopen bij de eerste server suite.

15 minuten lopen, lijkt me erg handig.

http://www.nettuning.se/

Ze zijn actief in Zweden zonder domeinnaam daar, allemaal erg onlogisch.

http://www.nettuning.nl/content/view/13/35/

Hier kraken ze ondernemers die zouden werken vanuit hun zolderkamer af, terwijl ze zelf gebruik maken van ADSL voor hun DNS? Klinkt allemaal niet erg geloofwaardig.

Mike.B
07/08/05, 13:34
Hoi allemaal,

Er vriendelijk zijn jullie altijd :d

Maar goed ik ben een van de medewerkers van Net Tuning, en was nooit van plan om mijn hier te registreren totdat ik een bericht las dat ik een beetje negatief vind.


Durf te wedden dat TS hetzelfde IP adres heeft als die 9,6 Gbit ADSL aansluiting van nettuning.nl
ns2 is op een adsl lijn simpel wel omdat onze box in het port80.se datacentrum problemen heeft en wij dus even een ns2 nodig hadden...daarbuiten is ns3 slechts een test server en dus niet geregistreerd.

Dus 9,6gbit ADSL is beetje nep dat u dat zegt, aangezien iedereen kan zien dat ns1gewoon bij nettuning draaid en dus op het 9,6gbit netwerk, om precies te zijn een SMT-1 Backbone verdeeld in tier-1 backbones...

En over de iptjes, dat is alleen het Colo block, als je goed zou lezen was dat ook duidelijk geweest. Jammer dat dit forum meer bedoeld is om af te zeiken dan om advies of een gegronde mening te geven. Hoewel ik gelukkig ook veel goeie adviesen zie her en der.

In iedergeval een fijne dag iedereen!

M.v.g
Net Tuning Group

germane
07/08/05, 13:36
uit alkmaar komen maakt je verdacht????


laat maar en bedankt

Mike.B
07/08/05, 13:40
Origineel geplaatst door getUP


15 minuten lopen, lijkt me erg handig.

http://www.nettuning.se/

Ze zijn actief in Zweden zonder domeinnaam daar, allemaal erg onlogisch.

http://www.nettuning.nl/content/view/13/35/

Hier kraken ze ondernemers die zouden werken vanuit hun zolderkamer af, terwijl ze zelf gebruik maken van ADSL voor hun DNS? Klinkt allemaal niet erg geloofwaardig.

nettuning = labs2 www.labs2.se

En inderdaad, de hele branch is verziekt door kinderen.

En bent u ooit wel eens in een bunker geweest? dan zou u weten dat alleen du muren al 30 meter dik zijn...en daarna komt eerst de NOC en de Administratie.

s.vossen
07/08/05, 13:45
Origineel geplaatst door Mike.B
Hoi allemaal,
Maar goed ik ben een van de medewerkers van Net Tuning, en was nooit van plan om mijn hier te registreren totdat ik een bericht las dat ik een beetje negatief vind.


Hoe komt je dan zo snel hier met een bericht? Germane is hier nog maar net actief en nu kom jij als personeel zijnde van Net Tuning toevallig even kijken omdat er een negatief bericht is...?

Mike.B
07/08/05, 13:48
Ik lees hier elke dag, zoals op vele webhost forums...je moet toch de markt in de gaten houden...niet?

Jullie gaan bij 5 van de 10 berichten altijd uit van het negatieve...mischien het probleem bij uzelf zoeken?

germane
07/08/05, 13:48
ik wil hier niets verkopen, getUp: Klinkt allemaal niet erg geloofwaardig jij ook niet,
Furbster :
Zowel Germane als Nettuning komen uit Alkmaar,jij zeker niet???

Mike.B
07/08/05, 13:52
Hoi germane,

Als u meer informatie wilt over Net Tuning raad ik u aan contact op te nemen met onze helpdesk, een van onze mederwerkers hebben altijd een antwoord voor u klaar.

U kunt zich ook laten adviseren door deze mannen, maar die hebben zelf ook een wehost bedrijf en praten dus alleen vanuit hun eigen belang.

M.v.g
M.Buderath

germane
07/08/05, 13:53
Hoe komt je dan zo snel hier met een bericht? Germane is hier nog maar net actief en nu kom jij als personeel zijnde van Net Tuning toevallig even kijken omdat er een negatief bericht is...?

s.vossen heeft u ook iets te zeggen .......??? ik bedoel nuttigs

TSG-Hans
07/08/05, 13:54
Altijd lachwekkend die scholiertjes die zich hier even groot proberen voor te doen :D

Mike.B
07/08/05, 13:56
Origineel geplaatst door flen


Of de enige?

Onderneming:
Handelsna(a)m(en) :Net Tuning
Rechtsvorm :Eenmanszaak
Adres :Lotharingenweg 92, 1827BK Alkmaar
Telefoonnummer :06-19770954
Domeinnaam :www.nettuning.nl
E-mailadres :info@nettuning.nl
Datum vestiging :22-06-2005
Bedrijfsomschrijving :Hosting; ontwerpen, bouwen en onderhouden van
websites; automatiseringsadviesbureau
Werkzame personen :1

Ik ga steeds minder geloven van het 9,6 Gbit netwerk, eigen datacenter, etc... Maargoed.

De rechtsvorm van een bedrijf zegt iets over het personeel??

Lees is even hoeveel medewerkers je mag hebben bij een eenmans zaak....dat zijn er dus 10

Maar goed ik ga stoppen met het ´mijne is grooter´ spelletje...elke persoon die op dit forum advies vraagt of zoekt, komt er even goed niet uit!

germane
07/08/05, 13:58
Mike van Nettuning bedankt ,

ik wist niet dat het forum door webhostingsbedrijven woord gebruikt,ik dacht meer an gebruikers

crazycoder
07/08/05, 14:51
Origineel geplaatst door Mike.B


De rechtsvorm van een bedrijf zegt iets over het personeel??

Lees is even hoeveel medewerkers je mag hebben bij een eenmans zaak....dat zijn er dus 10

Maar goed ik ga stoppen met het �mijne is grooter� spelletje...elke persoon die op dit forum advies vraagt of zoekt, komt er even goed niet uit!
Telefoonnummer: +31(0)318505023 schat zo in dat het kengetal 0318 is? Ede en omgeving...
Dacht dat 072 het kengetal van Alkmaar was..
Het headquarter in Zwitserland heeft alleen telefoon, geen fax. Het headquarter in Zweden heeft zelfs geen adres.
http://www.nettuning.net/contact.html

Ja er komen hier o.a. aanbieders van hosting en die kunnen vrij harde kritiek uitten.. In ieder geval gaan ze altijd even rondkijken wat ze vinden.

