PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse host



James
03/08/05, 15:50
Voor een nieuw globaal project zoek ik een buitenlandse host. Ik vermoed dat ik beter af ben bij een amerikaanse host, maar misschien weet iemand beter?

Met dit project verwacht ik zeker zo'n 20.000 bez/dag. Dus vooral de bandwidth en de snelheid van de server is een belangrijke factor.

Vereiste is wel dat de server PHP5 en eventueel apache2 ondersteund.

Iemand raad, thx...

Remigius
03/08/05, 15:53
Het ligt er een beetje aan waar het merendeel van je bezoekers vandaan komt. Is dit amerika, zet de site in amerika. :)

James
03/08/05, 15:56
Wel ik vermoed dat het merendeel uit amerika zal komen, hoewel je dat niet zeker weet natuurlijk. De site is een gratis image provider, dus ze kunnen zowat van overal komen. Site is wel in het engels.

Triloxigen
03/08/05, 16:04
Als het om gratis gaat raad ik je aan in Amerika te hosten.
Dit is goedkoper wat erg belangrijk is als het gratis aangeboden wordt.`

ZB-SIMONDUS
03/08/05, 16:19
Wij hebben vanuit het verleden goede ervaringen met servers van Theplanet. Deze kun je gedeeltelijk of geheel managed huren.

Goedkopere variant is Servermatrix, dit is dezelfde firma, maar Servermatrix servers zijn unmanaged.

ensermo
03/08/05, 16:49
Je kunt via webhostingtalk.com een aanvraag indienen voor een server aanbod. Daar kan je ook aangeven wat je allemaal nodig hebt. Misschien is dat een idee. (boven knop "find a host")

AlfaHosting
03/08/05, 21:57
Ook op dit forum kunnen mensen je een aanbieding doen voor een server in de USA ...

Ash Dreelinck
10/08/05, 01:13
Rik-edit: Ga AUB eerst de regels lezen betreffende het adverteren...

AlfaHosting
10/08/05, 01:20
Origineel geplaatst door Ash Dreelinck
Celeron 2.4
80 GB HDD
1 GB RAM
1200 GB/maand transfer
Keuze Linux/BSD/Windows
100 MBps lijn + 5 IP's

€ 139/maand excl. BTW (gratis setup bij afnemen van een jaar)

(Idem maar een P4 processor: € 149/mnd)

Controlepanelen:
* cPanel: + € 20/mnd
* Helm: + € 15/mnd
* Plesk: + € 30/mnd

Ik denk dat je best even de regels naleest omtrent posten van aanbiedingen. Er ontbreekt een en ander ...