PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep gedupeerden Dhr De Koning uit Rotterdam



JROnline
03/08/05, 13:31
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met een gedupeerd webhostingbedrijf, die een klant heeft die ook bij ons al een zeer ruime betalingsachterstand heeft. Overleg leverde op dat wij ongeveer bedrijf nummers 4 en 5 zijn die nu contact met elkaar hebben over deze persoon. Het betreft Dhr D. de Koning uit Rotterdam, bij ons bekend onder bedrijfsnaam e-mediagroep.nl. Graag hoor ik van de collega hosters hier of er nog meer gedupeerden zijn.

En tevens is dit dus een waarschuwing voor deze persoon, hij zal ongetwijfeld op zoek gaan naar een nieuw slachtoffer waar hij weer een tijdje zonder te betalen zijn sites kan hosten.

jinxedworld
03/08/05, 13:42
Bedankt voor de waarschuwing! Je hebt zelf al wel een incassobureau op hem afgestuurd?

MikeN
03/08/05, 13:42
Dunno hoor, maar als ik voor iedere niet betalende klant een topic hier moet openen kunnen we beter een apart forum openen :+

Rick L.
03/08/05, 13:44
Bij deze meld ik me. Bij ons staan inmiddels ook een groot aantal facturen van dezelfde persoon open.

Of de waarschuwing zinvol is, is te betwijfelen. Toen dhr. De Koning voor het eerst diensten bij ons afnam, deed hij dit onder een andere naam.

RikkiLake
03/08/05, 14:41
Ach jee, een bekende...bij ons een dedicated server afgenomen om zijn goksites op te hosten, nooit betaald uiteraard...incassobureau er op afgestuurd, maar die konden niks doen....

Eurovps
03/08/05, 14:52
Origineel geplaatst door RikkiLake
Ach jee, een bekende...bij ons een dedicated server afgenomen om zijn goksites op te hosten, nooit betaald uiteraard...incassobureau er op afgestuurd, maar die konden niks doen....

Hoezo konden die niks doen was het hele huis al leeg dan :S?

veenman
03/08/05, 15:33
Een incassobureau dat niks kan doen?? Je kan toch altijd een rechtzaak tegen zo iemand beginnen, of is dat de moeite niet?

JROnline
03/08/05, 15:35
Dunno hoor, maar als ik voor iedere niet betalende klant een topic hier moet openen kunnen we beter een apart forum openen :+

Dat ben ik helemaal met je eens, maar dit betreft wel een zeer bijzondere. Hij laat hier gaten van enkele duizenden euro's achter en ik hoorde dat hij dat al bij meerdere bedrijven had gedaan. Vandaar dat ik het zinvol achtte om hier melding van te maken.

clesoft
03/08/05, 15:36
Tja, je kunt als gedupeerde hosters "de koppen bij elkaar kunnen steken" en deze persoon voor het gerecht aanklagen voor oplichting/flessentrekkerij.

ZB-SIMONDUS
03/08/05, 15:46
Lijkt mij eerder een kwestie van wanbetaling. Twee of meer gedupeerden moeten samen zijn faillisement aanvragen.

In de praktijk is dit vaak de meest effectieve manier om een wanbetaler te dwingen tot betaling.

Een sterke aanrader:

http://www.smitenlegebeke.nl/

Dit is een gerechtsdeurwaarder die zonder teveel poespas meestal gelijk overgaat tot faillisementsverklaring.

Van de website:

"Indien de wederpartij in de toestand verkeerd dat hij/zij is opgehouden met betalen en er meerdere schuldeisers bekend zijn, kan om het faillissement van uw wederpartij worden verzocht. Een gerechtelijke uitspraak is hierbij geen vereiste, maar daarentegen mag de vordering niet betwist worden. "

ensermo
03/08/05, 15:52
Aangezien deze persoon een andere naam gebruikt is het misschien handig om de domeinnamen ergens te posten. Zo kunnen medehosters ook attent zijn indien ze een aavraag krijgen voor de domeinnamen van een andere naam. Is dat geen idee? (Volgens mij mag dat trouwens wel en is het niet in strijd met privacy, maar ben zeker geen jurist)

ZB-SIMONDUS
03/08/05, 15:53
Publiek posten van dit soort informatie is vanuit een juridisch oogpunt zeker niet verstandig!

crazycoder
03/08/05, 19:06
Origineel geplaatst door ZB-SIMONDUS
Publiek posten van dit soort informatie is vanuit een juridisch oogpunt zeker niet verstandig!
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij mag het niet.. Laat die persoon maar naar de politie gaan.. kunnen die hem gelijk wegens oplichting vast zetten.. vooropgesteld dat e.e.a. wat hier boven staat waar is.. EN er aangifte van oplichting is/wordt gedaan.