In ieder geval is een deel van het verhaal op jouw/jullie website niet netjes (om het zachtjes uit te drukken). Met name dit:
http://www.nettuning.nl/content/view/13/35/

Of er klopt inderdaad iets niet, of je heb alleen de schijn ongelofelijk tegen.

Mike.B
07/08/05, 15:08
+ 41 41 4441324 fax

Inderdaad beetje slordig dat we dat er niet bij hebben gezet, gelukkig bestaat .net .nl pas net en kunnen dat soort dingen voorkomen.

Zoals eerder gezegd, als je al de moeite neemt zo lang door te hammeren op iets bekijk alles dan wel goed, nettuning = labs2 in sweden is het concept ontstaan. Net Tunin draaid namelijk op deze ASN as29518 kortom er is dus geen nettuning.se HQ ... dus niet gelijk zo aanvallend alsof ik hier de boel zit op te lichten.

En is het zo vreemd dat de hoofd vestiging ergens anders is dan de HelpDesk ?

En tja ons verhaal over de webhosting branche liegt er niet om, zoals je zelf zegt er komen hier aanbieders met keiharde kritiek...net zoals ik in mijn verhaal schrijf over een aantal webhosting bedrijven, ook kritiek dus.

AlfaHosting
07/08/05, 15:14
Origineel geplaatst door germane
Hallo,

wie kennt dit nieuwe bedrijf Nettuning.nl ,zijn ook al in Zweden en Zwitzerland sinds 1999, nu ook in nederland,

zij bieden van alles en als ik goed heb met snelle verbindingen(9.6Gbit)

graag u reactie

Hoi Germane,

Ik zou beetje opassen met het bedrijf dat blijkbar al van 1999 bestaat maar waarvan het domein pas in september verleden jaar geregistreerd is (nettuning.net).

Dotdns
07/08/05, 15:14
http://www.nettuning.nl/content/view/13/35/
Waarin onderscheid Net Tuning zich van andere bedrijven?

wat je ziet is wat je krijgt !
___________________________________________
We zien en ruiken iets wat niet zo pluis is ! , ids dit dan ook wat we krijgen..?

___________________________________________
Dit wordt een topic enkel voor mensen uit Alkmaar
Dit is ook niet zo normaal..??
Ze hebben allemaal maar 4 a 5 berichten ,
Berichten volgen allemaal goed op...
Komen allemaal uit alkmaar..
Te verdacht...

Mike.B
07/08/05, 15:22
Nou dit gaat werkelijk nergens heen,

nettuning aka labs2 bestaat sinds 1999 in zweden en zwitserland.

En veder is alles al besproken, en genegeerd door jullie dus prima zo.

Succes veder met whatever je doet de hele dag!

AlfaHosting
07/08/05, 15:28
Ik heb net even je adres van jullie datacenter opgezocht ... blijkt dat daar viaeurope.se op gevestigd is. Wat hebben jullie dan met hen te maken ... en hun gebouw lijkt helemaal niet op een bunker zoals op jullie site beschreven :)

Besöksadress : Erikbergsparken 1, 114 34 Stockholm
Postadress : Erikbergsparken 1, 114 34 Stockholm
Telefon 08-200 240 Fax 08-5280 9580 info@viaeuropa.net
Kundtjänst Telefon:08-200 240

Danny_T
07/08/05, 15:28
Heren collega's,

Kritiek is mogelijk, uiting van vrijheids meningen. Maar het moet niet in de negatieve sfeer van een bedrijfsvoering zijn waarbij een bedrijf hinder kan ondervinden in het werven van klanten. Indien van toepassing kan er naar de rechter worden gestapt.

Binnen kort is de ns2 weer up waar die hoort te draaien.

@mario: "waarvan het domein pas in september verleden jaar geregistreerd is (nettuning.net)."

Creation Date: 09-Jul-2005
Expiration Date: 09-Jul-2006

Even de whois database gebruiken :-)


Vriendelijke groet,

Technisch medewerker.

AlfaHosting
07/08/05, 15:29
Origineel geplaatst door Mike.B
Nou dit gaat werkelijk nergens heen,

nettuning aka labs2 bestaat sinds 1999 in zweden en zwitserland.

En veder is alles al besproken, en genegeerd door jullie dus prima zo.

Succes veder met whatever je doet de hele dag!

Als het al van 1999 bestaat en het domein nog maar van verleden jaar, onder welke naam bestonden jullie vroeger dan ?

ju5t
07/08/05, 15:29
Gut gut, speel kwartier over? Ik kom niet geloofwaardig over omdat ik zeg wat ik zie? Misschien is het dan toch tijd voor een bril.


En inderdaad, de hele branch is verziekt door kinderen.

En bent u ooit wel eens in een bunker geweest? dan zou u weten dat alleen du muren al 30 meter dik zijn...en daarna komt eerst de NOC en de Administratie.

Bunker, wat is dat? Ik kom nooit buiten. Komop je kunt zien dat ik uit omgeving Alkmaar kom, beter gezegd nog iets meer richting het noorden - en daar staan er nog genoeg. Een bunker met muren van 30 meter dik ben ik nog niet tegen gekomen. Maar een kwartier lopen is lang - beter nog - in een kwartier loop ik wel ruim een kilometer en je gaat mij niet wijsmaken dat die bunker een kilometer in de lengte of breedte is.


Géén Datalimiet bij veel pakketen, zonder vreemde Fair Use Policy

Jullie hebben gratis bandbreedte? Mooi - is het goed als ik een aantal live streaming servers kom ophangen bij jullie? Nogmaals, dit alles is niet erg geloofwaardig.

Danny_T
07/08/05, 15:36
Origineel geplaatst door getUP
Jullie hebben gratis bandbreedte? Mooi - is het goed als ik een aantal live streaming servers kom ophangen bij jullie? Nogmaals, dit alles is niet erg geloofwaardig.

Vraag maar offerte aan dan merk zie je het vanzelf.

AlfaHosting
07/08/05, 15:40
Origineel geplaatst door Danny_T


Vraag maar offerte aan dan merk zie je het vanzelf.

