PDA

Bekijk Volledige Versie : earth.google.com datacenter placemarks



Deltafox
23/07/05, 19:36
Jullie kennen http://earth.google.com vast wel allemaal, zo niet download dat progje maar eens daar kan je je wel even mee vermaken. Nu had ik op de plek van het novaxess datacenter een placemark gezet en die kan je dus blijkbaar ook doormailen als bestand.

Dat bestand zit in de bijlage, als jullie nu van de datacenters die jij weet te liggen op de kaart ook even een placemark post dan hebben we straks mooi overzicht waar alle datacenters in nederland liggen :)

JelleD
23/07/05, 23:24
Schuberg phillis+Globalswitch

smurf
23/07/05, 23:31
SBP ligt toch wat verder hoor, Boein Avenue...

JelleD
23/07/05, 23:36
idd, foutje word je ook niet gemakkelijk gemaakt met google earth kaartje is nog niet erg duidelijk :)

JelleD
23/07/05, 23:56
:) Sara kan ik niet vinden op detelefoongids.nl

smurf
24/07/05, 00:21
De Belangrijkste Belgische lokaties

Evonet Merelbeke
LCL Antwerpen
LCL Diegem
InterXIon Brussel
Level 3 Brussel

JelleD
24/07/05, 12:39
Ik heb er wat dc's in de uk bij opgezet, SBP en globalswitch wat beter aangegeven, ik zat daar maar te gokken kun je de meeste wegen ook laten weergeven :)

flen
24/07/05, 12:48
Concepts-ICT Breda

masterpe
24/07/05, 15:22
Superior IS, Helmond

Ik heb ook nog gezocht naar widexs maar dat adres kon ik niet vinden op de kaart.

Ik heb het adres neer gezet zodat je al deze lokaties kan gebruiken om de dichtbijzijnste datacenter kan vinden.

phantom
24/07/05, 16:50
Origineel geplaatst door smurf
De Belangrijkste Belgische lokaties

Evonet Merelbeke
LCL Antwerpen
LCL Diegem
InterXIon Brussel
Level 3 Brussel

Evonet in Merelbeke is geen dc maar enkel een kantoor.

smurf
24/07/05, 18:01
Mmm dacht dat het ook DC was...

jurrian
24/07/05, 20:56
Twee datacentra in Rotterdam: We Dare en Luna.

jurrian
24/07/05, 21:10
En omdat we toch lekker bezig zijn nog maar eentje: CyberBunker.

Positie zal niet exact zijn (adres is immers onbekend), maar in dit groene vlakje moet het liggen :) Met dank aan de website van de brandweer Goes voor de beschrijving van de lokatie (http://www.brandweergoes.nl/inzetverslagen2002-3.htm#4).

t.bloo
24/07/05, 23:42
De brand werd gemeld bij de brandweerkazerne waar toevallig een brandweerman aanwezig was.het zal je maar gebeuren :)

WebSiteNet
24/07/05, 23:43
Midden in de stad?

Kan er niet iemand ff een kijkje nemen?:D

ivs
25/07/05, 01:05
Ligt het aan mij of zijn die beelden echt zo wazig ik kan er niet echt duidelijke dingen in herkennen.

Op www.terradesk.nl zijn de beelden stukken scherper.

XF-RICK
25/07/05, 01:14
Origineel geplaatst door ivs
Ligt het aan mij of zijn die beelden echt zo wazig ik kan er niet echt duidelijke dingen in herkennen.

Op www.terradesk.nl zijn de beelden stukken scherper.

Beelden zijn inderdaad minder scherp dan bijvoorbeeld terradesk, je kunt er dingen in herkennen als je er vaak komt.

Voor de rest is het redelijk moeilijk dingen te herkennen via Google Earth.

JelleD
25/07/05, 06:10
ze zullen eerst overal een gedetaileerde foto van moeten maken en opslaan, zoom maar eens helemaal uit, de bruine en wittige vlekken zijn veel met veel meer detail dan bijv boven amsterdam

xYnta
25/07/05, 08:30
Als ik het programma wil downloaden krijg ik de volgende melding:

Google
Error


Not Found
The requested URL /download/earth/index.html was not found on this server.

jurrian
25/07/05, 16:07
Origineel geplaatst door WebSiteNet
Midden in de stad?

Kan er niet iemand ff een kijkje nemen?:D

Het staat niet middem in de stad, maar aan de rand. Links van het gebied ligt Goes, rechts Kloetinge.

jurrian
18/12/05, 12:28
Even een oud topic omhoog schoppen...

Ik ben vandaag bezig geweest nog meer datacentra toe te voegen en aan te passen. De changelog:

- NovaXess gewijzigd in Easynet
- We-dare gewijzigd in Spaakse Kubus (zo heeft het datacenter)

Toegevoegd:
- Easynet, Rotterdam
- SARA, Amsterdam
- SARA, Almere
- NIKHEF
- Interxion (3 lokaties)
- BIT (oude en nieuwe DC)
- MediaGateway
- KPN CyberCenter
- Interoute, Amsterdam / schiphol-rijk
- Databarn
- Pink Rocade
- Wavecrest
- Ventelo
- Global Crossing
- IP Powerhouse
- AFM
- Hempoint
- Global Crossing
- Teleinfo

22 datacentra toegevoegd... Wel de moeite waard om het topic omhoog te schoppen nietwaar?

Alle lokaties zijn bepaald m.b.v. lokatienet... dus niet mij de schuld geven als het niet klopt :D

Stewie
18/12/05, 13:08
Origineel geplaatst door jurrian

- We-dare gewijzigd in Spaakse Kubus (zo heeft het datacenter)
Spaanse Kubus, zo heet het pand zelf

jurrian
18/12/05, 13:13
Origineel geplaatst door gsh2
Spaanse Kubus, zo heet het pand zelf

Daarom ook... Databarn heet ook gewoon Databarn ondanks dat We-dare de enige gebruiker is.

Volgens mij is We-dare nl. geen eigenaar van het gebouw... ze huren gewoon een deel daarvan en hebben er faciliteiten als airco, noodstroom, verhoogde vloer, enz. in aangebracht. Dat kan iedereen, dus zou ik dit niet specifiek het 'We-dare datacentrum' willen noemen.

repsaj
18/12/05, 13:36
ISP-Services staat er nog niet op

http://www.isp-services.nl/contact

jurrian
18/12/05, 13:54
Het is natuurlijk niet "u vraagt, wij draaien".. je kunt 'm ook zelf plaatsen, exporteren en hier posten... maar vooruit...

Changelog:
- Plaatsen met meer dan 1 datacenter een mapje gegeven. Zo blijft het overzichtelijk
- Virtu, Enschede toegevoegd
- ISP Service, Doetichem toegevoegd
- WideXS, Hoofddorp toegevoegd