Om er zeker van te zijn dat informatie over jezelf niet geplaatst wordt is ervoor zorg te dragen dat je tijdig betaal....

Verder laat het ook zien dat een cursus Debiteurenbeheer zeker niet misplaatst is. ;-)

@skunkah
Als er geen geld is kan je er wel achteraan gaan maar kost het soms meer om dat te doen dan er een zaak van te maken. Bedenk daarbij ook dat een incassokantoor de kosten bij de opdrachtgever gaat verhalen als er bij de klant niets te halen valt. Dat is dubbel slikken!

robblok
04/08/05, 09:26
Er zijn ook deurwaarders die op "no cure no pay" basis werken. Alleen screenen zij hun zaken wat beter. Dit omdat zij anders natuurlijk geen geld kunnen verdienen.

Unixadmin
04/08/05, 10:57
Origineel geplaatst door robblok
Er zijn ook deurwaarders die op "no cure no pay" basis werken. Alleen screenen zij hun zaken wat beter. Dit omdat zij anders natuurlijk geen geld kunnen verdienen.
Nou dan zullen ze deze zaak niet in behandeling nemen dan want hij is 'onvindbaar', althans dat maak ik op uit de voorgaande posten.

robblok
04/08/05, 12:04
Ze hadden het in het voorgaande over een deurwaarder, het heeft totaal geen zin om die achter iemand aan te sturen als hij onvindbaar is.

ActiveDomain
29/08/05, 11:46
Hier dus 2 domeinregistratieaanvragen binnengekregen op rekening, ergens in juli. Die zal wel niet betalen dus.

Iemand al zinnig bij 'm langs geweest? Als hij niet op dat adres woont, kunnen we dan geen aangifte doen? Dan is hij toch duidelijk aan het frauderen.

Ik heb dit IP adres overigens staan, van zijn bestellingen en e-mails: 62.195.184.35
Kun je 'm daar voortaan ook aan herkennen dus ;)

mdf
29/08/05, 11:59
Weet je waar hij woont? Dan kun je hem toch gewoon dagvaarden.
Je kunt hem ook dagvaarden zonder dat je zijn adres weet, maar dan is het vrij zinloos :)

Triloxigen
29/08/05, 12:08
Topic over dezelfde persoon:
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=75275

ActiveDomain
29/08/05, 12:11
Ik heb wel een adres, maar je weet natuurlijk niet of dat een correct adres is.

Rick L.
29/08/05, 12:13
Het adres dat wij van hem hebben is in elk geval correct. Hij reageerde in het begin wel op de door hem ontvangen facturen. Hij heeft ze alleen nooit voldaan.

ActiveDomain
29/08/05, 12:24
Om wat voor bedragen gaat het ongeveer bij jullie? Hier gaat het om zo'n 40-50 euro, omdat hij niet zoveel besteld heeft, dus het is het ook niet waard om er veel tijd in te steken.

Als we er met z'n allen wat aan zouden doen, zou ik op zich bereid zijn wel wat te doen, bijvoorbeeld een aangifte ofzo.

mdf
29/08/05, 12:41
Je kunt met meerdere partijen iemand dagvaarden, dan is het al snel de moeite waard. Kosten zijn eenmalig 75 euro voor de gerechtsdeurwaarden en griffiekosten, maar beide kun je verhalen op de gedaagde.

Rick L.
29/08/05, 13:02
Het gaat hier om enkele honderden euro's.

Ik heb begrepen dat een aantal concullega's al via een incassobureau hebben geprobeerd de verschuldigde bedragen te innen, maar dit zou zijn mislukt. De gerechtsdeurwaarder waar wij zaken mee doen rekent 450 euro voor een proces. Met 75 euro kom je er niet ben ik bang, Melchior.

mdf
29/08/05, 13:06
Je moet de dagvaarding ook niet door hun op laten stellen; dat kun je zelf doen. Alleen het betekenen ervan moeten zij doen; dat kost 75 euro ongeveer of je zit echt bij de verkeerde ;)

IProuting
29/08/05, 14:39
Ik zou gelijk gaan voor een faillisementsaanvraag. Dit is het grofste drukmiddel, maar indien hij twee of meer schulden heeft openstaan, dan is hij in een staat van "opgehouden te betalen" gekomen, waardoor een faillisement tot de mogelijkheden behoort.