En dan nog even mijn open vraag :

Ik heb net even je adres van jullie datacenter opgezocht ... blijkt dat daar viaeurope.se op gevestigd is. Wat hebben jullie dan met hen te maken ... en hun gebouw lijkt helemaal niet op een bunker zoals op jullie site beschreven

Besöksadress : Erikbergsparken 1, 114 34 Stockholm
Postadress : Erikbergsparken 1, 114 34 Stockholm
Telefon 08-200 240 Fax 08-5280 9580 info@viaeuropa.net
Kundtjänst Telefon:08-200 240

Danny_T
07/08/05, 15:44
Origineel geplaatst door Mario


En dan nog even mijn open vraag :

Ik heb net even je adres van jullie datacenter opgezocht ... blijkt dat daar viaeurope.se op gevestigd is. Wat hebben jullie dan met hen te maken ... en hun gebouw lijkt helemaal niet op een bunker zoals op jullie site beschreven
[/email]
Kundtjänst Telefon:08-200 240

viaeurope.se is een bedrijven complex.
Waar een boel bedrijven zijn gevestigd.
Net Tuning dus ook met eigen data center in een bunker op dat complex.

crazycoder
07/08/05, 15:45
Origineel geplaatst door Mike.B
+ 41 41 4441324 fax

Inderdaad beetje slordig dat we dat er niet bij hebben gezet, gelukkig bestaat .net .nl pas net en kunnen dat soort dingen voorkomen.

Zoals eerder gezegd, als je al de moeite neemt zo lang door te hammeren op iets bekijk alles dan wel goed, nettuning = labs2 in sweden is het concept ontstaan. Net Tunin draaid namelijk op deze ASN as29518 kortom er is dus geen nettuning.se HQ ... dus niet gelijk zo aanvallend alsof ik hier de boel zit op te lichten.

En is het zo vreemd dat de hoofd vestiging ergens anders is dan de HelpDesk ?

En tja ons verhaal over de webhosting branche liegt er niet om, zoals je zelf zegt er komen hier aanbieders met keiharde kritiek...net zoals ik in mijn verhaal schrijf over een aantal webhosting bedrijven, ook kritiek dus.
Aanvallend? ik? JIJ/jullie vermeld(en) zelf allerlei zaken op jouw/jullie website. Als je daarmee geconfronteerd wordt dan moet je jezelf niet aangevallen voelen.

Hoofdvestiging en helpdesk kunnen heel goed in andere plaatsen zitten. Het door mij genoemde nummer is overigens van de verkoop afdeling. En ja, die kan ook op een andere plaats zitten dan de hoofdvestiging. Als het KvK uittreksel wat ik langs zag vliegen klopt dan vraag ik mezelf af waarom dat bij de KvK nog niet bekend is.

Het verschil tussen de kritiek die op jouw/jullie site staat en wat hier over nettuning geschreven wordt is dat jij/jullie een algemeen verhaal afsteken en dat alles wat hier neergeschreven wordt alleen betrekking heeft op jou/jullie.

Overigens, jij/jullie bent/zijn (nog) geen lid van SIDN. Lees zelf maar na wat het volgens je eigen verhaal wil zeggen ;-)

TSG-Hans
07/08/05, 15:51
Origineel geplaatst door flen

....

Ik ben redelijk bekend in Alkmaar en de Lotharingenweg is een straat in een woonwijk, simpele rijtjeswoningen :)

ju5t
07/08/05, 15:51
En is de Lotharingenweg niet gewoon in Daalmeer? Een woonwijk dus?

Edit: 2 tellen te laat.

germane
07/08/05, 15:53
ik wist niet dat een vraag over Nettuning deze negative reacties van andere webhostingsbedrijven ......... jammer,

ik weet nu war ik niet moet wezen.......ook bedankt,

ik weet wel dat bunkers tot diep in de grond bebouwt zijn, er zijn er bij die hebben zelfs 5 verdiepingen en meer......

ik weet nu alles van Nettuning en ga zeker kijken.......

Danny_T
07/08/05, 15:54
Origineel geplaatst door crazycoder
Overigens, jij/jullie bent/zijn (nog) geen lid van SIDN. Lees zelf maar na wat het volgens je eigen verhaal wil zeggen ;-)

Waarom moet je lid zijn van SIDN?

Er zijn genoeg hosting bedrijven die geen deelname bij het SIDN hebben.
Er zijn genoeg bedrijven die elders een deelname hebben.

Een gezonde bedrijfsvoering kan best zonder SIDN deelname.

crazycoder
07/08/05, 15:57
Origineel geplaatst door Danny_T


Waarom moet je lid zijn van SIDN?

Er zijn genoeg hosting bedrijven die geen deelname bij het SIDN hebben.
Er zijn genoeg bedrijven die elders een deelname hebben.

Een gezonde bedrijfsvoering kan best zonder SIDN deelname.
Ik stel helemaal niet dat je lid moet zijn van SIDN, dat doen jullie :-)
http://www.nettuning.nl/content/view/13/35/

Danny_T
07/08/05, 15:57
Origineel geplaatst door Dominior


Ik ben redelijk bekend in Alkmaar en de Lotharingenweg is een straat in een woonwijk, simpele rijtjeswoningen :)

Werken kan tegenwoordig ook vanuit thuis.
Doe ik ook al jaren.

De helpdesk/fax draait hier en word naar dienstdoende helpdesk medewerker doorgeschakeld.

Nog meer weten? me pincode krijg je niet :)

Mike.B
07/08/05, 15:59
Zo hier is aardig door geschreven....

1. Er staat dat het vreemd is als een Nederlands hosting bedrijf gevestigd is met zijn servers in een nederlands datacentrum geen lid is van SIDN...een van de punten waarop een klant zou kunnen belissen of dit de juiste hoster is voor hem of haar, omdat het hoe dan ook iets zegt over het bedrijf.

2. Inderdaad de Lotharingenweg is een gewoon huis, kom is gezellig op de koffie, rijden we daarna naar de helpdesk en kunnen jullie allemaal kennis maken met die mooie dames en heren (moccht er een vrouw bij zijn :D) j/k

3. Ik vind dit allemaal wel erg ver gaan voor een vraag to menings uiting.

s.vossen
07/08/05, 16:00
Origineel geplaatst door Danny_T


Werken kan tegenwoordig ook vanuit thuis.
Doe ik ook al jaren.

De helpdesk/fax draait hier en word naar dienstdoende helpdesk medewerker doorgeschakeld.

Nog meer weten? me pincode krijg je niet :)

En dan is er iets mis als mensen vanuit huis, vanuit hun zolderkamer, werken??? :huh:

Danny_T
07/08/05, 16:01
Origineel geplaatst door crazycoder

Ik stel helemaal niet dat je lid moet zijn van SIDN, dat doen jullie :-)
http://www.nettuning.nl/content/view/13/35/

Jep, omdat het wel de planning is.

En om het helemaal af te maken, hebben we de websites opgegezet om klanten te werven. Er word nog druk gewerkt aan vele aspecten achter de schermen.

