PDA

Bekijk Volledige Versie : zoek dringend hulp en server



pa0ens
31/07/05, 11:10
goedemorgen
Ik heb een reseller pakker bij een hoster (ruim 100sites))
met 1Gb opslag en 50Gb data. Ik heb nu een conflict met deze omdat de server elke week enkele uren plat ligt en ik hem daar op aangesproken heb. (websspace)
Dit heeft er toe geleid dat deze zij dat het misschien wel aan mijn scripts lag en wat ik verwachte voor zon lage prijs.
Ik ben dus erg boos en vannacht heeft hij al mijn sites of-line gehaald, je begrijpt ik ben woest.
Ook omdat er sites gehost worden van klanten van mij.
Concreet Wie gaat mij helpen het spul weer snel on-line te zetten zonder veel poespas.
Wat ik zoek is dus een reseller pakket als boven beschreven
met frontpage ondersteuning en met voorkeur Plesk.
Bellen 0534769767 mag of mailen vries,de.j@home.nl
Met vr. gr J. de vries

MaffeMuis
31/07/05, 11:18
U zou uw aanbieding even moeten plaatsen in
Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen

Dan kunnen er mensen aanbiedingen doen

Misschien moet u daar dan ook bij zetten, wat het ong. mag kosten.

bobmarley
31/07/05, 11:43
Volgens mij is het ook zo:

Zolang er betaald is en er staat niets illegaals op een van de websites, de hosting provider ondanks wat er gebeurd is nooit de websites off-line mogen zetten totdat u een andere hosting provider gevonden heeft.

Als ik u was zal ik uw hosting provider de kans geven van maximaal een paar dagen om de websites weer online te zetten zodat je in ieder geval de gelegenheid hebt om een complete back-up van alles te maken inclusief databases. Mochten ze dit niet doen, dan zal ik ze in gebreken stellen en juridische stappen ondernemen naar die hosting provider om hun via juridische weg te dwingen de boel online te zetten.

jinxedworld
31/07/05, 11:51
Ik wil wel een test draaien op mijn server om te kijken of het inderdaad aan je scripts ligt of niet. Dit kunnen we gerust een maandje testen, kosteloos. Als je interesse hebt kan je contact met me opnemen via dit topic, of via PB of mail(zie sig). Let op: Dit is geen aanbieding voor hosting, alleen om je scripts te testen en te kijken wat er met de server gebeurd.

snaaps
31/07/05, 12:05
nu vindt ik 100 websites voor een 1gb reseller pakketje ook wel erg veel!

pa0ens
31/07/05, 12:08
dat ligt er aan hoe groot die sites zijn en ik had ruim voldoend opslag
gr jan

Websspace
31/07/05, 13:52
Collega-hosters, opgelet: deze klant draait Paypal-phishing websites (zelfs na waarschuwing). Bewijzen liggen hier bij mij.

bobmarley
31/07/05, 13:57
Is dat niet verboden Websspace?

pa0ens
31/07/05, 13:58
waarom worden die bewijzen mij dan niet getoond jan en waarom heb je domeinen die ik je gevraagd heb om voor mij te registreren op je eigen naam gezet en waarom heb ik nooit rekingen gezien van jukkie terwijl ik wel betaald heb.

bobmarley
31/07/05, 14:00
Hoi iedereen,

Ik wil me hier niet mee bemoeien verder, maar het lijkt mij het beste dat ruzies onderling uitgevochten worden en niet via wht.

Websspace
31/07/05, 14:00
Origineel geplaatst door bobmarley
Is dat niet verboden Websspace?

Natuurlijk is dat verboden. Daarom hebben we de phishing website verwijderd en de klant een waarschuwing gegeven. Na herhaling hebben we de account offline gehaald.

bobmarley
31/07/05, 14:03
Lijkt mij ook reden om aangifte te doen als je harde bewijzen hebt.

Maar heb moderator verzocht topic te sluiten aangezien hier een onderling twistpunt is, en dat onderling uitgevochten dient te worden lijkt mij en niet via wht.

Rik
31/07/05, 14:04
Inderdaad, bedankt voor de melding !
Closed.