PDA

Bekijk Volledige Versie : Secundaire DNS in de VS



Wido
02/08/05, 13:24
Hallo,

Wij hebben nu onze secundaire DNS nog staan bij Managed.com (ik zeg voor de rest niets over hen..), maar daar willen we weg.

We zoeken nu een goed adres in de US wat ons een secundaire DNS kan bieden.

We hebben op dit moment:
DNS 1: RedBus
DNS 2: Managed.com
DNS 3: Telecity 2

We willen de tweede DNS dus naar een andere plek in de VS verhuizen.

Ik heb al gekeken bij ev1, servermatrix, theplanet, maar dat vond ik niets.

Wie heeft er een leuk adres wat het volgende kan leveren:
- Celeron/P4
- 40GB disk
- 512MB ram
- 200GB traffic
- root SSH
- GEEN cPanel, Plesk of wat dan ook.
- Debian Linux

Alvast bedankt!

Eurovps
02/08/05, 14:05
http://web.razorblue.com/ je zou bij hun eens na kunnen vragen wat het gaat kosten op dit moment hebben wij daar een AMD Athlon 64 draaien voor 149 dollar per maand en nog aardig veel traffic en we zijn erg onder de in druk van hun service's

thastudio
02/08/05, 14:12
Ik heb heel goede dingen van www.liquidweb.com en www.servint.com gehoord, alleen weet ik niet of ze in jullie prijscategorie zitten of niet...

dotXS
02/08/05, 14:15
Het is al een lange tijd geleden dat ik een server in de US had hangen, maar ik had altijd goede ervaringen met RackSpace.

Ik weet niet hoe het nu is.

ensermo
02/08/05, 15:55
Beste Wido,

Ik kan je SRLhosting en ServInt aanraden. Beide hebben we al ongeveer drie jaar en kan ze zeker aanraden. Ook theserverexperts.com. Maar daar heb ik niet rechtstreeks ervaring mee maar wel goeds gehoord.

Success.

ju5t
02/08/05, 16:03
Je zou ook een VPS kunnen nemen in de VS, zie http://www.dehe.com.

RobbertC
02/08/05, 16:10
Het snelste naar Nederland toe is een server aan de oostkust van de VS, NYC bijvoorbeeld.

Ik hoor alleen maar goede dingen over ServInt.

Wido
02/08/05, 16:41
Ik vind de website van ServInt er nogal goedkoop uitzien.

En het feit dat ze alleen maar Fedora of FreeBSD leveren staat me niet aan.

Op een server draai je geen Fedora imho.

Overigens zijn onze applicaties die er op moeten draaien ontwikkelt voor Debian, dus kan FreeBSD ook niet.

lifeforms
02/08/05, 16:57
Ik had anders in een ver verleden goede ervaringen met ThePlanet hoor! Ik heb er zelf geen bak gehad, maar wel wat beheer gedaan voor iemand. Die klant had zelf eerst een verneukte FreeBSD kernel geinstalleerd, en zijn IPFW config verneukt, en dat had ThePlanet helpdesk gewoon voor hem gefixt, terwijl hij een super cheape unmanaged dedicated afnam! En dat nog wel op FreeBSD waar de meeste mensen weinig van weten. Nou petje af hoor.

NB: Ze zijn nu natuurlijk een stuk groter, dus ik weet niet hoe dat nu is.

ensermo
02/08/05, 21:41
Ik geef toe. De site van SerInt vind ik ook minder. Maar support... dat is echt top... Je kunt ze mailen en vragen om een andere OS te installeren. Heel misschien dat ze het wel doen.

AlfaHosting
02/08/05, 22:07
Origineel geplaatst door Wido
Hallo,

Wij hebben nu onze secundaire DNS nog staan bij Managed.com (ik zeg voor de rest niets over hen..), maar daar willen we weg.

We zoeken nu een goed adres in de US wat ons een secundaire DNS kan bieden.

We hebben op dit moment:
DNS 1: RedBus
DNS 2: Managed.com
DNS 3: Telecity 2

We willen de tweede DNS dus naar een andere plek in de VS verhuizen.

Ik heb al gekeken bij ev1, servermatrix, theplanet, maar dat vond ik niets.

Wie heeft er een leuk adres wat het volgende kan leveren:
- Celeron/P4
- 40GB disk
- 512MB ram
- 200GB traffic
- root SSH
- GEEN cPanel, Plesk of wat dan ook.
- Debian Linux

Alvast bedankt!

Hoi Wido,

Misschien kan je eens navragen bij VASERV.com. Redelijke prijzen en echt een zeer degelijke service en support. Ze leveren servers op maat.

mdf
02/08/05, 22:34
Wellicht is http://www.natnet.com/ een idee voor je; ik heb hier zelf hele goede ervaringen mee qua uptime, kennis personeel en vriendelijkheid.
Ze zijn wellicht wat duur voor een host in de VS, maar naar mijn idee zeker hun geld waard.

Wido
03/08/05, 01:58
Ik ben eens gaan mailen met VAServ, tot nu toe erg vriendelijk.

AlfaHosting
03/08/05, 10:50
Origineel geplaatst door Wido
Ik ben eens gaan mailen met VAServ, tot nu toe erg vriendelijk.

Waarschijnlijk ben je met Rus de baas bezig ? Een heel erg faire kerel. En hun support is ook uitstekend te noemen.

Wido
03/08/05, 11:09
idd, ben met Rus aan het mailen.

Heb maar direct een bakje in de US en UK besteld, kunnen we overgaan naar 4 DNS servers, lijkt me wel zo fail-safe.

Mikey
03/08/05, 12:49
Rus, prima kerel. Heb daar destijds een en ander als test servers gehad. Meer dan tevreden.

masterpe
03/08/05, 21:20
Wido
<offtopic>
Trekt en gebuikt die DNS bak zoveel data of ga je het nog ergens anders voor gebruiken. (Interesse)
</offtopic>

Wido
03/08/05, 22:14
Origineel geplaatst door masterpe
Wido
<offtopic>
Trekt en gebuikt die DNS bak zoveel data of ga je het nog ergens anders voor gebruiken. (Interesse)
</offtopic> Zal ook gaan dienen als Fallback MX server.

Apoc
12/11/05, 22:09
Origineel geplaatst door getUP
Je zou ook een VPS kunnen nemen in de VS, zie http://www.dehe.com.

We hebben overigens ook VPS servers in Nederland :)

Edit: excuus - ik zie nu pas hoe oud deze thread is.

Randy
13/11/05, 12:58
Als we toch een oud draadje openen...

Hoe beva;t de service bij beide bedrijven nu, na een drie maand?

Wido
13/11/05, 13:08
De server in londen is niet echt geweldig, is een power failure geweest lijkt het, bak heeft uptime van 17 dagen ineens..

Server in de VS doet het perfect, niet plat gelegen en nooit gezeik mee.

Maar het kan ook komen doordat onze NOC via Openpeering gaat en zowel vanuit TC2 als RedBus hebben we packetloss naar die server in londen.

Ik ben nu aan het uitzoeken of dit aan het feit ligt dat de Openpeering link van euroconnect.net bagger is of het ergens anders ligt.

Apoc
13/11/05, 15:19
Er zijn bij Rus inderdaad netwerk problemen geweest gedurende de afgelopen maand, in London. Zn netwerk daar is erg klein maar hij is met verbetering bezig.

Of er overigens ook een power failure geweest is weet ik niet.

AlfaHosting
13/11/05, 15:49
Een aanrader in de UK is www.coreix.net ...