Klanten? Ja hoor we hebben tevreden klanten.

Technotop
07/08/05, 16:02
Origineel geplaatst door Danny_T


Werken kan tegenwoordig ook vanuit thuis.
Doe ik ook al jaren.

De helpdesk/fax draait hier en word naar dienstdoende helpdesk medewerker doorgeschakeld.

Nog meer weten? me pincode krijg je niet :)

Jullie spreken je zelf tegen op een aantal punten:



of jonge scholieren die op hun zoldertje wat oude pctjes hebben staan en zo voor zeer lage prijzen hosting ´diensten´ aanbieden,


Zoldertje, dus gewoon van uit de kamer. Julile dus ook?


Bedrijf vrijwel altijd in Amsterdam e.o Rotterdam etc daar zijn immers de groote knooppunten in nederland.
Jullie zitten in alkmaar? Dus ook geen Amsterdam of Rotterdam...


- Lid van SIDN (bij niet-nederlandse datacentrums hoeft dit niets te zeggen over het bedrijf)
Jullie zijn ook geen lid...

Wij bieden ook zelf webhosting diensten aan, maar omdat we net zijn begonnen (3 maanden) is de 180 euro per kwartaal te hoog... dus ja zegt totaal niks van de service....

Volgens mij moeten jullie je eens verdiepen in de webhosting wereld, het komt erg amateuristisch over.

Oohja en dit:



- Eigen serverruimtes of datacentrums, dus geen virtual ISP model zoals resellers etc


De grootste onzin die ik ooit heb gehoord, echt pff hoe durf je dat te zeggen eigenlijk.

99% van alle webhosting aanbieders in Nederland heeft geen eigen Datacenters. En 90% heeft geen eigen server ruimtes.

Racks tuurlijk, maar wat zegt dat over de kwaliteit? Helemaal niks.

Ik snap echt niet waar jij deze onzinnige informatie dan uit haalt.

AlfaHosting
07/08/05, 16:05
Origineel geplaatst door Danny_T


viaeurope.se is een bedrijven complex.
Waar een boel bedrijven zijn gevestigd.
Net Tuning dus ook met eigen data center in een bunker op dat complex.

Het wordt steeds gekker. Dus op dit gebouw http://www.viaeuropa.net/index.htm ... is een bunker waar jullie een datacenter in hebben ?

Nog vreemder is dat Erikbergsparken nummer 1, zoals door jullie site aangegeven is, helemaal geen bedrijvencomplex is. Enkel Viaeuropa.net zit hier.

Mike.B
07/08/05, 16:07
Loool,

Jullie lezen wat jullie willen lezen, want er staat namelijk WEL en NIET-Nederlandse datacentrums. Dat is een groot verschil

En ik denk dat jij zowiesi je eens moet verdiepen in dit verhaal al wil je zeggen dat wij de servers hosten op zolder. Een simpele whois wijst uit naar een eigen netwerk en appart block voor colo. Maarja de positieve dingen zijn niet belangrijk, want dan kunnen jullie niet afzeiken.

een goed voorbeeld van een soort gelijk vehaal vind je op plant.nl en nog een paar...ik heb even gezocht met google en er zijn aardig wat gerenomeerde bedrijven met een soort gelijke menig.

Vreemd genoeg die bedrijven zitten hier niet mee slap te lullen over wie de grootse heeft...waarom? zoiets doe je niet!

AlfaHosting
07/08/05, 16:12
Origineel geplaatst door Mike.B
Loool,

Jullie lezen wat jullie willen lezen, want er staat namelijk WEL en NIET-Nederlandse datacentrums. Dat is een groot verschil

En ik denk dat jij zowiesi je eens moet verdiepen in dit verhaal al wil je zeggen dat wij de servers hosten op zolder. Een simpele whois wijst uit naar een eigen netwerk en appart block voor colo. Maarja de positieve dingen zijn niet belangrijk, want dan kunnen jullie niet afzeiken.

een goed voorbeeld van een soort gelijk vehaal vind je op plant.nl en nog een paar...ik heb even gezocht met google en er zijn aardig wat gerenomeerde bedrijven met een soort gelijke menig.

Vreemd genoeg die bedrijven zitten hier niet mee slap te lullen over wie de grootse heeft...waarom? zoiets doe je niet!

Ik denk dat met een beetje meer correcte informatie dit zelf had kunnen vermijden. Zoals onder andere :

Het wordt steeds gekker. Dus op dit gebouw http://www.viaeuropa.net/index.htm ... is een bunker waar jullie een datacenter in hebben ? Nog vreemder is dat Erikbergsparken nummer 1, zoals door jullie site aangegeven is, helemaal geen bedrijvencomplex is. Enkel Viaeuropa.net zit hier.

Mike.B
07/08/05, 16:13
En over die bunker, ze hebben er heus geen brievenbus in geboord, en dus word de post daar bezorgd.

En als je het zo goed weet, dan bel je ze op vraag je naar Pali Horvat en vertel hem dan maar dat je het niet uit kan staan dat het datacentrum en het post adres niet hetzelfde zijn.

Dit is mijn laaste bericht, mochten er veder negatieve invloeden voor komen uit dit verhaal kom ik hier zeker nog op terug met u allen.

crazycoder
07/08/05, 16:13
Origineel geplaatst door Mike.B
Zo hier is aardig door geschreven....

1. Er staat dat het vreemd is als een Nederlands hosting bedrijf gevestigd is met zijn servers in een nederlands datacentrum geen lid is van SIDN...een van de punten waarop een klant zou kunnen belissen of dit de juiste hoster is voor hem of haar, omdat het hoe dan ook iets zegt over het bedrijf.

Dat vat ik dus niet. Waarom zou dit dan niet gelden voor een bedrijf met servers in een netwerk buiten Nederland?


Origineel geplaatst door anny_T
Jep, omdat het wel de planning is.

En om het helemaal af te maken, hebben we de websites opgegezet om klanten te werven. Er word nog druk gewerkt aan vele aspecten achter de schermen.

Klanten? Ja hoor we hebben tevreden klanten.
In de planning? Dat is mooi. Maar alleen de feiten tellen, niet wat jij/jullie van plan bent/zijn.

Er is niemand die zegt dat jullie geen klanten hebben.

Danny_T
07/08/05, 16:14
Origineel geplaatst door trebbor
Zoldertje, dus gewoon van uit de kamer. Julile dus ook?

Dat zie je verkeerd. thuiswerken is wat anders dan een hobby voeren op de zolder.



Jullie zitten in alkmaar? Dus ook geen Amsterdam of Rotterdam...