In de meeste gevallen betaalt de schuldenaar dan toch snel alle rekeningen, om het allerergste te voorkomen. Ook zorg je ervoor dat hij niet in het kantongerecht de zaak zelfstandig kan verdedigen maar een advocaat in de arm moet nemen om zijn zaak te verdedigen, veel schuldenaren kiezen dan vlot eieren voor hun geld.

Als hij onvindbaar is/niet komt opdagen dan is het ook vlot gedaan, dan komt er niet eens een bodemprocedure om uit te zoeken of alle schulden wel terecht openstaan etc.

mdf
29/08/05, 14:49
faillisementsaanvraag kan inderdaad ook als er meer schuldeisers zijn.
Probleem is alleen dat als hij een lening of openstaande belastingvorderingen heeft deze voorgaan op jouw vordering.

JROnline
29/08/05, 15:04
Volgens http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=75275 is hij al failliet.

Wordt er bij een faillisement een totale reset van je schulden gedaan?

Vandaag kreeg ik per PM hier op WHT een bericht van iemand waar dhr D. de Koning een nieuwe server heeft besteld..

almar
29/08/05, 15:24
Bij failissement kom je op de lijst van erkende crediteuren als je een aantoonbare vordering hebt, maar de kans dat je nog iets terug ziet is klein. Nog los van het feit dat het heel lang kan duren.

Soms krijg je na drie jaar een brief van een curator, met zoiets als blablablabla fluiten etc..

Tsjaa.

In ieder geval sta je volgens mij tot twee jaar na het failissement onder financiele curatele.

DennisP
29/08/05, 16:36
Ja kan toch gewoon aangifte doen wegens fraude met een paar hosters? Dat is opzich niet zo moeilijk, gewoon ff de KLPD bellen in driebergen en er even langs gaan. De kosten die je maakt met het rijden meteen verhalen. Rapport op laten maken en dan is het afwachten, en gewoon elke dag de klpd even bellen, dit noteren hoe veel uur je er mee kwijt bent per maand en dit op den duur op een rechtszaak verhalen op deze meneer.

IProuting
29/08/05, 16:37
Van een financiele curatele van twee jaar heb ik nog nooit gehoord, maar wellicht spreek je over de drie jarige WSNP?

Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen
http://www.wsnp.rvr.org/

In ieder geval, tenzij er een grote schuld is bij werknemersorganisatie of belastingdienst levert een faillisement nog best wel vaak het geheel of een groot deel van het openstaand bedrag op hoor. Buiten dat, denk ik dat de schuldenaar het niet eens zover zal laten komen dat er daadwerkelijk een faillisement word uitgesproken.

Pinvert
29/08/05, 18:00
Ach, ach, ach wat zie ik hier toch weer boute uitspraken voorbij komen. Typische gevallen van klok horen luiden maar niet wetend waar de klepel hangt.
Slechts enkelen hebben een klein beetje in de gaten hoe het e.e.a. in z'n werk gaat.
Informeer gewoon eerst eens bij een goede juridische partij wat de mogelijkheden zijn.

Het allerergste vind ik echter dat de naam te Rotterdam voluit wordt genoemd. Enig idee hoeveel anderen te Rotterdam zo heten? En zo door deze posts ter google grabbel worden gegooid? Terwijl ze van niks weten?

Allemaal een grote bek voor...??? Een tientje of 5?
Help de bewuste persoon maar in een faillissement hoor. Als het een privé persoon is en je krijgt te maken met de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen en er zijn meerdere en preferente schuldeisers dan kun je gevoegelijk wachten op niets of misschien een deel van de totaal openstaande schuld verspreidt over drie jaar. Vijftig euro is dan 1,66 per maand als het volledig betaald word maar meestal wordt het terug gebracht naar ca 20% van de totale vordering.
Na drie jaar is de schuldenaar overal van af en kan weer vrolijk verder.

