PDA

Bekijk Volledige Versie : web desgn



kanary
23/07/05, 11:49
voor een jongeren profielen website hebben we een layout nodig met css en met goed html bewerkt is.

Wij zijn op zoek naar een neutrale website dus niet een jongens en meisje layout.
Wij zoeken wel in de richting van frise kleuren.
Maar het mag niet in frames staan omdat wij met de include system werken van php.

Waarneer je denk dat je zo iets kan maken en geld wil verdienen stuur dan jouw voorbeeld naar danny@rendprogrammeur.nl

P.the.chicken
23/07/05, 11:53
Verkeerde forum, vraag even een mod of hij deze wilt verplaatsen.

Fluffy Convict
24/07/05, 18:54
Eerst een voorbeeld mailen en dan pas betaald krijgen?!

Santario
24/07/05, 19:13
Origineel geplaatst door Fluffy Convict
Eerst een voorbeeld mailen en dan pas betaald krijgen?!

Als hij dat bedoeld zou ik het niet eens zo gek vinden eerlijk gezegd, een beproefde manier om de pro's van de amateurs te onderscheiden. Wij 'dwingen' dat ook altijd af hoor :)

Maar denk dat het beter is om de vraag van de TS te beantwoorden voor we hier weer een zinloze discussie van gaan maken :)

BiLLie
24/07/05, 23:41
Je kunt links krijgen van eerder gemaakte projecten maar we gaan toch niets ontwerpen in de hoop dat........

xYnta
25/07/05, 08:06
TP edit: Jij mag sowieso geen aanbieding doen want je hebt nog geen genoeg posts... ga maar eerst even heel snel de regels doorlezen!

firehosting
26/07/05, 12:29
@Xynta: Is Xynta toevallig een naam van je of is dat (bij toeval) de bedrijfsnaam waar ook de spam van Danny voor z'n profielensite vandaan komt?

------------

Beste Array,
Vandaag is er een nieuwe jongeren profielen website gelanceerd.
Na het aanmelden op deze website krijgt u een geheel eigen profiel waar u foto`s, teksten, vrienden toevoegen en nog veel meer op zetten.
Op de website kunt u met andere praten via een speciaal persoonlijke messenger.

Wacht niet langer en meld u nu aan op Greet n meet.nl

Met vriendelijke groet,
Het Greet n meet team

--------------

Return-path: <nobody@shrek.xynta.nl>
Envelope-to: XXXXXXXXXX
Delivery-date: Sun, 24 Jul 2005 23:26:04 +0200
Received: from [83.98.176.70] (helo=shrek.xynta.nl)
by XXXXXXXXXXXXX with esmtp (TLSv1:AES256-SHA:256)
(Exim 4.24)
id 1Dwnyy-000CK0-2a
for XXXXXXX; Sun, 24 Jul 2005 23:26:00 +0200
<KNIP>

----------------

Just me.........

xYnta
26/07/05, 14:47
Deze profielensite wordt inderdaad door ons gehost, maar ik heb tot op heden geen klachten ontvangen m.b.t. spam. Enig idee hoe die aan je e-mail adres komt?

firehosting
26/07/05, 15:00
Yep....

Die mailadressen komen van een klant af welke een site bij ons had...
Stond in een database omdat mensen moesten registreren met hun mailadres.

Na stoppen van die site is de database in goed vertrouwen aan hem gegeven om wat gegevens eruit te halen.

Mailadressen zijn door hem achtergehouden en er word nu regelmatig op gespamd over/van andere site van hem.....

Ik heb een hekel aan spam, zeker op deze manier......

BiLLie
27/07/05, 10:30
Persoonlijke gegevens mogen niet overgedragen worden aan derde zonder toestemming van de mensne van wie de gegevens zijn.

xYnta
27/07/05, 10:52
Nee dat is correct, een database met persoonsgegevens mag nooit worden overgedragen!

firehosting
27/07/05, 14:48
Origineel geplaatst door xYnta
Nee dat is correct, een database met persoonsgegevens mag nooit worden overgedragen!

Dat zou kunnen, maar ik heb hier nooit genoemd dat er persoonsgegevens in stonden... Toch?

@Billie: Gegevens overdragen? Mijn ex-klant kan iets niet en laat het door hem doen. Klant tevreden, eind goed al goed denk je dan.... Totdat er meerdere malen gespamd word met betrekking op verschillende sites van hem naar die adressen.

Maargoed ik heb mijn zegje gedaan betreffende dit.

>>> Ontopic maar weer.....

WH-Tim
27/07/05, 15:17
Ach, spamadressen vinden is zo makkelijk tegenwoordig. Als ik wil kan ik binnen een week meer dan 100.000 e-mailadressen in me eigen database hebben van mensen tussen de 10 en 20 jaar. Het is gewoon even simpel nadenken..

eightyb
27/07/05, 17:33
Origineel geplaatst door Santario


Als hij dat bedoeld zou ik het niet eens zo gek vinden eerlijk gezegd, een beproefde manier om de pro's van de amateurs te onderscheiden. Wij 'dwingen' dat ook altijd af hoor :)
Een beetje pro zegt dan "laat maar".

baszie
28/07/05, 01:27
Een persoon of bedrijf is niet zo gek om een ontwerp te maken en deze vervolgens voor nop via e-mail te sturen waarna die de melding krijgt dat ze al iemand anders hebben.. Das pas echt zonde van het geld / tijd..

Kan me wel voorstellen dat je een presentatie houdt waar je de ontwerpen voor nop presenteert en een competitie aangaat met andere bedrijven die ook een presentatie mogen doen na een uitnodiging.. Zo ben ik het in ieder geval gewend..