Nee, het zijn thuiswerk plekken. Zoals je hieronder ook al schreef,
als je begint met een bedrijfsvoering heb je niet al te veel budget.
Dus een officieel kantoor pand/ruimte is er nog niet.
Als deze bestaat zal de KvK gegevens ook aangepast worden samen met andere zaken zoals de helpdesk en dergelijke.


Jullie zijn ook geen lid...

Wij bieden ook zelf webhosting diensten aan, maar omdat we net zijn begonnen (3 maanden) is de 180 euro per kwartaal te hoog... dus ja zegt totaal niks van de service....

Volgens mij moeten jullie je eens verdiepen in de webhosting wereld, het komt erg amateuristisch over.


Juist, SIDN deelname is een hoge prijs. maar deze deelname komt er wel degelijk in de toekomst.

Verder is het helemaal niet amateuristisch, dat komt door deze forum thread.

Bij deze stop ik met het posten in deze thread daar het een gezonde bedrijfs voering kan schaden doordat collega bedrijven negatieve reklame maken van een gezond bedrijf. neem maar van ons aan dat alles in orde is en wil je het zeker weten word dan gewoon klant en zie het met eigen ogen.

Bedankt allemaal en suc6 met jullie eigen bedrijfs voeringen.

flen
07/08/05, 16:16
Origineel geplaatst door Danny_T



Juist, SIDN deelname is een hoge prijs. maar deze deelname komt er wel degelijk in de toekomst.


Dit snap ik dan weer niet hé, jullie hebben een eigen datacenter waarbij je al zo 15 minuten moet lopen voordat je bij de eerste ruimte bent, een flink pand dus. Een eigen netwerk, meerdere kantoren ergens (met aparte helpdesk, sales, wat staat er allemaal nog meer in dit topic)... Maar 150 euro per kwartaal is een hoog tarief?

Technotop
07/08/05, 16:16
Origineel geplaatst door Mike.B
Loool,

Jullie lezen wat jullie willen lezen, want er staat namelijk WEL en NIET-Nederlandse datacentrums. Dat is een groot verschil

En ik denk dat jij zowiesi je eens moet verdiepen in dit verhaal al wil je zeggen dat wij de servers hosten op zolder. Een simpele whois wijst uit naar een eigen netwerk en appart block voor colo. Maarja de positieve dingen zijn niet belangrijk, want dan kunnen jullie niet afzeiken.

een goed voorbeeld van een soort gelijk vehaal vind je op plant.nl en nog een paar...ik heb even gezocht met google en er zijn aardig wat gerenomeerde bedrijven met een soort gelijke menig.

Vreemd genoeg die bedrijven zitten hier niet mee slap te lullen over wie de grootse heeft...waarom? zoiets doe je niet!

Ik ken niemand die van huis uit zijn servers heeft staan, gaat er om dat je zegt jongeren die bezig zijn van huis uit.

Dit doen jullie zelf ook, positieve dingen... mwa zijn die er wel? Ja die zijn er er zitten dingen bij die wel kloppen maar die ieder mens zelf ook wel weet.

Gaat er om dat je je zelferg proffesioneel acht tegenover de normale webhoster.

En zeker niet veel klanten:



Blacklist Status: Clear
Record Type: IP Address
IP Location: Sweden Sweden - Net Tuning Colo
Reverse IP: Web server hosts 3 websites (reverse ip tool requires free login)
Reverse DNS: not set


3 domeinen? 2 van je zelf dus 1 klant?

Verder gaat er er mij om dat die feiten op de website niet kloppen...

maarja dat is mijn mening.

Ik laat het hier ook bij.

ju5t
07/08/05, 16:17
Als je begint met bedrijfsvoering? Jullie zijn sinds 1999 bezig - succesvol, volgens jullie site - en dan is er geen budget om hier een behoorlijk kantoorpand te huren?

Dotdns
07/08/05, 16:18
Aanvallend? ik? JIJ/jullie vermeld(en) zelf allerlei zaken op jouw/jullie website. Als je daarmee geconfronteerd wordt dan moet je jezelf niet aangevallen voelen.

Bah , ze zitten toch lekker in een bunker van 15min lang wandelen ...
Ze kunnen heel goed tegen zo'n aanval :D

Mike.B

Vreemd genoeg die bedrijven zitten hier niet mee slap te lullen over wie de grootse heeft...waarom? zoiets doe je niet!
Nee dat doen jullie !
Waarin onderscheid Net Tuning zich van andere bedrijven?

Komaan man , zie je niet dat je heel de meute op je kop krijg , hoe meer je lul , hoe meer zal je krijgen.
Het best is voor je dat je zwijg.
Of geloof je nou echt in je eigen leugens...
Het verhaal gaat zo gaan dat Net tuning ondergegaan is .
Tja ze hebben plaats in hun bunker !

Hebben jullie niet s***m op bezoek gehad..?

Danny_T
07/08/05, 16:20
Origineel geplaatst door flen
Maar 150 euro per kwartaal is een hoog tarief?

1 woord: budget.
Inverstering kost geld.

SIDN is geen prioriteit.

TSG-Hans
07/08/05, 16:21
@flenn, jij hebt een aantal malen de kvk gegevens gepost, die weer verdwenen? Hoe oud is nu de eigenaar van deze toko?

Technotop
07/08/05, 16:21
Origineel geplaatst door Dominior
@flenn, jij hebt een aantal malen de kvk gegevens gepost, die weer verdwenen? Hoe oud is nu de eigenaar van deze toko?

van 1985 20 19/20/21 jaar

Danny_T
07/08/05, 16:22
Origineel geplaatst door trebbor
3 domeinen? 2 van je zelf dus 1 klant?


Als je het wilt wilt weten er draaien 20+ domeinen.

AlfaHosting
07/08/05, 16:24
1 tip voor nettuning .. speel nu gewoon even open kaart en alles is voorbij. Het gaat anders alleen maar erger worden.

Technotop
07/08/05, 16:24
Origineel geplaatst door Danny_T


Als je het wilt wilt weten er draaien 20+ domeinen.

Hoezo kom ik maar op deze uit:

3 domains found on 83.233.41.5
Showing all 3.

Website
www.Bazaarbuster.com
www.Itseuroswiss.com
www.Nettuning.net

Lijkt me toch duidelijk dat er maar 3 zijn op die server.

BTW daar gaat het me niet echt om, ik ben uit gepraat. Ik weet genoeg.

Danny_T
07/08/05, 16:25
Origineel geplaatst door getUP
Als je begint met bedrijfsvoering? Jullie zijn sinds 1999 bezig - succesvol, volgens jullie site - en dan is er geen budget om hier een behoorlijk kantoorpand te huren?

