PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand behoefte aan een dedicated voor een maand?



ensermo
03/08/05, 16:01
Beste Medehosters en WHT bezoekers,

Ik heb een dedicated server die ik heb opgezegd. Echter moet ik volgens contract nog een maand (10 sep) houden.

We doen er momenteel niets mee. Alle accounts die erop waren zijn verhuisd en alleen DNS draait nog even. Dus dacht ik misschien kan ik iemand blij maken.

Ik dacht aan een gameserver of een php testbak. Maar jullie ideeen zijn welkom.

Het gaat om een P4 3.0 HT 512 MB met 400GB Bandwith.

Ik hoor het wel via het forum.

Groeten,
Mike

Icheb
03/08/05, 16:04
Mirror voor rehash.xs4all.nl ? :)

MaffeMuis
03/08/05, 16:04
moet je er nog een x aantal euro's voor hebben? Anders ben ik wel geintresseerd, Ik heb momenteel geen testbak, en ik wil enkele software proggie's uitproberen..

Hollanda
03/08/05, 16:12
Pm gestuurd........

ensermo
03/08/05, 16:15
Icheb wat zijn die bestanden ? Ik ben een aan het downloaden maar duurt LAAAAAAAANG. (op een 100Mbit verbinding :S) En hoeveel ruimte heb je nodig?

MaffeMuis testbak is mogelijk. Ik wil liever geen ssh toegang geven maar gewone hosting accounts zijn geen probleem.

Hou wel rekening mee dat het echt voor maar één maand is en dat ze daarna waarschijnlijk de server nemen en de HD formateren.

ensermo
03/08/05, 16:17
Hollanda

De server draait Fedora Core 2 met CPanel. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat CPanel nu ook een gameserver module had. (cpanel forum?)

MaffeMuis
03/08/05, 16:20
oh, na, jammer, wilde paar programma's uittesten die via ssh moeten worden gedaan. En wilde me klein beetje verdiepen in fedora functie's. Maargoed, no problemo :)

Icheb
03/08/05, 19:58
Origineel geplaatst door ensermo
Icheb wat zijn die bestanden ? Ik ben een aan het downloaden maar duurt LAAAAAAAANG. (op een 100Mbit verbinding :S) En hoeveel ruimte heb je nodig?

Donno hoeveel het is...

Zijn de ' lectures/video verslagen ' van What The Hack (www.whatthehack.org).
Best interessant, alleen mirrors zijn zwaar overbelast. (jammer genoeg)

The MAzTER
03/08/05, 20:00
ik heb er eventueel ook nog een cpanel / RH9 tot 30 aug netwerk LW wordt al aantal maanden niet meer gebruikt. P4 2.4 / 1gb ram / 80gb raid 1 / 200gb traffic

ensermo
03/08/05, 20:07
Icheb

Van mij mag je de server als mirror server gebruiken. 15-20GB aan ruimte genoeg denk je?

ZB-SIMONDUS
03/08/05, 20:49
Zou wel uitkijken met traffic in dat geval en zowieso geen root / whm root login geven.

Icheb
03/08/05, 22:37
Origineel geplaatst door ensermo
Icheb

Van mij mag je de server als mirror server gebruiken. 15-20GB aan ruimte genoeg denk je?
Geen enkel idee, rehash was maar een ideetje, ik heb geen idee hoe groot het precies is ;).