PDA

Bekijk Volledige Versie : TGWeb down/falliet/niet bereikbaar ?



Thijs
03/08/05, 15:10
Ik hoor wat signalen van personen die ik ken dat TGweb al enige tijd niet bereikbaar is en tevens sinds deze week plat ligt.

Wie heeft hier iets meer informatie over ? Ik begreep van een van hun klanten dat ze ook verhuisd zijn van een wat duur pand naar een kleiner pand.

Tevens heb ik ook het idee dat de domeinnamen die de klanten daar geregistreed hebben niet zo 1,2,3 te verhuizen zijn.

xYnta
03/08/05, 15:20
Misschien moet je ze eventjes bellen?

Rick L.
03/08/05, 15:33
Misschien zijn ze op vakantie en hebben ze geen technici paraat? Het is lastig communiceren in dat geval.

Thijs
03/08/05, 15:38
Ik hoef ze niet te bellen, ik krijg de gedupeerde aan de telefoon. Ik neem aan dat je geen 3 maanden op vakantie bent als bedrijf zijnde, dan nog...

Ik trek hier niet zomaar aan de bel zoals iemand die even een ping niet kan doen, dit is serieus. Hun eigen website is ook down, telefonisch zijn ze dus niet bereikbaar. Lijkt me logisch dat alles al geprobeerd is door de desbetreffende klanten.

KVK's zijn al nagelopen, ze lijken dus met de noorderzon vertrokken.

Xerious
03/08/05, 15:47
Ik weet niet, maar hier is de site bereikbaar?

Eurovps
03/08/05, 15:50
Mmm vreemd hier nu ook en net 1 uur geleden niet

Thijs
03/08/05, 15:51
Origineel geplaatst door Xerious
Ik weet niet, maar hier is de site bereikbaar?

Dan is dat sinds net. Was tot 15 minuten niet het geval. Ik zal de personen die mij benaderd hebben een berichtje sturen maar er is daar blijkbaar iets niet geheel in de haak.