PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand z'n bedrijf verkopen?



Anoniem
27/07/05, 23:46
- Niet te groot.
- Minimale winst 40% van omzet.
- Klantenbestand van ca 150-300 klanten.

jinxedworld
28/07/05, 00:01
Ik weet nog wel een pizzeria die te koop staat, komen ook wel redelijk wat klanten...

In andere woorden, kan je iets duidelijker zijn wat voor soort bedrijf je zoekt? Webhosting, webdesign, combinatie hiervan, hardware sales, colocated, dedicated, you name it...

Anoniem
28/07/05, 08:08
Origineel geplaatst door jinxedworld
Ik weet nog wel een pizzeria die te koop staat, komen ook wel redelijk wat klanten...

Hosting lijkt me.. anders was ik wel naar pizzabakkertalk.nl gegaan :)



In andere woorden, kan je iets duidelijker zijn wat voor soort bedrijf je zoekt? Webhosting, webdesign, combinatie hiervan, hardware sales, colocated, dedicated, you name it...

Webhosting, colo en dedi optioneel.

Tuinslak
28/07/05, 12:54
En hoeveel heb je ervoor over?
Denk trouwens niet dat veel mensen hun bedrijf willen verkopen (aan een onbekende).
Nuja, veel geluk. :D

xYnta
28/07/05, 13:21
De meeste mensen die hun bedrijf verkopen hebben hun bedrijf in eerste instantie alleen geopend omdat ze het later voor winst weer willen verkopen. Of omdat ze een goede baan aangeboden hebben gekregen.

XS-24
28/07/05, 13:25
Of omdat ze door de bomen het bos niet meer zien omdat ze niet goed gestart zijn.

xYnta
28/07/05, 17:27
Origineel geplaatst door XS-24
Of omdat ze door de bomen het bos niet meer zien omdat ze niet goed gestart zijn.

Dat ook maar dan komt er meestal een curator bijkijken i.v.m. falliesement.

Anoniem
28/07/05, 21:11
Origineel geplaatst door xYnta


Dat ook maar dan komt er meestal een curator bijkijken i.v.m. falliesement.

Kopen van een curator kan ook hoor :)

Anoniem
28/07/05, 21:13
Origineel geplaatst door Tuinslak
En hoeveel heb je ervoor over?
Denk trouwens niet dat veel mensen hun bedrijf willen verkopen (aan een onbekende).


Anoniem blijven kan ook een reden hebben ...:D



Nuja, veel geluk. :D

Tnx

MikeN
28/07/05, 21:21
Weet niet of je met 40% winst van je omzet snel een curator nodig zult hebben :-)

Anoniem
28/07/05, 21:30
Origineel geplaatst door MikeN
Weet niet of je met 40% winst van je omzet snel een curator nodig zult hebben :-)

Das waar.. maar sommige bedrijven lopen wel ok maar de eigenaar kan wel schulden hebben.. en dan kan het alsnog verkocht worden.

davidweb
01/08/05, 18:57
Met 6 posts mag je hier nieteens adverteren?

Tuinslak
01/08/05, 19:16
Origineel geplaatst door davidweb
Met 6 posts mag je hier nieteens adverteren?

Het gaat over overnemen, dus adverteert ie niet?!