Nog even voor de orde,

Net Tuning | NL is een apparte tak.
Net Tuning | CH is een apparte tak.
Net Tuning | Net is een apparte tak.

Noem het maar: zelfstandige vestigingen in een groep die heet Net Tuning Group.
Deze group bestaat al vanaf 1999. Wij zijn er deze zomer bij gekomen.

flen
07/08/05, 16:26
Origineel geplaatst door trebbor


Hoezo kom ik maar op deze uit:

3 domains found on 83.233.41.5
Showing all 3.

Website
www.Bazaarbuster.com
www.Itseuroswiss.com
www.Nettuning.net

Lijkt me toch duidelijk dat er maar 3 zijn op die server.

Waarmee bekijk je dat...?

germane
07/08/05, 16:26
laat maar weten wat andere beter hebben dan Nettuning,
ik ben maar een leek, beter nog wat heeft Nettuning niet

Danny_T
07/08/05, 16:27
Origineel geplaatst door trebbor


van 1985 20 19/20/21 jaar


Ik ben 34, mijn CV zien? sta je stijl van achter over :)

TSG-Hans
07/08/05, 16:27
Bedankt Flen :)

De eigenaar van deze toko is dus 19.

Welkom Net Tuning in de Wondere Wereld van Webhosting :D

Mike.B
07/08/05, 16:29
Denk je dat wij 27.000 klanten hostne op 1 server? zoals overal staat .nl is NIEUW.

En waarom zouden wij met gelden vanuit andere divisies kantooren gaan kopen? voor welke klant? jullie hebben totaal geen verstand van bedrijven, en zeker niet van een juiste manier van je mening uiten...zoals eerder gezegd ik stop met posten, alleen vind het moeilijk om te zeggen laat maar terwijl jullie dingen speculeren die jullie niet weten, en ook niet kunnen weten, daarvoor moet je namelijk klant zijn en het ervaren.

Zoal ik dit lees hebben jullie jaren ervaring met nettuning in nederland terwijl deze een krappe maand bestaat. Onze porfolio is beter dan menig andere, en profolios liegen gelukkig niet.

Moderator/Admin wilt u mijn a.u.b verwijderen van dit forum. Bedankt

** Ik vind vedern iets negatiefs over dit forum laat dat duidelijk zijn, alleen voor mijn persoonlijk zijn een aantal WHT Addicts gewoon mierene**ers

TSG-Hans
07/08/05, 16:29
Origineel geplaatst door Danny_T



Ik ben 34, mijn CV zien? sta je stijl van achter over :)

Tuurlijk, en je gaat werken voor een jochie van 19 :D

Danny_T
07/08/05, 16:30
Origineel geplaatst door trebbor


Hoezo kom ik maar op deze uit:

3 domains found on 83.233.41.5
Showing all 3.

Website
www.Bazaarbuster.com
www.Itseuroswiss.com
www.Nettuning.net

Lijkt me toch duidelijk dat er maar 3 zijn op die server.

BTW daar gaat het me niet echt om, ik ben uit gepraat. Ik weet genoeg.

Er zijn er meer. je zoekt niet goed of je gebruikt niet de goede tools.

En ze draaien op shared ip.
Meer weten? stuur maar een email dan krijg je de lijst met domein namen.

Technotop
07/08/05, 16:32
Origineel geplaatst door Mike.B
Denk je dat wij 27.000 klanten hostne op 1 server? zoals overal staat .nl is NIEUW.

En waarom zouden wij met gelden vanuit andere divisies kantooren gaan kopen? voor welke klant? jullie hebben totaal geen verstand van bedrijven, en zeker niet van een juiste manier van je mening uiten...zoals eerder gezegd ik stop met posten, alleen vind het moeilijk om te zeggen laat maar terwijl jullie dingen speculeren die jullie niet weten, en ook niet kunnen weten, daarvoor moet je namelijk klant zijn en het ervaren.

Zoal ik dit lees hebben jullie jaren ervaring met nettuning in nederland terwijl deze een krappe maand bestaat. Onze porfolio is beter dan menig andere, en profolios liegen gelukkig niet.

Moderator/Admin wilt u mijn a.u.b verwijderen van dit forum. Bedankt

** Ik vind vedern iets negatiefs over dit forum laat dat duidelijk zijn, alleen voor mijn persoonlijk zijn een aantal WHT Addicts gewoon mierene**ers

Ik wil niemand zwart maken hier maar je zegt steeds het omgekeerde van wat je ergens anders zegt!

het gaat me er totaal niet om hoeveel klanten je hebt, maar ik hoor steeds iets anders...

Ik praat nu tegen jullie 2 persoonlijk en niet over jullie bedrijf.

ju5t
07/08/05, 16:32
Geen verstand van bedrijfsvoering? Dat is nieuw.

Als je alleen werkt - of met z'n 2en - prima. Maar jullie hebben blijkbaar meerdere support medewerkers. Als dat nodig is, kunnen jullie makkelijk huisvesten in een kantoorpand.


Meer weten? stuur maar een email dan krijg je de lijst met domein namen.

Hallo? Privacy?

crazycoder
07/08/05, 16:34
Origineel geplaatst door Danny_T


Nog even voor de orde,

Net Tuning | NL is een apparte tak.
Net Tuning | CH is een apparte tak.
Net Tuning | Net is een apparte tak.

Noem het maar: zelfstandige vestigingen in een groep die heet Net Tuning Group.
Deze group bestaat al vanaf 1999. Wij zijn er deze zomer bij gekomen.
.nl reg: 21 juni 2005
.net reg: 09-Jul-2005 exp: 2006

.nl en .net beiden van dezelfde persoon in Alkmaar.. volgens de whois..

Danny_T
07/08/05, 16:36
Origineel geplaatst door Dominior


Tuurlijk, en je gaat werken voor een jochie van 19 :D

Wat is daar mis mee?
Heb je mijn contrakt gezien?
Wat weet je van onze samen werking?
Doe jij aan leeftijds discriminatie?

pffff nog eff en ik denk dat ik dat ik de advokaat ga inschakelen om deze thread te oordelen en te zien wie er nou de ********************** is.

germane
07/08/05, 16:38
Hallo,

war blijven de reacties, ik denk nog steeds dat Nettuning iets te bieden heeft

Danny_T
07/08/05, 16:38
Origineel geplaatst door getUP
Geen verstand van bedrijfsvoering? Dat is nieuw.

Als je alleen werkt - of met z'n 2en - prima. Maar jullie hebben blijkbaar meerdere support medewerkers. Als dat nodig is, kunnen jullie makkelijk huisvesten in een kantoorpand.



