PDA

Bekijk Volledige Versie : TK: Script DB



flAming
31/07/05, 23:31
Heej,

Ik heb een tijd geleden een nieuw project gestart, genaamd: ScriptDB.
Omdat ik hier geen tijd meer voor heb en omdat ik geen goede hosting & domein enzo heb, wil ik deze verkopen.

Informatie:
Het is een database voor vele scripts en er zit een handige admin bij om scripts te bewerken/verwijderen en ook categorien toe te voegen/bewerken/verwijderen.
Alle bezoekers kunnen hun eigen scripts toevoegen.
Andere mensen kunnen 1x stemmen op de scripts (Dus op elk script 1x en de eigenaar van het script kan NIET op zn eigen script stemmen).
Overzicht van de nieuwste 10 en de 10 meest gedownloade zit er ook op.
Mooi statistieken systeem.
Ook een thema wisselaar zit er bij inclusief 2 thema's (Thema systeem werkt dmv cookies)
Zit een heel handig systeem in: Berekent als je een download-URL invoert, hoe groot het bestand is. Als je geen download-URL invoert maar een CODE dan komt het netjes in een codeveld met colorcoding te staan (Zonder dat de layout uitrekt!).
Je kunt de code dan niet duidelijk zien, omdat de layout niet word uitgerekt, daarom heb ik ook een knop gemaakt om de code in een nieuw venster te weergeven waardoor je dus wel de code volledig kunt bekijken.

Het staat online op: www.scriptdb.tk/ zodat je het zelf kan bezichtigen.

Ik hoop dat iemand hier een succesvolle site van kan maken!

Wat je krijgt:
- Scripting
- 2 Thema's
Je mag de huidige scripts die al toegevoegd zijn overnemen, maar ik kan niet zorgen voor host/domein.

Richtprijs:
Omdat het een aardig uitgebreid systeem is zat ik te denken aan rond de 50 euro, maar er kan natuurlijk altijd onderhandelt worden.
Als je het niet eens bent met de prijs kun je hier ook je eigen bod posten vanaf 30,00.
Over 7 dagen sluit deze veiling en zal het verkocht worden voor het hoogste bod!

Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

MVG, Peter Bosch..

---

Bieden is mogelijk tot 7 augustus.

Hoogste bod tot nu toe: € 30,-
Opbieden met: € 5,-