JROnline
29/08/05, 20:14
Allemaal een grote bek voor...??? Een tientje of 5?

Deze meneer doet niet in tientjes maar in duizendjes... misschien zelf eerst even verder kijken voordat je de alwetende uit gaat hangen?

Pinvert
29/08/05, 21:35
Origineel geplaatst door JROnline


Deze meneer doet niet in tientjes maar in duizendjes... misschien zelf eerst even verder kijken voordat je de alwetende uit gaat hangen? Wat zoek je hier dan? Steun en compassie?
Steek dan liever je tijd en geld in een juiste juridische aanpak om de schuldenaar te bewegen jou te betalen. Daar schiet je meer mee op dan hier erover te gaan soebatten.

Ik wens je veel wijsheid.

JROnline
29/08/05, 21:59
soe·bat·ten (onov.ww.)
1 [inf.] aanhoudend smeken om iets

Ik gebruik een forum waar webhosters samen komen om een webhosting-gerelateerde vraag te stellen. Lijkt me een vrij normaal gebruik van een forum. Smeken heb ik volgens mij nog niet gedaan hier.

Pinvert
29/08/05, 22:21
Origineel geplaatst door JROnline
soe·bat·ten (onov.ww.)
1 [inf.] aanhoudend smeken om iets

Ik gebruik een forum waar webhosters samen komen om een webhosting-gerelateerde vraag te stellen. Lijkt me een vrij normaal gebruik van een forum. Smeken heb ik volgens mij nog niet gedaan hier. Inhoudelijk reageren op mijn posts ook nog niet ;)

Pantsy
29/08/05, 23:31
Houden we het even netjes heren?

Pinvert
29/08/05, 23:59
Origineel geplaatst door TrancePitt
Houden we het even netjes heren? Vertel mij dan maar eens waar ik mij niet netjes heb 'gehouden'.

Pantsy
30/08/05, 02:22
Je geeft een hele andere slinger aan dit topic wat helemaal niet de bedoeling is, oftewel nok er mee.

ActiveDomain
30/08/05, 10:18
Ik heb inmiddels een brief ontvangen van de curator dat mijn vordering is toegevoegd aan de voorlopige lijst debiteuren.

Echt een aangifte doen is ook vrij zinloos ben ik bang, gezien de vorderingen van voor het faillissement dateren.

Imagical
31/08/05, 09:40
Dat mailadres (ace@******-sg.nl) komt me erg bekend voor. Ik heb zelf nog geen ervaringen gehad met deze persoon, maar ik weet wel dat ik hem als klant nu moet weigeren.

Ik hou het in de gaten.

robinhaar
21/06/06, 21:32
op diverse formums heeft marlon Hulst werkelijke naam danny de koning diensten aangeboden. Na betaling is hij geen enkele afspraak na gekomen.
en heeft mij en vele anderen benadeeld financieel.
hij reageert totaal niet meerop welke email dan ook!!
De politie heeft veel intresse getoond in deze persoon en roept op iedereen die opgelicht is door deze persoon aangifte te doen bij uw lokale politie.
Ook heeft een televisie programma van de tros intresse getoont. en is momenteel op onderzoek uit.
ik roep iedereen op zijn verhaal te sturen naar
info@opgelicht.nl
en naar
robinvdhaar@zonnet.nl
Deze man moet gestopt worden
intressante links
http://www.webhostingtalk.nl/webhost...t=danny+koning (Danny de Koning?)

WilloW
21/06/06, 21:33
Ik zeg Slotje

eMiz0r
21/06/06, 23:02
Ik zeg Slotje

Gelukkig ben jij geen moderator :) Een oproep van de Politie lijkt me toch serieus genomen te moeten worden.

Ik zeg een slotje (ban) op Willow

Santario
22/06/06, 11:45
Ban voor eMiz0r zou ik voorstellen ;) Dit soort ongein hoort niet op een forum, mensen zijn mans genoeg denk ik om zelf richting de politie te stappen en hoeven hiervoor geen forum te gebruiken.

Stewie
22/06/06, 12:00
Ban voor eMiz0r zou ik voorstellen ;) Dit soort ongein hoort niet op een forum, mensen zijn mans genoeg denk ik om zelf richting de politie te stappen en hoeven hiervoor geen forum te gebruiken.
Een forum is een perfecte manier om als slachtoffers met elkaar in contact te komen, samen sta je sterker, is het niet?