Hallo? Privacy?

Welke privacy? we worden wel erg gescreened hier niet?
Alles is opvraagbaar met de juiste middelen.

Internet en privacy gaan niet samen.

Danny_T
07/08/05, 16:40
Origineel geplaatst door crazycoder

.nl reg: 21 juni 2005
.net reg: 09-Jul-2005 exp: 2006

.nl en .net beiden van dezelfde persoon in Alkmaar.. volgens de whois..

Ja de .nl is voor NL klanten
De .net voor internationale klanten.. had je kunnen natrekken.

TSG-Hans
07/08/05, 16:41
Origineel geplaatst door Danny_T


Wat is daar mis mee?
Heb je mijn contrakt gezien?
Wat weet je van onze samen werking?
Doe jij aan leeftijds discriminatie?

pffff nog eff en ik denk dat ik dat ik de advokaat ga inschakelen om deze thread te oordelen en te zien wie er nou de ********************** is.

Tja, natuurlijk heeft de Net Tuning Group een eigen jurist in dienst :rolleyes:

Danny_T
07/08/05, 16:43
Origineel geplaatst door Dominior


Tja, natuurlijk heeft de Net Tuning Group een eigen jurist in dienst :rolleyes:

Waar staat dat?

iig info die je niks aan gaat.

ju5t
07/08/05, 16:45
Welke privacy? we worden wel erg gescreened hier niet?
Alles is opvraagbaar met de juiste middelen.

Internet en privacy gaan niet samen.

Nee, natuurlijk niet. Klanten hebben geen privacy, sorry.

s.vossen
07/08/05, 16:46
Origineel geplaatst door Danny_T


Waar staat dat?

iig info die je niks aan gaat.

Volgens mij schrik je nu potentiele klanten wel genoeg af en kun je beter even op je woordkeuze/taalgebruik letten. Met een paar dagen is al deze informatie zonder problemen via google te vinden. Als jullie zelf geloven en er van overtuigd zijn dat de informatie op jullie website klopt wens ik jullie nog veel succes met het bedrijf en dat we er nog veel van mogen horen.

crazycoder
07/08/05, 16:46
Origineel geplaatst door Danny_T


Ja de .nl is voor NL klanten
De .net voor internationale klanten.. had je kunnen natrekken.
Gniffel. Ik snap zo ook wel dat de .net op internationale klanten gericht is.

Ze zijn overigens allebei eigendom van DEZELFDE persoon en onder dezelfde bedrijfsnaam.

Dat is vanzelfsprekend niet verboden, maar je moet het dan hier niet voordoen alsof de .net een aparte tak of bedrijf is.

Technotop
07/08/05, 16:46
Origineel geplaatst door Danny_T


Waar staat dat?

iig info die je niks aan gaat.

Dat zeg je net:



pffff nog eff en ik denk dat ik dat ik de advokaat ga inschakelen om deze thread te oordelen en te zien wie er nou de ********************** is.

Furbster
07/08/05, 16:48
Ik heb tot nu toe jullie bedrijf nog niet afgezeken (dat doen jullie zelf wel) en dat ben ik ook niet van plan. Maar een tip, als je wilt adverteren op WHT heb je 25 berichten nodig. Als jullie nog even een uurtje zo door gaan dan hebben jullie die 25 berichten wel.

Dit topic leek bij de start (op 2 plaatsen nog wel) erg veel op reclame. Of dat zo bedoeld was? In ieder geval hebben jullie nu wel veel naamsbekendheid op dit forum ;-)

Via google binnenkort door iedereen eenvoudig te vinden trouwens!

germane
07/08/05, 16:49
getUp war ziet jij bij???

je bent ook uit alkmaar toch????
en dominior jij ziet bij getUP ????

Danny_T
07/08/05, 16:50
Origineel geplaatst door getUP


Nee, natuurlijk niet. Klanten hebben geen privacy, sorry.

Klanten hebben de privacy zelf in de hand.
Alles is na tegaan met de juiste middelen, whois, host, dig, diverse websites en ga zo maar door.

Als jullie met deze middelen niet de 20+ gehoste domeinen kunnen vinden vraag ik me af wat jullie levens ervaringen betreft... zelf kiddo's?



Maar goed....

Technotop
07/08/05, 16:50
Origineel geplaatst door Furbster
Ik heb tot nu toe jullie bedrijf nog niet afgezeken (dat doen jullie zelf wel) en dat ben ik ook niet van plan. Maar een tip, als je wilt adverteren op WHT heb je 25 berichten nodig. Als jullie nog even een uurtje zo door gaan dan hebben jullie die 25 berichten wel.

Dit topic leek bij de start (op 2 plaatsen nog wel) erg veel op reclame. Of dat zo bedoeld was? In ieder geval hebben jullie nu wel veel naamsbekendheid op dit forum ;-)

Via google binnenkort door iedereen eenvoudig te vinden trouwens!

Volgens mij is het BEDRIJF HELEMAAL NIET AFGEKRAAKT... tenminste toen ik alles 10x had doorgelezen en bij de 3e pagina ging reageren ging het toch echt over de personen die er werkte.

Negatieviteit wil ik het dan ook niet echt noemen, volgens mij is het bedrijf dan ook niet de duppe van dit topic, maar eerder gericht op de reacties, en uitspraken van de werknemers.

Over de kwaliteit van de diensten is volgens NIKS gesproken.

Volgens mij alleen over die ene pagina waar een verhaaltje is geplaatst.

Over de tools naar het zoeken, mja wij hebben ook een leven, we zoeken eventjes en geven de info, want met deze tools kan je het wel precies zien ;) Ik kan precies zien hoeveel domeinen er zijn gehost op onze servers, hoezo zou dat dan niet kloppen bij jullie server?

Naja ik kom op 3 uit (heb ook gezegt kan het fout hebben) Gaat me er totaal niet om hoeveel klanten jullie hebben, iedereen begint met 0 klanten toch?

Danny_T
07/08/05, 16:54
Iedereen suc6 met de eigen bedrijfjes.
Bij deze sluit ik het onderwerp af.

Geachte collega's, vriendelijke groet en tot ziens.

Dotdns
07/08/05, 16:55
pffff nog eff en ik denk dat ik dat ik de advokaat ga inschakelen om deze thread

:eek: nu zijn we echt bang hoor...??

Kruip terug in je bunker hol , alvoor jijzelf het bedrijf teveel schaden doet ! want dat doet jijzelf !!

