PDA

Bekijk Volledige Versie : domeinnaam plus galleries (18+)



dfeenstra
02/08/05, 19:48
Ik bied hierbij de domeinnaam www.trafficmanager.nl tekoop aan. Als je de domeinnaam bezoekt zie een pagina van sexlog, dit is dus een sponsor pagina.
Verder staan er op dit domein een honderdtal galleries (exacte aantal weet ik niet) en nog diverse sets met foto's waarvan snel een gallerie gemaakt kan worden.
stats kan je bekijken op www.trafficmanager.nl/plesk-stat/webstat/ en de oudere stats kan je zien op www.trafficmanager.nl/statsoud/

De laatste keer dat ik serieus wat met deze galleries gedaan heb is december 2004 geweest. Zoals je kan zien is het verkeerdaarna wel wat afgenomen maar met uitschietes naar boven (diverse galleries worden regelmatig opnieuw geplaatst op diverse websites).
Ik bied dus de domeinnaam plus alle galleries en foto sets tekoop aan.
Verdiensten op dit moment: geen enkel idee, maar toen ik de galleries regelmatig submitte lag de verdienste zo rond de 400 per maand.
Dit wordt ook aangeboden op andere websites.
Vragen kan je hier stellen of anders via msn.

Voorbeelden van galleries die op dit domein staan zijn:
www.trafficmanager.nl/galleries/05/002/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/11/001/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/19/001/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/27/001/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/27/010/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/29/001/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/35/010/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/oude%20galleries/mf/001/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/oude%20galleries/mf/005/001.html
www.trafficmanager.nl/galleries/oude%20galleries/ch/001/001.html

Ber|Art
02/08/05, 20:04
Er staat een wachtwoord op de stats :(

Rusrink
02/08/05, 20:06
Ik snap niet helemaal wat je hieraan zou hebben. Alle galleries staan jou refcodes in. Als je die gaat veranderen wordt het domeinnaam gebanned op die paar grote tgp's die er in nederland zijn.

Zitten er bij alle foto's licensies? Of is dit content wat beschikbaar gesteld wordt door de verschillende affiliate programma's ?

dfeenstra
03/08/05, 10:13
De stats zijn nu gewoon zichtbaar als het goed is.

Het is een kwestie van even via icq contact opnemen met de eigenaren van de grote tgp's over die aanpassing, dan zal het niet geblokt worden.
Verder kunnen de galleries bij een aantal grote tgp's gewoon opnieuw gesubmit worden.

Ik heb alle foto's gekocht en zijn dus legaal in gebruik. Komt dus niks van affiliate programma's.