PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop Profielensysteem gekoppeld aan een forum



Nathanael
31/07/05, 16:27
Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden een opdracht gekregen, die opdracht was het maken van een uitgebreid profielensysteem.
Het profielensysteem moest aardig uitgebreid zijn en ik zou er dan ook goed voor betaald krijgen.
Toen het systeem eenmaal af was bleek de gozer opeens niet meer online te kunnen komen.
Ik zit nu dus met een aardig uitgebreid profielensysteem en zonder geld.

Het systeem moest zowiezo al standaard functies hebben die elk normaal profielensysteem zou hebben.
- Bezoekers kunnen een account aanmaken
- Na het aanmaken van een account krijgt men een email waarin instructies staan om het account te activeren
- Bezoekers kunnen na het activeren inloggen met hun account
- Ingelogde profielen kunnen hun account wijzigen
- Er is een uitgebreide lijst met profielen, die wordt verdeeld in pagina's met x aantal profielen, op deze pagina kan men ook zoeken naar een profiel.
- Ieder profiel krijgt zijn eigen plaatstje met zijn/haar gegevens plus een extra html gedeelte, vervelende html en javascript-trucs worden gefilterd.
- Uitgebreid beheer waarbij u profielen kunt wijzigen en/of verwijderen.

Extra functies in dit systeem zijn
- Ieder profiel heeft zijn eigen foto-album, ingelogde profielen kunnen maximaal x mb op hun fotoalbum aan plaatjes zetten.
- Ieder profiel heeft zijn eigen gastenboek, leden kunnen hierop reageren.
- Ieder profiel heeft zijn eigen weblog-plaats, bezoekers kunnen hierop reageren.
- Er zit een uitgebreid Forum bij dat is gekoppeld aan het profielensysteem, leden kunnen dus ook op het forum posten.
- Ook op het forum zit een uitgebreid beheer.
- Leden kunnen op profielen stemmen, op verkiezing.php komen dan de beste 30 jongens en de beste 30 meisjes in een lijst.

Voorbeeld:
http://www.phpdevelop.nl/portfolio/Opdracht5/

Prijs?
Opbieden vanaf EUR 130,-
BUY-now prijs: EUR 170,-