PDA

Bekijk Volledige Versie : help



pa0ens
31/07/05, 13:51
Goedemorgen
Onderaan dit bericht staat een bericht wat ik vanmorgen gepost heb en naar aanleiding daarvan schrijf ik deze post

Er is vanmorgen vastgesteld door een oplettend forumlid dat de hosting firma waar ik dus nu een conflict mee heb een groot deel van de 100 domein namen niet conform mijn opdracht tot registreren op zijn eigen naam heeft gezet.
In mijn ogen is dit een strafbaar feite.
Dat betekent dus ook dat er grote problemen ontstaan bij verhuizing.
Natuurlijk heb ik alle domeinen betaald maar kom er dus nu achter dat een deel (50%) niet eens op mijn naam of dat van mijn klanten staat.
Hoe en wat moet ik doen?
Gr Jan

=============================================
goedemorgen
Ik heb een reseller pakker bij een hoster (ruim 100sites))
met 1Gb opslag en 50Gb data. Ik heb nu een conflict met deze omdat de server elke week enkele uren plat ligt en ik hem daar op aangesproken heb. (websspace)
Dit heeft er toe geleid dat deze zij dat het misschien wel aan mijn scripts lag en wat ik verwachte voor zon lage prijs.
Ik ben dus erg boos en vannacht heeft hij al mijn sites of-line gehaald, je begrijpt ik ben woest.
Ook omdat er sites gehost worden van klanten van mij.
Concreet Wie gaat mij helpen het spul weer snel on-line te zetten zonder veel poespas.
Wat ik zoek is dus een reseller pakket als boven beschreven
met frontpage ondersteuning en met voorkeur Plesk.
Bellen 0534769767 mag of mailen vries,de.j@home.nl
Met vr. gr J. de vries

DutchTSE
31/07/05, 18:34
als het waar is wat je hoster zegt:
ik raad je aan gewoon je kop te houden en je illegale praktijken voor je te houden, deze zijn niet gewenst en ga nou niet het benadeelde slachtoffertje spelen. Anders kan je hoster je ook nog eens aangeven als hij echt lullig wil gaan doen

als het niet waar is:
als jij nergens getekend hebt dat ze op jou naam komen te staan dan heb je geen poot om op te staan. Kijk de AV/contract eens door zou ik zeggen

Tuinslak
31/07/05, 19:10
Over wat hebben we het?
En contract tekenen voor een domeinnaam? Zijn er bedrijven die dat doen?

eMiz0r
31/07/05, 19:40
Volgens mij mis ik een post tussen pa0ens en DutchTSE, anders snap ik de reactie van DutchTSE niet? :p

jagermaster
31/07/05, 20:04
Origineel geplaatst door Tuinslak
Over wat hebben we het?
En contract tekenen voor een domeinnaam? Zijn er bedrijven die dat doen? lijkt me wel logisch dat je een contract tekend voor .nl-domeinen hoe wil je ze anders volgens de regels van sidn registreren?

Tuinslak
31/07/05, 20:16
Origineel geplaatst door jagermaster
lijkt me wel logisch dat je een contract tekend voor .nl-domeinen hoe wil je ze anders volgens de regels van sidn registreren?

Ah, wist ik niet. Nuja, ik bezit geen .nl domeinnamen.
Dns.be en zo doet er niet zo moeilijk om, daar moet dat allemaal niet bij mijn weten.

jagermaster
31/07/05, 20:18
Origineel geplaatst door Tuinslak


Ah, wist ik niet. Nuja, ik bezit geen .nl domeinnamen.
Dns.be en zo doet er niet zo moeilijk om, daar moet dat allemaal niet bij mijn weten. SIDN is zover ik weet de enigste in de wereld die zo moeilijk moet doen voor het registeren van de .nl-domeinen.

Tuinslak
31/07/05, 20:21
Mja, blijkbaar... Ook wat overdreven, daar een contract voor... maarja. :p

pa0ens
31/07/05, 20:43
Origineel geplaatst door eMiz0r
Volgens mij mis ik een post tussen pa0ens en DutchTSE, anders snap ik de reactie van DutchTSE niet? :p




ik ik snap die reactie ook niet helemaal

bobmarley
31/07/05, 23:52
Hallo pa0ens,

Je weet wel degelijk wat DutchTSE bedoeld !

Er zijn vanochtend niet voor niets topics van jou gesloten/ verwijderd over het zelfde onderwerp.

Jij hebt ook een laatste waarschuwing gehad over dit topic anders zal je een ban krijgen !

Unixadmin
01/08/05, 00:12
:O. Het wordt hier steeds gekker met de dag.

Henky!
01/08/05, 00:21
Origineel geplaatst door pa0ens


Er is vanmorgen vastgesteld door een oplettend forumlid dat de hosting firma waar ik dus nu een conflict mee heb een groot deel van de 100 domein namen niet conform mijn opdracht tot registreren op zijn eigen naam heeft gezet.
In mijn ogen is dit een strafbaar feite.
Dat betekent dus ook dat er grote problemen ontstaan bij verhuizing.
Natuurlijk heb ik alle domeinen betaald maar kom er dus nu achter dat een deel (50%) niet eens op mijn naam of dat van mijn klanten staat.
Hoe en wat moet ik doen?
Gr Jan

Strafbaar feit? Dat ligt er maar aan hoe de afspraken waren of wat er in de AVV staat. Maar als je schriftelijke bewijzen hebt van opdracht en bevestiging heb je een punt. Alleen als je deze hebt natuurlijk (?).

Hoe dan ook zou je dit soort zaken moeten controleren. Zeker als het voor 'klanten' is want voor hen ben jij verantwoordelijk. Daar valt geen schuld te verschuiven daar het je eigen is. Je moet dus schriftelijk (e-mail mag ook) bewijs van je gelijk hebben anders ben je de lul en posten je klanten hier zometeen exact zoals jij nu doet maar dan uiteraard gericht tegen jou....

Meer in het algemeen wil ik uit ervaring wel zeggen dat hosters niet altijd even duidelijk met dat registreren omgaan. Daar hebben we zelf ook behoorlijk last van gehad toen we ook nog beginners en dus afhankelijk waren....

Domenico
02/08/05, 23:08
Ehm kunnen de heren dit even buiten het forum regelen?

Bedankt!