PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht!! sms script zoals bijv Hotsms



HD-Hosting
24/07/05, 16:24
Beste mensen, omdat wij met enige projecten zijn gestart en daarbij ook met een sms project zoals hotsms.com zijn wij opzoek naar een sms script of een sms site die te koop staat (die eventueel winst maakt)

Kunt u ons helpen aan een sms script of een complete sms site (die winst maakt) neem dan even contact met ons op

msn@hd-hosting.nl of reageer gewoon simpel in dit topic.


Vriendelijke groet

TWeaK-XS
24/07/05, 19:42
Dat werkt niet zo, een script alleen is bij lange na nog niet genoeg, je moet tenslotte ook de smsjes kunnen versturen etc. Waar ben je precies naar opzoek? Enkel scripts die je kan gebruiken met een willekeurige gateway? Een kant en klaar oplossing (Denk in 4 getallen + maandelijkse kosten) of een 'bouwpakket'?

Spiderweb
24/07/05, 21:33
Bij multisms.nl kunt u zo'n script aanschaffen.

HD-Hosting
24/07/05, 21:41
Ik ben echter allene opzoek naar het sms script. website bouwen we dr zelf wel omheen t gaat mij om een sms script.. of een complete site die te koop staat.

BiLLie
24/07/05, 23:33
Je koopt gewoon smsjes in bij een bedrijf en die vertellen je hoe je het kunt gebruiken. Wij sturen bijvoorbeeld een emailtje naar een bepaalt email adres en die wordt door de aanbieder omgezet naar een smsje. Of het moet zijn dat je alles zelf in handen wilt houden maar om te beginnen zou ik gewoon smsjes inkopen als ik jou was.

HD-Hosting
26/07/05, 18:32
Er kan een slotje op, wij zijn met Multisms tot een besluit gekomen, iedereen bedankt voor het reageren.

Vriendelijke groet.

Henry

XdRaG00n
03/08/05, 00:51
moetje veel aan doen om zoiets zelf op te richten,, kan idd beter via een andere site :)