Santario
22/06/06, 15:06
Zal je niet gelijk Opsporing Verzocht bellen dan? Landelijke bekendheid. Kolder gegeven natuurlijk, het mag dan wel de ultieme manier zijn, dit forum is daar gewoon niet voor, punt.

Tuneboy
23/06/06, 14:25
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dit betreft wel een zeer bijzondere. Hij laat hier gaten van enkele duizenden euro's achter en ik hoorde dat hij dat al bij meerdere bedrijven had gedaan. Vandaar dat ik het zinvol achtte om hier melding van te maken.


Ronduit belachelijk, wat denk je wel niet? Hiermee kun je elke persoon die De Koning heet en uit Rotterdam komt schade mee toedoen. Ik vind het erg asociaal van je dat hier zomaar in het openbaar een melding van doet. Ga een incassobureau of een advocaat zoeken!

Wat heb jij aan de informatie dat deze persoon bij nog 20 andere bedrijven dezelfde problemen heeft? Daar wordt jou gat toch niet kleiner van? Samenspannen met andere webhosters heeft toch geen zin, want mocht dit voorkomen, dan wordt iedere zaak stuk voor stuk behandelt.

Nogmaals, je topic heeft totaal geen meerwaarde en kan alleen maar schadelijk zijn voor andere mensen!


Een forum is een perfecte manier om als slachtoffers met elkaar in contact te komen, samen sta je sterker, is het niet?

Onzin, elke zaak wordt hierin gewoon stuk voor stuk behandelt, het maakt helemaal niet uit of hij bij andere partijen die ook heeft gehad, wat wil je samen gaan doen dan? Met z'n allen bij hem voor de deur gaan staan?
WAKE UP!


Ach, ach, ach wat zie ik hier toch weer boute uitspraken voorbij komen. Typische gevallen van klok horen luiden maar niet wetend waar de klepel hangt.
Slechts enkelen hebben een klein beetje in de gaten hoe het e.e.a. in z'n werk gaat.
Informeer gewoon eerst eens bij een goede juridische partij wat de mogelijkheden zijn.

Het allerergste vind ik echter dat de naam te Rotterdam voluit wordt genoemd. Enig idee hoeveel anderen te Rotterdam zo heten? En zo door deze posts ter google grabbel worden gegooid? Terwijl ze van niks weten?

Allemaal een grote bek voor...??? Een tientje of 5?
Help de bewuste persoon maar in een faillissement hoor. Als het een privé persoon is en je krijgt te maken met de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen en er zijn meerdere en preferente schuldeisers dan kun je gevoegelijk wachten op niets of misschien een deel van de totaal openstaande schuld verspreidt over drie jaar. Vijftig euro is dan 1,66 per maand als het volledig betaald word maar meestal wordt het terug gebracht naar ca 20% van de totale vordering.
Na drie jaar is de schuldenaar overal van af en kan weer vrolijk verder.

Eindelijk iemand die wel normaal kan nadenken :)

Rik
23/06/06, 14:48
Laten we het (wederom) netjes houden luitjes....
Heb geen zin om te moeten optreden hier.

Tuneboy
23/06/06, 15:39
Laten we het (wederom) netjes houden luitjes....
Heb geen zin om te moeten optreden hier.

Het lijkt me verstandig dat deze ff dicht gaat...

Geoffrey
23/06/06, 16:47
Nou dan zullen ze deze zaak niet in behandeling nemen dan want hij is 'onvindbaar', althans dat maak ik op uit de voorgaande posten.

En als hij bij jou aanklopt en je bent niet op de hoogte kan je achteraf ook eens goed je kas opvreten...

@Topicstarter: bedankt voor de melding!!

eMiz0r
23/06/06, 17:23
Het lijkt me verstandig dat deze ff dicht gaat...

Als jij gewoon ophoudt met flamen hoeft dit topic nergens voor dicht.

Mensen moeten zaken als deze even iets meer nuanceren. Dé Danny de Koning heeft (zo lijkt het) een aantal lugubere zaken gepleegd en de TS probeert hier mensen voor te waarschuwen. Ook telecomproviders, verzekeringsmaatschappijen, hypotheek- en leningsverstrekkers etc. houden een blacklist bij, waarom mogen webhosters dit volgens jou niet hebben?

