PDA

Bekijk Volledige Versie : Het bestaat nog



Rimo
22/07/05, 01:47
Hallo,

Dit moet ik echt even kwijt.
Sinds vanavond ben ik klant bij WEBXPRESSIONS,wat ik daar heb meegemaakt ongelofelijk.
Zo'n geweldige service heb ik nog nooit ergens gehad en ook nog nooit gehoord en de prijs is ook oke.
Ik heb zelf absoluut geen verstand van hosting,maar Edwin heeft mij via MSN op weg geholpen met het controlpanel.
Hij heeft alles duidelijk uitgelegd zodat ik nu alles snap,nu zullen sommige zeggen,maar dat is toch niet moeilijk,nou voor en leek zoals mij wel.
Dus zoek je hosting voor een geweldige prijs en super service,kijk dan even op hun site.
Edwin ga zo door en je wordt zeker een grote.

Richard
ps ik heb geen aandelen,maar ben gewoon een zeer tevreden klant.

froggie
22/07/05, 01:53
Mensen op deze (http://www.webhosters.nl/) website zullen een degelijke reactie meer op prijs stellen (en webxpressions waarschijnlijk ook) ;)

Succes met je website!

Rimo
22/07/05, 02:27
Op zich heb je daar wel gelijk in,maar was hier aan het rondsnuffelen en toen dacht ik eraan.
En op zich is een stukje reclame nooit weg.
Dus in mijn ogen maakt het niet uit waar je het doet,maar zal ook een leuk stukje op die andere site zetten ;)

Richard

Wouter K
22/07/05, 02:39
Is natuurlijk ook uitermate aardig dat je als tevreden klant een bedrijf aanprijst, maar dit is naar mijn weten nog altijd een supportforum. Als iedere klant hier z'n zegje zou komen doen over het bedrijf waar ze een dienst afnemen dan wordt het een chaos, want er worden wat diensten geleverd en afgenomen in internetland ;).

Nog 2 sites waar je je ei kwijt kan:

www.webselect.nl
www.hostingvisie.nl

Deimos
22/07/05, 08:20
IMO is dit gewoon SPAM, dus puntjes voor de TS en dicht.