Had je niet gevraag aan mod om je te verwijderen zodat je kon zwijgen..? :p

germane
07/08/05, 16:56
trebbor
wat heeft jou bedrijf wat Nettuning niet heeft????
is het de snelheid van Nettuning ???

ju5t
07/08/05, 16:57
Origineel geplaatst door Danny_T


Klanten hebben de privacy zelf in de hand.
Alles is na tegaan met de juiste middelen, whois, host, dig, diverse websites en ga zo maar door.

Als jullie met deze middelen niet de 20+ gehoste domeinen kunnen vinden vraag ik me af wat jullie levens ervaringen betreft... zelf kiddo's?



Maar goed....

Wat heeft levens ervaring met technische kennis te maken? Geen appels met peren gaan vergelijken nou. Het gaat erom dat sommige klanten het niet op prijs stellen dat je zomaar bekend maakt dat jij hun host. Ook al is dat simpel te achterhalen.

s.vossen
07/08/05, 16:58
Origineel geplaatst door germane
trebbor
wat heeft jou bedrijf wat Nettuning niet heeft????
is het de snelheid van Nettuning ???

Nee de snelheid van trebbor :).

En Germane, jij bent klant bij Nettuning? Of een potientiele klant en bent ervan overtuigd dat alle informatie op nettuning.nl volledig correct is en dat die 9,6 Gbit daadwerkelijk te gebruiken is?

Technotop
07/08/05, 16:59
Origineel geplaatst door germane
trebbor
wat heeft jou bedrijf wat Nettuning niet heeft????
is het de snelheid van Nettuning ???

Waar heb jij het nou weer over?

Nettuning zit in Zweden mijn servers in Amsterdam ja dan zijn servers kwa internet snelheid sneller ja..

Eveneens alle providers hier.

Maar snap nog steeds niet waar jij het over hebt.

germane
07/08/05, 16:59
uhosting

wat is er in belgie gebeurd????
geen eigen Forum ????

Furbster
07/08/05, 17:00
Even over die 3 of 20+ domeinnamen. Ik denk dat je de .nl domeinnamen mist of niet? Is er een manier om op een server te checken welke .nl domeinnamen er op staan? Van .com/net/org etc wel idd. maar lukt je dat ook met .nl ?

s.vossen
07/08/05, 17:00
Origineel geplaatst door germane
uhosting

wat is er in belgie gebeurd????
geen eigen Forum ????

Nederland was toch maar een klein onderdeel van waar Nettiming haar klanten zoekt/heeft?

Geen forum in zweden?

Technotop
07/08/05, 17:00
Origineel geplaatst door Furbster
Even over die 3 of 20+ domeinnamen. Ik denk dat je de .nl domeinnamen mist of niet? Is er een manier om op een server te checken welke .nl domeinnamen er op staan? Van .com/net/org etc wel idd. maar lukt je dat ook met .nl ?

Kan ik niet zien. .NL pakt hij mee. Ik weet hoevel domeinen wij hebben besteld en op onze servers heben staan ;) En hij geeft het juiste aantal weer.

germane
07/08/05, 17:01
trebbor

als ik het goed begrijp is Nettuning in alles sneller ???? beter ????

ju5t
07/08/05, 17:03
Origineel geplaatst door germane
trebbor

als ik het goed begrijp is Nettuning in alles sneller ???? beter ????

Nee. Ze zitten in Zweden, dus heb je een hogere reactie tijd voordat je site geladen wordt.

Technotop
07/08/05, 17:04
Origineel geplaatst door germane
trebbor

als ik het goed begrijp is Nettuning in alles sneller ???? beter ????

Nee Servers in Amsterdam waaronder mijn servers zijn sneller kwa reactie snelheid dan serves in Zweden.

germane
07/08/05, 17:07
getUP

is dat echt zo en wat is het reactieverschil?????

Technotop
07/08/05, 17:08
Origineel geplaatst door germane
getUP

is dat echt zo en wat is het reactieverschil?????

kan je zelf uitproberen, zoek de ips op en ga naar START , dan UITVOEREN, type in: CMD, en dan invoeren: PING xx.xx.xxx.xx op die xx het ip nummer natuurlijk..

Furbster
07/08/05, 17:08
Erg grappig trouwens dat er vaker dubbele posts nodig zijn om reclame te maken voor nettuning.nl

http://www.webselect.nl/forum/viewtopic.php?topic=28&forum=1&14

En deze anonieme klant zit al 3 maanden bij nettuning.nl (dat pas is geregistreerd op 21-6-2005).

germane
07/08/05, 17:11
Furbster

wat heb ik je gedaan???? mag je hier niets vragen ???

Dotdns
07/08/05, 17:11
Origineel geplaatst door s.vossen


Nederland was toch maar een klein onderdeel van waar Nettiming haar klanten zoekt/heeft?

Geen forum in zweden?

In belgie , is het ook http://www.webhostingtalk.be

Maar daar was germane met zijn snelheid te snel om dit te bekijken.:D

In zweden weten niet HOE ze er eentje moeten maken.
Tip Hier (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=73896)

germane
07/08/05, 17:13
uhosting

uit belgie had ik geen ander antwoord verwacht bedankt

Furbster
07/08/05, 17:15
Jij hebt niets gedaan, je hebt gewoon gevraagd naar meningen over nettuning.nl en toen die je niet naar de zin waren heb je het ook nog voor ze opgenomen. Daarmee maak je jezelf verdacht. Ik heb verder volgens mij geen rare dingen gedaan of gezegd. Ik heb verder ook geen problemen met nettuning.nl alleen wel met de manier van adverteren (en ik ben dan misschien wel een concurent maar ik heb nog nooit op webhostingtalk.nl geadverteerd).

Het was ook wel weer eens tijd voor een lang lopende soap op WHT...

Dotdns
07/08/05, 17:15
Graag gedaan

germane
07/08/05, 17:20
ben ik toch een hoop te weten gekomen,

bedankt voor alle medewerking

Dotdns
07/08/05, 18:07
Deze kom ik net tegen op een andere forum.
( zoektocht via google )

Gepost: 22.07.2005 15:07
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zit nu 3 maanden bij http://www.nettuning.nl , echt veel beter als waar ik daarvoor zat (www.***.nl). Hier hebben ze echt goeie service als ik een mailtje stuur, altijd sneller servers. Ook is mijn site nog geen een keer down geweest, nou da heb ik wel anders meegemaakt.

Groetjes
Bas

op de *** wordt wel het bedrijf genoemd
__________________________________________________ ________
3 maanden ...????
Bron , webselct.nl

Rik
07/08/05, 18:14
Germane en Mike B. alle twee een ban, zelfde persoon.
Topic closed...

* Zucht *