InterNetjes
23/06/06, 17:28
Als jij gewoon ophoudt met flamen hoeft dit topic nergens voor dicht.

Mensen moeten zaken als deze even iets meer nuanceren. Dé Danny de Koning heeft (zo lijkt het) een aantal lugubere zaken gepleegd en de TS probeert hier mensen voor te waarschuwen. Ook telecomproviders, verzekeringsmaatschappijen, hypotheek- en leningsverstrekkers etc. houden een blacklist bij, waarom mogen webhosters dit volgens jou niet hebben?


Om dat die blacklist niet online beschikbaar is zonder user en pass... we gaan nu even terug naar voor het jaar nul qua gedrag...

die gozer zal wat fout hebben gedaan, maar laat dit op een afgesloten gedeelte besproken worden. Alle andere mensen die "de koning" heten en uit "rotterdam" komen krijgen hierdoor problemen, dankzij google.

joriz
23/06/06, 17:39
En hoe vaker jij die de k*nging en Rotjeknor hier terug laat komen hoe hoger het in Google komt te staan.

Een of andere blacklist voor internet bedrijven (dus ook voor Marktplaats) voor elkaar ofzo van echte oplichters zou wel mooi zijn. Zeker als dit nog is in samenwerking ging met justitie.

Tuneboy
23/06/06, 18:39
Als jij gewoon ophoudt met flamen hoeft dit topic nergens voor dicht.

Mensen moeten zaken als deze even iets meer nuanceren. Dé Danny de Koning heeft (zo lijkt het) een aantal lugubere zaken gepleegd en de TS probeert hier mensen voor te waarschuwen. Ook telecomproviders, verzekeringsmaatschappijen, hypotheek- en leningsverstrekkers etc. houden een blacklist bij, waarom mogen webhosters dit volgens jou niet hebben?

Jij hoeft mij niet te vertellen dat ik aan het flamen ben, zoek daar eerst maar eens de definitie van op. Het is verboden om dergelijke lijsten publiek te stellen zonder dat het nodige bewijs op tafel is gelegd, voor hetzelfde geldt dat iedereen hier een geintje maakt, maar dat elke heer De Koning uit Rotterdam nu wel op een blacklist is gezet, lijkt me gewoon onacceptabel, en hou je niet van de domme door te claimen dat dit een besloten forum is!


En hoe vaker jij die de k*nging en Rotjeknor hier terug laat komen hoe hoger het in Google komt te staan.

Een of andere blacklist voor internet bedrijven (dus ook voor Marktplaats) voor elkaar ofzo van echte oplichters zou wel mooi zijn. Zeker als dit nog is in samenwerking ging met justitie.

Daarom stel ik ook voor om dit topic eigenlijk gewoon compleet te verwijderen!

veraert
23/06/06, 21:08
Daarom stel ik ook voor om dit topic eigenlijk gewoon compleet te verwijderen!

Ik ben hier niet mee eens, het is namelijk wel zo, dat Dhr. Danny de Koning niet een incident is maar een "veelpleger", net als dat benzine pompen en supermarkten veelplegers bekend mogen maken, mogen andere branches dit ook, dit vind ik ook niet meer dan normaal als meer dan 1 partij verteld dat deze persoon een oplichter is, te meer een waarschuwing tegenover je concullegae die hier weer meer op hun hoede kunnen zijn, vooral op een forum als dit zijn juist die mensen, zeer snel uitgerangeerd, dus petje af voor TS en anderen die hier hun ervaringen delen!

Bullcat
23/06/06, 21:30
Origineel gepost door domper
Nou dan zullen ze deze zaak niet in behandeling nemen dan want hij is 'onvindbaar', althans dat maak ik op uit de voorgaande posten.

Wil je z'n adrs hebben dan , ik heb het hoor als het moet ! Maar niet hier en openbaar !

Tuneboy
23/06/06, 22:03
Wil je z'n adrs hebben dan , ik heb het hoor als het moet ! Maar niet hier en openbaar !
nou dat laatste kan d'r ook nog wel bij dan

izdesign
23/06/06, 22:24
Ja waarom niet? gewoon langsgaan en geld terugeisen :)

Rik
23/06/06, 22:29
En zo is het weer genoeg geweest.

Verwijderen doen we al helemaal niet (al zouden we het doen, Google cache doet ook haar werk...).

Case closed.