PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar: goedkope webruimte, zonder extra's



Appelbijter
31/07/05, 14:52
Hoi iedereen,

ik heb een website op de space van mijn internetprovider met daarin een link naar mijn eigen server (mijn computer). Ik wou meer dan 250Mb aan data online zetten, vrij te downloaden mits paswoord. Ik gebruik Mac OS X en daarin zit er standaard een Apache-server ingebouwd.

Het betreft filmpjes en foto's die we gemaakt hebben als we uitgaan met vrienden of onnozele dingen uitsteken. Via de apache-server heb ik dit ook beveiligd met een paswoord, niet iedere foto is geschikt om in het openbaar te verschijnen. Ik stoot op 2 problemen:

1) Ik heb wel een breedbandverbinding van 4,4Mbps download, maar mijn uploadsnelheid is slechts 192Kbps. Dit is erg vervelend bij het uploaden van filmpjes en ongecompresseerde foto's, het gaat enorm traag.
2) Mijn PowerBook is een laptop en dus is ie niet altijd online.

Daarom ben ik op zoek naar MASSA'S webruimte! Ik wil hier voor betalen. Als ik op zoek ga naar providers van hostingruimte kom ik veel websites tegen. Ze hebben allemaal (vrij dure) paketten, en de paketten met veel webruimte hebben ook allerlei overbodige opties zoals MySQL, ASP en e-mailadressen.

Eigenlijk ben ik op zoek naar webruimte met de volgende opties:
- minstens 250Mb, liefst 300Mb
- minstens 2Gb transfer/maand
- PHP4 support (moet niet, zou wel handig zijn)
- FTP-toegang
- prijs: < 25 EUR per jaar (bij voorkeur lager dan 20 EUR)

Dat is alles. Ik heb geen behoefte aan een domeinnaam, aan e-mail of aan databases! (GEEN domeinnaam dus!). Waar ik wel een oplossing zou voor willen vinden, is dat paswoord. Ik wil dat die files enkel kunnen afgehaald worden door mensen aan wie ik de link geef, dat zoekmachines e.d. er niet op kunnen komen, ofwel een paswoordbeveiliging voor directories. Ik woon in België dus misschien zijn er ook wel degelijke Belgische hostingproviders?

Appelbijter

BsHosting
31/07/05, 15:57
als je foto´s en films beschikbaar stelt al dan niet met een pasword zul je aan 2 gig dataverkeer niet echt genoeg hebben lijkt mij.

snaaps
31/07/05, 17:31
wellicht kunnen wij je wel helpen, maar plaats ff een aanvraag via de volgende link:

http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14

Appelbijter
31/07/05, 19:47
Origineel geplaatst door mobileman
als je foto´s en films beschikbaar stelt al dan niet met een pasword zul je aan 2 gig dataverkeer niet echt genoeg hebben lijkt mij.

Weinig mensen mogen het paswoord weten. Het is elitair. De kans dat de volledige inhoud van 250Mb 8 keer per maand wordt gedownload is heel klein. Meestal worden slechts de updates bekeken en gedownload.